گروه بازرگانی استاریول

ارائه دهنده خدمات در زمینه فعالیت های بازرگانی و ترخیص کالا

معرفی کوتاه

گروه بازرگانی استاریول سعی بر آن دارد که با کاهش هزینه ها و جلوگیری از تاخیر زمانی در رسیدن کالاها با استفاده از بهترین شرایط قانونی و اقتصادی زمینه فعالیت مناسبی را برای تجار فراهم آورد.

شرکت بازرگانی استاریول در زمینه فعالیت های بازرگانی و ترخیص کالا از گمرک بازرگان با در اختیار داشتن نیروهای کارآمد، خلاق و متعهد جهت واردات و صادرات کالا  به عنوان مشاور امور گمرکی در کنار شما واردکنندگان و صادرکنندگان خواهد بود و پذیرای هرگونه مشاوره تلفنی و جلسه حضوری در دفاتر بازرگان و تهران هستند.

شرکت بازرگانی استاریول در زمینه فعالیت های بازرگانی ترخیص کالا ، واردات کالا و صادرات کالا از گمرک بازرگان و بندر عباس با ۱۰ سال سابقه دارای دفتر فعال بازرگانی در کشور ترکیه آماده ارائه خدمات بازرگانی برای تجار می باشد . این شرکت در تاریخچه خود تجربه واردات انواع چوب و کاغذ ، لوازم یدکی خودرو ، ماشین الات خط تولید ، مواد اولیه کارخانجات و … را دارد که به عنوان نماینده صاحب کالا تحویل آن را از فروشنده به عهده می گیرد و تمامی کارهای مورد نیاز برای تحویل آن در ایران به خریداران را به صورت حرفه ای و مطمئن در کمترین زمان ممکن و حداقل هزینه انجام می دهد.

خدمات

واردات ، صادرات
ترخیص کالا
حمل و نقل بین المللی
ثبت سفارش

حوزه فعالیت

صادرات
واردات

ملاحظات

با استفاده از دانش و تکنولوژی روز، از کیفیت و سرعت خدماتمان اطمینان حاصل کنید. اگر به دنبال یک شریک قابل اعتماد برای تجارت بین المللی خود هستید، ما آماده‌ایم تا با ارائه خدمات با کیفیت بالا و رعایت اصول اخلاقی و حقوق مشتری، به شما کمک کنیم.

ثبت درخواست مشاوره

عراق

افغانستان

امارات متحد عربی

عمان

قطر

روسیه

اتحادیه اورسیا

ترکیه

سوریه

چین

ژاپن

هند

پاکستان

ایتالیا

فرانسه

آلمان

قوانین و مقررات

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید  سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

تماس با ما