شركت بازارنگر اولين شركتی است كه با طراحی و اجرای تحقيق دورہ ای مصرف خانوار چندين بار در سال، اطلاعاتی جامع و به روز در مورد مصرف برخی كالاها توسط خانوارهای تهرانی را جمع آوری كردہ و در اختيار شركت های توليدی قرار می دهد.
بازارنگر هم چنین اولین شرکتی است که با طراحی و اجرای تحقیق دورہ ای آمنی باس ( Omnibus ) اطلاعات مربوط به طیف گستردہ ای از افراد را در یک مصاحبه با هریک از آنها جمع آوری می کند. بدین ترتیب چندین سفارش دهندہ تحقیق ، سوالاتی را بر اساس اهداف خود برای پژوهش مطرح می کنند و مشخصات دموگرافیک جمع آوری شدہ از هر پاسخگو را با هم به اشتراک می گذارند. مزیت اصلی این تحقیق مقرون به صرفه بودن و زمان بندی مناسب می باشد. این تحقیق سه بار در سال و بنا به سفارش مشتریان در شهرهای تهران ، مشهد ، اصفهان ، شیراز و تبریز قابل اجرا می باشد.
در عین حال بازارنگر با استفادہ از روش های پژوهشی كمـی و كيفـی ( Qualitative & Quantitative ) ( آمارگيری ، نظرپرسی ، مصاحبه های حضوری گروهی و انفرادی ) اطلاعات مورد نياز شما را به صورت سفارشی فراهم آوردہ و نتایج را به شيوہ علمی استخراج و پس از تجزيه و تحليل به صورت گزارش های جامع ارایه می كند.
در حال حاضر شرکت بازارنگر توانایی انجام فعالیت های پژوهش کمی و کیفی ( Qualitative & Quantitative ) نزد مصرف کنندگان و عاملین فروش را تنها در حوزہ جغرافیایی کشور جمهوری اسلامی ایران دارد و علاوہ بر شهر تهران، قادر به انجام صحیح پروژه های مرتبط در سایر استان های کشور از جمله : خراسان ، اصفهان ، آذربایجان شرقی و غربی ، فارس ، خوزستان ، سیستان و بلوچستان ، گیلان ، مازندران ، کرمان ، یزد و …. نیز می باشد . بازارنگر در حال حاضر تنها در شهر تبریز نمایندگی دارد و در سایر شهرها از طریق پیمانکاران مورد اطمینان ، فعالیت می کند.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.