ixportixportixport
  • صفحه اصلی
  • عمومی
    • سازمان ها
      • سازمان گمرک
      • سازمان توسعه تجارت
      • وزارت امورخارجه
      • اتاق بازرگانی
      • صندوق ضمانت صادرات
    • قوانین دولتی
      • قانون تجارت
      • اصلاحات قانون گمرکی و آیین نامه اجرایی
      • قانون مالیات بر ارزش افزوده
      • قانون تجارت الكترونيكی
      • قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان
      • مقررات بهداشتی و قرنطینه
      • قانون اداره مناطق آزاد تجاری
    • بخشنامه های داخلی
      • تعرفه های خدمات بندری جنوب کشور
      • تعرفه های خدمات بندری شمال کشور
      • سرمایه گذاری خارجی
      • قوانین و مقررات سرمایه گذاری خارجی
      • موافقت نامه های ترجیحی
    • مجوز و فرایندهای تجاری
      • معرفی فرایندهای مجوز دانش بنیان
      • صدور پروانه بهره برداری رمز ارز
      • گواهی نمایندگی شرکتهای خارجی
      • ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات
      • معرفی کمیته ماده ۱۹ (صادرات خدمات)
      • فرآیند کارت حق العمل کاری گمرک
  • صادرات کالا
    • قوانین و مقررات صادرات
      • رفع تعهد ارزی
      • ارزش کالاهای صادراتی
      • استاندارد صادراتی
      • ممنوعیت های صادراتی
      • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
      • کوله بران و مرزنشینان
      • HS code 2022
    • مقالات صادرات
      • آموزش جامع صادرات
      • آموزش فرایند صادرات
      • آموزش حرفه ای صادرات
      • راهنمای جامع صادرات
      • طرح کسب و کار صادرات
      • راهنمای صادرات آنلاین
      • ارزیابی توان صادراتی
    • سوالات متداول صادرات
      • آموزش استفاده از TRADE MAP
  • واردات کالا
    • قوانین و مقررات واردات
      • حقوق و عوارض گمرکی
      • تامین ارز
      • ترخیص گمرکی
      • ثبت سفارش
      • قوانین حمل و نقل بین المللی
      • مجوز ورود
      • ممنوعیت های وارداتی
      • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی – واردات
      • کوله بران و مرزنشینان – واردات
    • مقالات واردات
      • مراحل واردات
      • آموزش مراحل ثبت سفارش کالا
      • ثبت سفارش
      • تأمین ارز
      • مراحل ترخیص کالا
      • ترخیص کالا
      • حمل و نقل بین المللی
    • سوالات متداول واردات
  • سامانه های تجاری
    • سازمان توسعه تجارت
      • سامانه جامع تجارت
      • سامانه جامع تجارت داخلی (افق)
      • سامانه یکپارچه مجوزها
      • سامانه یکپارچه اعتبارسنجی و رتبه بندی
      • سامانه جام
      • سامانه نیما
      • سامانه همتا
    • گمرک
      • سامانه جامع امور گمرکی
      • سامانه شناسه کالا
      • سامانه فعالان اقتصادی مجاز
      • سامانه انبارها و مراکز نگهداری کالا
      • سامانه استعلام پروانه صادراتی
      • سامانه مدیریت پرداخت عوارض دولتی
      • سامانه جستجو شناسه ارزش کالا
      • سامانه خروج موقت خودرو
    • اتاق بازرگانی
      • سامانه کارت بازرگانی
      • سامانه کارنه تیر
      • سامانه ثبت درخواست گواهی مبدا
      • گواهینامه بازرسی کالا
    • وزارت امور خارجه
      • کارشناسان اقتصادی و رایزنان بازرگانی
      • سامانه روادید الکترونیک
      • سامانه میخک
    • سایر سامانه ها
      • سامانه مجوزهای تجارت (جهاد کشاورزی)
      • سامانه صدور مجوزهای سازمان استاندارد
      • سامانه پیله وری و مرزنشینی
      • مجوز منابع پرتوی ( سازمان انرژی اتمی )
      • سامانه ردیابی بار ( اداره راه آهن )
      • سامانه جامع گارانتی
  • گروه های کالایی
    • صنایع غذایی و کشاورزی
      • دام, طیور و آبزیان
      • مواد غذایی و آشامیدنی
      • محصولات کشاورزی و باغی
      • صنایع تبدیلی و بسته بندی
    • محصولات صنعتی و معدنی
      • مصالح ساختمانی
      • صنایع برق و الکترونیک
      • صنایع خودرو و ماشین آلات صنعتی
      • مواد و صنایع معدنی ( فلزی )
      • مواد و صنایع معدنی ( غیرفلزی)
      • صنایع شیمیایی و سلولزی
    • نفت, گاز و پتروشیمی
      • تجهیزات و مواد اولیه
      • محصولات نفتی
    • خدمات فنی و مهندسی و دانش بنیان
    • سایر کالاها
  • تحلیل کشورها
    • عراق
    • افغانستان
    • امارات
    • ترکیه
    • روسیه
    • عمان
    • سوریه
    • قطر
    • چین
    • ایتالیا
    • هند
    • پاکستان
    • اتحادیه اوراسیا
    • ژاپن
    • آلمان
    • فرانسه
  • متخصصان
    • مشاوران
    • شرکت های خدماتی
    • بازاریابان بین المللی
  • فروشگاه
    • کتابخانه آیکسپورت
    • دوره های آموزشی
    • رویداد های تجاری
    • دایکتوری مشتریان خارجی
  • پایگاه دانش
    • مقالات تخصصی
    • اسناد تجاری
    • مطالب مفید
    • آرشیو
    • خبر
  • آیکسپورت
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رسانه ایکسپورت
    • شرکا راهبردی آیکسپورت
ورود/عضویت
جستجو
جستجو
ixport۱۴۰۱-۸-۲۵ ۱۲:۵۳:۱۲ +۰۳:۳۰
شرکت مدیریت صادرات

شرکت مدیریت صادرات

در چند دهه گذشته ما شاهد توسعه تکنولوژی و تغییر رویکرد مصرف کنندگان در دنیا بوده ایم این موضوع در کنار رشد بی سابقه رقبای داخلی و خارجی و افزایش تنوع و انتخاب پذیری مصرف کنندگان موجب پیچیده شدن فرآیند بازاریابی و برندینگ در عرصه بین المللی شده است تا جای که تولیدکنندگان به صورت مستقل و جامع امکان حضور مستمر و موفق را در بازارهای جهانی بدون کمک گرفتن از شرکتهای متخصص بازاریابی بین المللی ندارند. این مسئله باعث شده که در کنار شرکت های مدیریت تجارت ( ETC ) که به عنوان یک تاجر و خرید با تولیدکنندگان وارد معامله می شوند و صرفا به فکر سودآوری خود هستند شرکت های مدیریت صادرات یا به اصطلاح EMC را پدیدار نماید.

انواع روش های صادرات 

به صورت کلی صادرات به دو دسته مستقیم و غیر مستقیم می شود. هنگامی که خودتان به صورت مستقیم در فرایند صادرات و گرفتن مجوز ها، مسائل حقوقی، بازاریابی و… همه را شما  درگیر می شوید به این روش صادرات مستقیم می گویند.

اما در روش غیر مستقیم شرکت‌هایی  هستند که همه این کارها را انجام می‌دهند و ریسک و زحمت صادرات را برای شما به حداقل می رسانند . ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات به عنوان واسطه های صادراتی در جهت توانمندسازی و کمک به تولیدکنندگان برای حضور موفق مستمر و سودآور در بازارهای جهانی و افزایش میزان صادرات آنها تشکیل می شوند.  این شرکتها معمولا به صورت کشور محور و یا موضوع محور در تعداد خاصی از کشورها بنا به نیاز و شرایط بازار با تولیدکنندگان بخصوص تولیدکنندگان کوچک و متوسط که امکان راه اندازی وسیع بخش بازاریابی بین المللی را ندارد وارد همکاری می شوند.

ﺷﺮﮐﺖ های ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات طبق یک ﻗﺮارداد رﺳﻤﯽ با تولیدکنندگان ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮔﯽ اﻧﺤﺼﺎري ﯾﺎ ﻏﯿﺮ اﻧﺤﺼﺎري ﺗﻤﺎم ﯾﺎ ﺑﺨﺸﯽ از ﻣﺤﺼﻮﻻت ﺗﻮﻟﯿﺪي و ﯾﺎ ﺧﺪﻣﺎت آﻧﻬﺎ را در ﺑﺎزارﻫﺎی یک یا چند کشور بنا به توافق به عهده می گیرند.

یکی از ویژگیهای شرکتهای مدیریت صادرات و تفاوت اصلی آنها با شرکت های تجاری ﺗﻌﻬﺪ در ﻗﺒﺎل ﺣﻔﻆ راﺑﻄﻪ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﺪت ﺑﺎ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن و ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن و همچنین اتقاء ارزشهایی غیر بازاریابی و فروش  است. بخش های اصلی ماموریت شرکتهای مدیریت صادرات به شرح زیر می باشد:

  1. بازارشناسی
  2. بازارسنجی
  3. بازارسازی
  4. بازاریابی
  5. بازارگردانی

اﻧﻮاع ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات:

شرکت مدیریت صادرات بعنوان یک نمایندگی و با نام خود تولید کننده به عنوان یکی از دپارتمان های آن اقدام به بازاریابی در کشور هدف می نمایند. در این حالت تمامی فرایندهای صادرات به نام تولید کننده انجام می شود و وی ریسک عدم پرداخت پول می پذیرد و قیمت گذاری و شرایط پرداخت را تولید کننده تعیین و به شرکت مدیریت صادرات ابلاغ می نماید .

ﺷﺮﮐت ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات به عنوان یک توزیع کننده انحصاری ﯾﺎ ﻏﯿﺮ اﻧﺤﺼﺎری ﻋﻤﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ و با توجه به  ﺗﺴﻠﻂ  ﺑﺮ ﮐﺎﻧﺎﻟﻬﺎي ﺗﻮزﯾﻊ  ﻗﯿﻤﺖ رﻗﺎﺑﺘﯽ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﮐﺮده و ﺷﺮﮐﺘﻬﺎي ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪه از آن ﺗﺒﻌﯿﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ و ﺗﻮﻟﯿﺪ ﮐﻨﻨﺪه ﺧﻮد رﯾﺴﮏ ﻋﺪم ﭘﺮداﺧﺖ ﭘﻮل را ﻣﯽ ﭘﺬﯾﺮد.

نکات مهم در خصوص شرکتهای مدیریت صادرات :

  1. شرکتهای مدیریت صادرات معمولا دارای شبکه های ارتباطی و بازاریابی و همچنین شبکه های فروش و توزیع در کشورهای هدف می باشند.
  2. شرکتهای مدیریت صادرات معمولا روی گروهی خاصی از محصولات بسیار توانمند هستند و امکان جامعیت در تمامی گروه محصولات و خدمات بسیار محتمل است.
  3.  ﻗﺮارداد شرکتهای مدیریت صادرات معمولا بین ۱ تا ۳ سال می باشد.
  4. شرکتهای مدیریت صادرات با چند روش روابط مالی با طرف های خود دارند:
  • صرفا پرداخت حق عضویت
  • اخذ هزینه در قبال پروژه های بازاریابی خاص ( اعزام یا پذیرش هیات تجاری – برگزاری نمایشگاه و … )
  • صرفا اخذ کمیسیون از فروش محصولات ( این نوع از پرداخت معمولا در قبال کالاهای خاص یا شرایط خاص انجام می گردد )
  • دریافت حق عضویت همزمان با اخذ کمیسیون از فروش

ﺧﺪﻣﺎت ﯾﮏ ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات به شرح زیر می باشد:

–  تحقیقات امکان سنجی – بازارشناسی و تحقیقات بازار در کشورهای هدف
– تدوین طرح بازاریابی و تعیین ویژگیهای کمی یا کیفی محصولات جهت ورود به بازارهدف ( فرمولاسیون – بسته بندی و … )
– ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ شبکه های توزیع و برقراری ارتباط موثر با آنها
– پیگیری اخذ مجوزات قانونی مورد نیاز جهت فعالیت در کشور هدف ( حقوقی – استانداردها و .. )
– ایجاد زیرساختهای مورد نیاز جهت بازاریابی و برندینگ محصولات در کشور هدف
– ایجاد برنامه های بازاریابی ( مشوق ها – کمپین ها و ارایه خدمات پس از فروش و خدمات نصب و …. )
– پیگیری اخذ اسناد و مدارک مورد نیاز جهت صادرات موفق به کشور هدف
– شناسایی دقیق هزینه های صادرات به کشور هدف ( حمل و نقل – ترخیص و … )
– اراﺋﻪ ﻣﺸﺎوره ﺑﺮاي ﻗﯿﻤﺖ ﮔﺬاري بر مبنا تقاضا و حضور رقبا در بازار
–  انجام امور انبارداری و حمل و نقل
– ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ رﯾﺴﮏ ﭘﺮداخت ها و ﺗﻌﻬﺪات ﻃﺮﻓﯿﻦ

شرایط اخذ موافقت اولیه مجوز شرکت مدیریت صادرات

اخذ مجوز مدیریت صادرات صرفا برای اشخاص حقوقی که شرکت ثبت شده فعال دارند امکان پذیر می باشد. دقت نمایید شما می بایست در موضوع شرکت خود ملاحظاتی را جهت اخذ مجوز مدیریت صادرات رعایت نمایید.

چه کسی باید از شرکت مشاور صادرات EMC استفاده کند؟

تمام تولید کنندگان بدون تجربه صادرات بایستی از شرکت های مشاور صادرات EMC کمک بگیرد. حتی صادرکنندگان سطح بالا ممکن است برای دستیابی به بازارهای خارجی خاص جهت صادرات محصولات منتخب خود از شرکت های EMC استفاده نمایند. شرکت هایی که به دنبال بازارهای جدید برای سرعت بخشیدن به رشد اقتصادی خود هستند باید از EMC استفاده کنند.

قیمت گذاری کالا های صادراتی :

ارائه پیشنهاد قیمت کامل و دقیق، انتخاب شرایط فروش و انتخاب روش پرداخت، چهار جز اساسی در سودآوری فروش کالای صاداراتی هستند. از میان این چهار جز  استراتژی قیمت گذاری کالاهای صادراتی می ­تواند چالش ­برانگیزترین مورد باشد. برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت گذاری کالا ها به بخش « قیمت گذاری کالا های صادراتی » سایت، مراجعه نمایید.

ویژگی­ های شـرکت مـدیریت صـادرات

در نتیجه مطالعات و بحث هایی که با تولیدکنندگان و شرکت های مدیریت صادرات به این نتیجه رسیده اند که برای ارزیابی یک شرکت مدیریت صادرات و ایجاد روابط کاری موفق بین طرفین، باید این مشخصه ها را در مورد شرکت مدیریت صادرات در نظر داشته باشند:

  • دانش فنی و محصولی ( Product & technical knowledge ) – اطلاعات از صنعت و محصولات تولیدكنندگان:

اینکه شرکت مدیریت صادرات از صنعت و محصولات تولیدکنندگان اطلاعات کافی داشته باشد اهمیت فوق العاده ای دارد. بحث تخصص آن ها زمانی اهمیت پیدا می کند که محصول پیچیدگی فنی زیادی داشته باشد یا خدمات حمایتی خاصی را نیاز داشته باشد.

  • داشتن اطلاعات خاص هر كشور شامل فرهنگ، بازار، صنعت و …:

یکی از مهم ترین تخصص هایی که شرکت مدیریت صادرات باید داشته باشند این تخصص است و هر کدام باید از یک محدوده ای از جهان و چند کشور خاص اطلاعات کلان داشته باشند.

  • ارائه اطلاعات در مورد تعداد محصولات و گروه های مشتریانی كه با آنان كار می كنند
  • تخصص در امور حمل و نقل ، تهیه اسناد و اعتبارات:

تولیدکنندگان باید از تخصص شركت های مدیریت صادرات در تهیه اسناد صادراتی، اظهارنامه ها، شرایط و اصطلاحات حمل و نقل و بسته بندی ، قوانین و مقررات صادرات و واردات و مدیریت امور مالی اطمینان داشته باشند.

  • اطلاع رسانی جامع در نشریات:

شركت های مدیریت صادرات باید در نشریات مختلف در مورد آدرس، فعالیت ها و … اطلاع رسانی کنند.

  • ارتباط با نهادها و موسسات دولتی:

برای انجام یک کسب و کار سودمند به جای اینکه به مطالب چاپ شده مراجعه شود، بهتر است که شركت مدیریت صادرات با نهادها و موسسات دولتی مرتبط، رابطه داشته باشند. از جمله مهم ترین این نهادها می توان به این موارد اشاره نمود: وزارت صمت، سازمان توسعه تجارت، اتاق بازرگانی ، صندوق ضمانت صادرات، گمرک، بانک توسعه صادرات .

مزایای شـرکت مـدیریت صـادرات

  • کشف و توسعه سریع بازارهای صادراتی جدید
  • انجام سریع صادرات و تسهیل در امور صادرات
  • صرفه جویی در میزان هزینه و كاهش ریسک صارداتی
  • صرفه جویی در زمان

معایب شـرکت مـدیریت صـادرات

  • تولیدکننده بسته به نوع همکاری ممکن است که نتواند کنترل دقیقی از نظر نحوه ی بازاریابی محصول و سایر موارد داشته باشد. از این رو اغلب تمایل دارند که از نزدیک در جریان فعالیت های شرکت مدیریت صادرات قرار بگیرند.
  • به خاطر پرداخت مبالغی تخفیف و حق العمل، حاشیه سود تولیدکننده کمتر می شود که البته ممکن است از طرفی هم از مزیت صرفه مقیاس بهره مند شوند.
  • استفاده از واسطه صادراتی ممکن است باعث افزایش قیمت نهایی محصولات شود که این، موقعیت رقابتی محصول را به خطر می اندازد.

گام های اولیه جهت اخذ مجوز شرکت مدیریت صادرات:

  1. دریافت نامه از سوی سازمان توسعه تجارت به شرکت مدیریت صادرات مبنی بر موافقت اولیه
  2. ارزیابی  عملکرد شرکت در طی ۲ سال به طور مستمر که در  محقق شدن شرايط اعلام شده رتبه بندی شرکتهای مدیریت صادرات، يكي از رتبه هاي ۱، ۲ ، ۳ به شرکت اعطا می گردد.
  3. تکمیل و ارائه فرم شناسنامه شركتهاي مديريت صادرات  به همراه مدارك مربوطه به سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان جهت بررسی.

آیکسپورت

نکات مهم در خصوص مجوز شرکت مدیریت صادرات:

  1. رتبه ۳ پایین ترین رتبه شرکت مدیریت صادرات می باشد.
  2. شرکتهای بازرگانی که بصورت مستقیم نسبت به خرید و فروش محصولات اقدام می کنند مصداق شرکت مدیریت صادرات نبوده و امکان دریافت مجوز ندارند.
  3. مدت زمان اعتبار رتبه های اخذ شده یکسال است و برای تمدید می بایست  گزارش عملکرد ارایه گردد.
  4.  اخذ رتبه بالاتر منوط به بررسی در یک کمیته استانی و تنظیم صورتجلسه در سازمان توسعه تجارت می باشد.
  5. همچنین این امکان وجود دارد در صورتی که روند رشد منفی صادرات باشد و یا عملکرد درستی وجود نداشته باشد شرکت به رتبه پایین تر تنزل یابد.
  6. بازار هدفی جدید محسوب می شود که میزان صادرات به آن بازار حداقل ۲۵ درصد از حداقل ارزش صادرات تعیین شده در هر رتبه باشد.
کاربران عزیز :

جهت آشنایی بیشتر با شرکت های مدیریت صادرات توصیه می کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید.

شرکت های مدیریت صادرات

شرایط احراز رتبه ۱ مدیریت صادرات

شرایط احراز رتبه ۲ مدیریت صادرات

رتبه 2 شرکت مدیریت صادرات

شرایط احراز رتبه ۳ مدیریت صادرات

رتبه 3 شرکت مدیریت صادرات

نمونه موضوع پیشنهادی جهت درج در اساسنامه شرکت مدیریت صادرات

موضوع فعاليت پيشنهادی جهت درج در اساسنامه شرکت مديريت صادرات ارائه کليه خدمات صادراتي اعم از انجام تحقيقات بازاريابي، شناسايي کانال هاي توزيع در بازارهاي صادراتي ، ايجاد و مديريت شبکه هاي توزيع در بازارهاي صادراتي، ارائه خدمات پس از فروش به مشتريان، تهيه اسناد و مدارک مورد نياز صادرات، هماهنگي و يا ارائه خدمات حمل و نقل، اخذ ضمانت نامه ها و بيمه نامه هاي صادراتي، پيگيري امور گمرگي، ارائه خدمات انبارداري در بازارهاي صادراتي، مشاوره و اطلاع رساني در زمينه قراداهاي تجاري، مناقصات، سرمايه گذاری بين المللي ، شرکت مستقيم يا با واسطه در مناقصات بين المللي براي صدور کالا و خدمات شرکت هاي ايراني

و همچنین اخذ نمايندگي از واحدهاي توليدي و شرکتهاي فني و مهندسي جهت صادرات، تامين مواد اوليه و يا ماشين آلات مورد نياز شرکتهاي توليدي و خدماتي، ارائه خدمات بسته بندي صادراتي ، ايجاد شعب در داخل و خارج از کشور، اخذ تسهيالت از بانک هاي داخل و خارج ازکشور در جهت انجام موضوع فعاليت شرکت، سرمايه گذاري و قبول سرمايه هاي داخلي و خارجي به منظور توسعه فعاليت هاي صادراتي ، برگزاري و يا شرکت در نمايشگاه های داخل و خارج از کشور ، پذيرش و اعزام هيات هاي تجاري و بازرگاني پس از اخذ مجوز از سازمان هاي ذيربط

دانلود فرم ثبت نام شرکت مدیریت صادرات

 

 

 لینک های مهم و پیشنهادی 

پکیج آموزشی دوره آمادگی آزمون کارگزاری گمرک (حق العملکاری)

مشاوره و خدمات ویژه صادرات و واردات ( ثبت سفارش، سامانه ها ، تعهد ارزی و … ) کلیک کنید

 

 


دایکتوری مشتریان خارجی

دوره های آموزشی تخصصی تجارت

مشاورین تجارت خارجی

شرکت های خدمات بازرگانی

رویدادهای تجارت بین المللی

خدمات بازرگانی بین المللی

با عضویت ویژه در خانواده آیکسپورت از خدمات ویژه ما بهره مند شوید.

عضویت ویژه

دیدگاه (2)

  • شرکت گردشگری سلامت و پزشکی پاسخ

    با سلام وقت بخیر.بنده نصیری هستم و در زمینه توریسم سلامت و پزشکی و همچنین تولید کفش در ایران فعال هستم. خواستم اگه امکانش هست بنده رو در زمینه جذب بیمار خارجی یا شرایط وامکان صادرات کفش راهنمایی بکنید خیلی ممنون میشم.با تشکر

    اسفند ۲۰, ۱۳۹۸ در ۳:۴۲ ب.ظ
    • ixport پاسخ

      باسلام و احترام
      کشورهای مختلفی متقاضی توریسم سلامت ایران هستند مخصوصا کشورهای عربی همجوار ما.
      برای این کار می بایست با رایزن های ایران در سایر کشورها، مراکز درمانی در کشور هدف در تعامل باشید و همچنین تبیلغات لازم را در کشورها هدف در مجلات پزشکی و خانوادگی انجام دهید و سایر مواردی که می تواند در این حوزه مورد استفاده قرار گیرد.
      در هر صورت اولین تجربه شما در جذب توریسیم می توانند بسیاریاز چالشها و یا فرصتهای مرتب را به شما معرفی نماید.
      در صورت صادرات کفش نیز توصیه بنده این است مقاله آموزش جامع صادرات را مطالعه نمایید.
      https://ixport.ir/guide-to-export/
      کشورها همسایه ما در این حوزه مخصوصا عراق می توانند بازار خوبی برای کفش باشند.

      اسفند ۲۲, ۱۳۹۸ در ۱:۲۱ ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =


نوشته‌های مرتبط

بیمه الکترونیکی

بیمه الکترونیکی بیمه الکترونیکی : در دنيای پر شتاب امروز، عامل سرعت. در انجام مکاتبات، مبادله اسناد و اطلاعات و کاهش... ادامه مطلب

‌قانون داوري تجاري بين‌المللي

‌قانون داوري تجاري بين‌المللي ‌فصل اول ـ مقررات عمومي ‌ماده 1 ـ تعاريف و قواعد تفسير ‌تعريف اصطلاحاتي. كه در اين قانون به... ادامه مطلب

واریز اسناد و تسویه حساب (بخش ۴)

واریز اسناد و تسویه حساب (بخش 4) واریز. اسناد و. تسویه حساب SETTLEMENT واریز اسناد .و تسویه حساب : همان گونه که... ادامه مطلب

تعرفه گمرکی / تعرفه واردات کالا در ایران / حقوق ورودی دریافتی در گمرک چیست؟

تعرفه گمرکی کالا   ما در این مقاله به تشریح و پاسخ سوالات زیر می پردازیم بخش اول: ۱- تعرفه گمرکی یا تعرفه کالا... ادامه مطلب

کیل مصرف

کیل مصرف / راهنمای کاربری ثبت فرمول محصولات تولیدی ( کیل مصرف )   کیل مصرف : به منظور سیستمی نمودن فرآیند... ادامه مطلب

مدیریت درخواستهای فروش (چگونگی تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل)

مدیریت درخواستهای فروش (چگونگی تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل) این مقاله در راستا نیاز مشتریان به روش های بازاریابی و  مدیریت... ادامه مطلب

صنعت مراقبت سلامت در کشورهای عضو آسه آن

... صنعت مراقبت سلامت در کشورهای عضو آسه آن  سلامت یکی از زمینه های مهم همکاری های اقتصادی و اجتماعی در کشورهای... ادامه مطلب

آخرین مطالب

  • تاکید بر عقد قراردادهای تجاری فی مابین طرف های ایرانی و عراقی ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
  • تمدید مهلت رفع تعهد ارزی ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱
  • بخشنامه لزوم ایجاد دسترسی های لازم به منظور نظارت بر اجرای قانون مبارزه با پولشویی جهت واحد‌های مبارزه با پولشویی «رابطین» ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
  • راهکارهای وزارت صمت جهت تشخیص سال ساخت کامیون های وارداتی با برند DAF و BENZ
  • کد تعرفه انواع دانه های روغنی و روغن خام مشمول کاهش مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۱/۰۹/۲۹

آخرین دیدگاه‌ها

  • محسن پورقاسمی در پشتیبانی سامانه جامع تجارت
  • محسن پورقاسمی در فهرست پرسش های متداول محموله پستی ورودی و خروجی
  • محسن پورقاسمی در پشتیبانی سامانه جامع تجارت
  • محسن پورقاسمی در سوالات متداول تجارت داخلی در سامانه جامع تجارت
  • محسن پورقاسمی در قبض انبار و نکات مهم که در هنگام دریافت و معامله آن می بایستی رعایت نمود

ارتباط با ما

  • درباره ما (ixport)
  • دوره آموزشی
  • فروشگاه
  • شرکت های خدماتی
  • تماس با ما

صادرات

  • قوانین و مقررات صادرات
  • ارزش کالاهای صادراتی
  • رفع تعهدات ارزی
  • راهکارهای صادرات
  • ممنوعیت های صادراتی

واردات

  • قوانین و مقررات واردات
  • کتاب مقررات صادرات و واردات ۱۴۰۱
  • تعرفه گمرکی سال ۱۴۰۱
  • راهکارهای واردات
  • ترخیص گمرکی

سامانه ها

  • سامانه جامع تجارت
  • سامانه جامع امور گمرکی
  • سامانه جامع انبارها
  • سامانه فعالان اقتصادی مجاز
  • سامانه کارت بازرگانی

اطلاعات جامع کشور ها

  • تجارت با عراق
  • تجارت با افغانستان
  • تجارت با عمان
  • تجارت با سوریه
  • تجارت با روسیه

استفاده از محتوای سایت IXPORT.IR با ذکر منبع مجاز است


  • صفحه اصلی
  • عمومی
    • سازمان ها
      • سازمان گمرک
      • سازمان توسعه تجارت
      • وزارت امورخارجه
      • اتاق بازرگانی
      • صندوق ضمانت صادرات
    • قوانین دولتی
      • قانون تجارت
      • اصلاحات قانون گمرکی و آیین نامه اجرایی
      • قانون مالیات بر ارزش افزوده
      • قانون تجارت الكترونيكی
      • قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان
      • مقررات بهداشتی و قرنطینه
      • قانون اداره مناطق آزاد تجاری
    • بخشنامه های داخلی
      • تعرفه های خدمات بندری جنوب کشور
      • تعرفه های خدمات بندری شمال کشور
      • سرمایه گذاری خارجی
      • قوانین و مقررات سرمایه گذاری خارجی
      • موافقت نامه های ترجیحی
    • مجوز و فرایندهای تجاری
      • معرفی فرایندهای مجوز دانش بنیان
      • صدور پروانه بهره برداری رمز ارز
      • گواهی نمایندگی شرکتهای خارجی
      • ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺻﺎدرات
      • معرفی کمیته ماده ۱۹ (صادرات خدمات)
      • فرآیند کارت حق العمل کاری گمرک
  • صادرات کالا
    • قوانین و مقررات صادرات
      • رفع تعهد ارزی
      • ارزش کالاهای صادراتی
      • استاندارد صادراتی
      • ممنوعیت های صادراتی
      • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
      • کوله بران و مرزنشینان
      • HS code 2022
    • مقالات صادرات
      • آموزش جامع صادرات
      • آموزش فرایند صادرات
      • آموزش حرفه ای صادرات
      • راهنمای جامع صادرات
      • طرح کسب و کار صادرات
      • راهنمای صادرات آنلاین
      • ارزیابی توان صادراتی
    • سوالات متداول صادرات
      • آموزش استفاده از TRADE MAP
  • واردات کالا
    • قوانین و مقررات واردات
      • حقوق و عوارض گمرکی
      • تامین ارز
      • ترخیص گمرکی
      • ثبت سفارش
      • قوانین حمل و نقل بین المللی
      • مجوز ورود
      • ممنوعیت های وارداتی
      • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی – واردات
      • کوله بران و مرزنشینان – واردات
    • مقالات واردات
      • مراحل واردات
      • آموزش مراحل ثبت سفارش کالا
      • ثبت سفارش
      • تأمین ارز
      • مراحل ترخیص کالا
      • ترخیص کالا
      • حمل و نقل بین المللی
    • سوالات متداول واردات
  • سامانه های تجاری
    • سازمان توسعه تجارت
      • سامانه جامع تجارت
      • سامانه جامع تجارت داخلی (افق)
      • سامانه یکپارچه مجوزها
      • سامانه یکپارچه اعتبارسنجی و رتبه بندی
      • سامانه جام
      • سامانه نیما
      • سامانه همتا
    • گمرک
      • سامانه جامع امور گمرکی
      • سامانه شناسه کالا
      • سامانه فعالان اقتصادی مجاز
      • سامانه انبارها و مراکز نگهداری کالا
      • سامانه استعلام پروانه صادراتی
      • سامانه مدیریت پرداخت عوارض دولتی
      • سامانه جستجو شناسه ارزش کالا
      • سامانه خروج موقت خودرو
    • اتاق بازرگانی
      • سامانه کارت بازرگانی
      • سامانه کارنه تیر
      • سامانه ثبت درخواست گواهی مبدا
      • گواهینامه بازرسی کالا
    • وزارت امور خارجه
      • کارشناسان اقتصادی و رایزنان بازرگانی
      • سامانه روادید الکترونیک
      • سامانه میخک
    • سایر سامانه ها
      • سامانه مجوزهای تجارت (جهاد کشاورزی)
      • سامانه صدور مجوزهای سازمان استاندارد
      • سامانه پیله وری و مرزنشینی
      • مجوز منابع پرتوی ( سازمان انرژی اتمی )
      • سامانه ردیابی بار ( اداره راه آهن )
      • سامانه جامع گارانتی
  • گروه های کالایی
    • صنایع غذایی و کشاورزی
      • دام, طیور و آبزیان
      • مواد غذایی و آشامیدنی
      • محصولات کشاورزی و باغی
      • صنایع تبدیلی و بسته بندی
    • محصولات صنعتی و معدنی
      • مصالح ساختمانی
      • صنایع برق و الکترونیک
      • صنایع خودرو و ماشین آلات صنعتی
      • مواد و صنایع معدنی ( فلزی )
      • مواد و صنایع معدنی ( غیرفلزی)
      • صنایع شیمیایی و سلولزی
    • نفت, گاز و پتروشیمی
      • تجهیزات و مواد اولیه
      • محصولات نفتی
    • خدمات فنی و مهندسی و دانش بنیان
    • سایر کالاها
  • تحلیل کشورها
    • عراق
    • افغانستان
    • امارات
    • ترکیه
    • روسیه
    • عمان
    • سوریه
    • قطر
    • چین
    • ایتالیا
    • هند
    • پاکستان
    • اتحادیه اوراسیا
    • ژاپن
    • آلمان
    • فرانسه
  • متخصصان
    • مشاوران
    • شرکت های خدماتی
    • بازاریابان بین المللی
  • فروشگاه
    • کتابخانه آیکسپورت
    • دوره های آموزشی
    • رویداد های تجاری
    • دایکتوری مشتریان خارجی
  • پایگاه دانش
    • مقالات تخصصی
    • اسناد تجاری
    • مطالب مفید
    • آرشیو
    • خبر
  • آیکسپورت
    • درباره ما
    • تماس با ما
    • رسانه ایکسپورت
    • شرکا راهبردی آیکسپورت