ارزیابی توان صادراتی یک صادرکننده جدید

ارزیابی توان صادراتی یک صادرکننده جدید

ارزیابی توان صادراتی یک صادرکننده جدید را در این بخش از مقاله آموزش صادرات بررسی می کنیم.

ارزیابی صادرکننده

آمادگی شرکت خود برای ورود به اولین بازارهای صادراتی ، توسعه به بازارهای دیگر یا مقابله با چالش های بیشتر و بازارهای صادراتی با رشد بالا را ارزیابی کنید.

مراحلی برای ” بهترین بودن ” در زمینه صادرات

براساس سطح دانش و تجارب در فرآیند صادرات خود ، گام های بعدی شرکت برای ” افزایش سطح صادرات ” را مشخص کنید. در لینک های زیر شما می توانید توانایی صادراتی خود را ارزیابی نمایید. با انجام این ارزیابی شرکت شما باید از قابلیت‌ها ، منابع ، اقداماتی که می توانید انجام دهد و کمک های موجود درک روشن تری بدست آورد :

ارزیابی آمادگی خود برای صادرات

آیا شرکت شما صادر‌کننده ای جدید به دنبال توسعه کسب وکار بین المللی است؟

آیا شرکت شما ، صادرکننده ای است که به صورت موقتی یا بر اساس یک موقعیت پیش آمده صادرات می کند اما نگاه به توسعه آن به بازارهای بیشتر را دارد؟

آیا شرکت شما در زمینه صادرات فعال و دارای تجربه بالا است و علاقمند به به حضور در بازارهای چالشی تر و دارای رشد بیشتر است؟

با مطالعه و بررسی چک لیست ارزیابی توان صادراتی می توانید آمادگی خود را برای صادرات بررسی نمایید.

ارزیابی آمادگی خود برای صادرات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 3 =