شرکت بازارنگر
شرکت بازارنگر ؛ با نزدیک به 30 سال سابقه در مشاورہ ، طراحی و اجرا در زمینه تحقيقات بازاريابی می تواند بازوی تماس تولید کنندگان و مصرف کنندگان باشد . شرکت بازارنگر ، به عنوان اولین شرکت تحقیقات بازاریابی در ایران و همچنین نمایندہ و اولین عضو انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا ESOMAR در ایران شناخته می شود.
مشخصات شرکت
نام شرکت | بازارنگر |
نوع شرکت | مشاورہ ، طراحی و اجرا در زمینه تحقيقات بازاريابی |
پست الکترونیکی |
— |
وب سایت | www.bazaarnegar.com |
کد پستی | 1435883661 |
آدرس | تهران ، میدان ونک ، خیابان ملاصدرا ، بلوار شیراز جنوبی ، کوچه گرمسار شرقی ، پلاک 26 ، واحد 1 |
تلفن | 02142478000 |
فکس | 02142478102 |
سال تاسیس | تيـرماہ ۱۳۷۲ |
شماره ثبت | ۹۸۲۶۱ |
هدف از تاسیس بازارنگر
هدف اصلی بازارنگر به عنوان پل ارتباطی بین شرکت های تولید کنندہ و مصرف کنندگان را می توان تلاش همراہ با صداقت در جهت بهبود و ارتقای بازار دانست.
حوزه های فعالیت
شركت بازارنگر اولين شركتی است كه با طراحی و اجرای تحقيق دورہ ای مصرف خانوار چندين بار در سال، اطلاعاتی جامع و به روز در مورد مصرف برخی كالاها توسط خانوارهای تهرانی را جمع آوری كردہ و در اختيار شركت های توليدی قرار می دهد.
بازارنگر هم چنین اولین شرکتی است که با طراحی و اجرای تحقیق دورہ ای آمنی باس ( Omnibus ) اطلاعات مربوط به طیف گستردہ ای از افراد را در یک مصاحبه با هریک از آنها جمع آوری می کند. بدین ترتیب چندین سفارش دهندہ تحقیق ، سوالاتی را بر اساس اهداف خود برای پژوهش مطرح می کنند و مشخصات دموگرافیک جمع آوری شدہ از هر پاسخگو را با هم به اشتراک می گذارند. مزیت اصلی این تحقیق مقرون به صرفه بودن و زمان بندی مناسب می باشد. این تحقیق سه بار در سال و بنا به سفارش مشتریان در شهرهای تهران ، مشهد ، اصفهان ، شیراز و تبریز قابل اجرا می باشد.
در عین حال بازارنگر با استفادہ از روش های پژوهشی كمـی و كيفـی ( Qualitative & Quantitative ) ( آمارگيری ، نظرپرسی ، مصاحبه های حضوری گروهی و انفرادی ) اطلاعات مورد نياز شما را به صورت سفارشی فراهم آوردہ و نتایج را به شيوہ علمی استخراج و پس از تجزيه و تحليل به صورت گزارش های جامع ارایه می كند.
بررسی مسائلی همچون
- نظرپرسی از مصرف كنندگان دربارہ خصوصيات برند و یا كالا و بررسی انتظاراتشان از كالا ، خدمات یا برند های عرضه شدہ
- بررسی چگونگی رفتار و عادات خريد و مصرف در جامعه مورد نظر بررسی انگيزہ ، توجه ، اشتياق و خريد نسبت به كالا ها و يا خدمات عرضه شدہ
- بررسی مشکلات و کمبود های بازار در زمینه های مختلف
- ارزیابی ميزان محبوبيت برند و يا نام تجاری و آشنايی مردم با آن
- بررسی عوامل احساسی / عاطفی تأثیرگذار در خرید محصول
پاسخ به پرسشهایی همچون
- چند درصد از مشتريان با نام محصولات شما و رقبايتان آشنا هستند ؟
- محصولات شما و رقبايتان را چند درصد از مشتريان مصرف می كنند ؟
- تبليغات شما را چه تعداد از مشتريان ديدہ ، شنيدہ و يا به ياد دارند ؟
- محصول شما چه نوع تداعی احساسی / عاطفی را در مصرف کنندہ ایجاد می کند ؟
- محصول و خدمات شما با چه گروہ و طبقه اجتماعی از مصرف کنندگان مرتبط می شود ؟
- چه خصوصیاتی از محصول یا خدمات شما برای مصرف کنندگان نقش تعیین کنندہ دارد ؟
در ادامه مقاله آموزشی ” تحقیقات بازار ” را در بخش ” راهنمای جامع صادرات ” مطالعه نمایید.
سوابق کاری
در حال حاضر شرکت بازارنگر توانایی انجام فعالیت های پژوهش کمی و کیفی ( Qualitative & Quantitative ) نزد مصرف کنندگان و عاملین فروش را تنها در حوزہ جغرافیایی کشور جمهوری اسلامی ایران دارد و علاوہ بر شهر تهران، قادر به انجام صحیح پروژه های مرتبط در سایر استان های کشور از جمله : خراسان ، اصفهان ، آذربایجان شرقی و غربی ، فارس ، خوزستان ، سیستان و بلوچستان ، گیلان ، مازندران ، کرمان ، یزد و …. نیز می باشد . بازارنگر در حال حاضر تنها در شهر تبریز نمایندگی دارد و در سایر شهرها از طریق پیمانکاران مورد اطمینان ، فعالیت می کند.
برای گرفتن مشاوره تلفنی در امر صادرات و واردات در سایت آیکسپورت ، به لینک زیر مراجعه فرمایید.

رویداد های تخصصی تجارت بین المللی

دیدگاهتان را بنویسید