چک لیست: ارزیابی توانایی صادراتی یک صادرکننده جدید

فهرست مطالب

ارزیابی توانایی صادراتی شما یا یک صادرکننده جدید

ارزیابی توانایی صادراتی شما یا یک صادرکننده جدید : ارزیابی توانایی صادراتی یک صادرکننده جدید را در زیر به تفصیل ، تحلیل و بررسی میکنیم .

آیا توان صادرات دارید یا ایا تاکنون میزان توانایی خود را در این خصوص را سنجیده اید.

در این بررسی ما از استاندارد ارزیابی توان صادراتی کشور آمریکا و استرالیا استفاده کرده ایم که شاخصهایی ساده و کارآمد را ارائه می دهند.

هدف از این شاخص ها شناخت مساله است اینکه در حوزه هایی که توانایی شما به میزان لازم نیست از طریق مشاوره، آموزش ، استخدام وکیل و … توانایی خود را افزایش دهید.

صادرات موضوع جذابی است اما دانستنی ها و ریسکهای بسیار زیادی نیز داراست.

 

ارزیابی توان صادرکنندگان جدید

این پرسش‌ نامه برای بازرگانانی است که قصد ورود به بازارهای صاداراتی را دارند و شامل دربرگیرنده مواردی است که باید هنگام
تعیین سطح آمادگی برای صادرات شما مورد توجه قرار گیرد.

این پرسش نامه ارزیابی اولیه از نیازها و توانایی‌های صادرات شما را ارائه می‌دهد .

به منظور فراگیری فرآیند صادرات شما می‌توانید به مطالعه مقاله راهنمای جامع صادرات در سایت ixport بپردازید.

 

اگر تازه کار هستید و یا صادرکنندگان جدیدی که به دنبال توسعه تجارت بین‌الملل هستید این بخش را بخوانید:

بسیاری از کسب‌ و‌کارها می‌توانند فرآیند صادرات را شروع نمایند ، اما این فرآیند را بیش از حد دشوار تصور کرده و یا نمی‌دانند از کجا شروع کنند. ما در مقاله فرآیند صادرات در ایران به آموزش آن پرداخته ایم.

در مقاله حاضر مواردی وجود دارد که باید هنگام تعیین سطح آمادگی صادرات مورد توجه قرار گیرد و ارزیابی اولیه از نیازها و توانایی‌های صادرات شما را ارائه می‌دهد.

اما برای پاسخ به یکسری از سوالات ممکن است شما را به سری ویدیویی آموزش مبانی صادرات ما در صفحه اصلی ixport.ir که حاوی اطلاعات و منابع بیشتری در زمینه صادرات هستند ، هدایت شوید.

در پایان این مقاله به مجموعه‌ مقالات و ویدئوهای تحلیل بازار صادراتی کشورهای مختلف  ارجاع می دهد. این بازارهای صادراتی ممکن است برای شرکت شما دارای پتانسیل های  بالقوه‌ ای باشند.

ارزیابی توانایی صادراتی

آیا شرکت شما محصولات تولیدی یا خدماتی دارد که هم اکنون در بازارهای داخلی به خوبی به فروش می رسد؟

موفقیت محصول یا خدمات در بازار داخلی ، شاخص خوبی از توان بالقوه خود برای موفقیت در صادرات است.

اگر محصول یا خدمات شما در بازار داخلی آزموده نشده ، ابتدا می‌توانید از تمرکز بر فروش داخلی بهره‌ مند شوید.

در عین حال ، فرآیند کلی صادرات را ببینید تا بدانید چه زمانی محصول یا خدمات خود را برای صادرات آماده کنید.

آیا مدیریت شرکت شما متعهد به توسعه بازارهای صادراتی است و همچنین تمایل و توانایی اختصاص پرسنل ، زمان و منابع به این فرایند را دارد؟

تعهد مدیریت ، عامل تعیین‌ کننده شماره یک موفقیت صادرات و بخش مهمی از هر برنامه‌ ریزی صادرات است.

برای بررسی این بخش به مقاله بررسی اجمالی فرایند صادرات و برنامه‌ ریزی صادرات من را ببینید.

آیا شرکت شما در حال تهیه برنامه‌ ریزی کسب‌ و کار صادرات براساس اهداف و استراتژی‌ های تعریف شده است؟

بسیاری از شرکت‌ها بدون اینکه بازارها یا گزینه‌های ورودی به بازار را با دقت بررسی کنند به طور تصادفی شروع به فعالیت‌ های صادراتی می‌کنند.

بدون برنامه‌ریزی صادرات ، فرصت‌های بهتر صادرات اغلب نادیده گرفته می‌شود.

با فرمول‌بندی استراتژی صادرات ، صادرات دقیق و عاقلانه‌ای شروع کنید. برنامه‌ریزی صادرات من ، تحقیق در بازار جهانی و انتخاب بازارهای اولیه را ببینید.

آیا شرکت شما ظرفیت تولید کافی را دارد طوری که بتواند به بازار صادرات متعهد شود؟ آیا برای هر توسعه تامین مالی ضروری است؟

آیا شرکت شما می‌تواند افزایش تقاضا را برآورد کند؟

ممکن است برای تولید جهت کشورهای خاصی ( که اغلب دارای استانداردها و مقررات تولید خود هستند ) که قصد دارید محصول خود را در
آنها به فروش می‌رسانید، به فضا و تجهیزات بیشتری نیاز شود.

ممکن است برای هر گونه هزینه‌های اصلاح محصول به تامین مالی برای صادرات نیاز باشد. آماده‌سازی محصول برای صادرات را ببینید.

آیا شرکت شما منابع مالی برای حمایت فعالانه از افزایش فروش محصول در بازارهای خارجی مورد هدف را دارد؟

مانع بزرگ برای بسیاری از شرکت‌ها ، توسعه بازار است ؛ چرا که فعالیت‌هایی مانند سفرهای بین‌ المللی ، مأموریت‌ های تجاری ، شرکت
در نمایشگاه تجاری ، تحقیقات بازار و آموزش‌ های تجاری مستلزم تامین مالی است.

با این حال برنامه‌های تامین مالی برای صادرات سازمان توسعه تجارت می‌تواند کمک‌ کننده باشد.

تامین مالی صادرات و لینک ها به راهنمای امور مالی تجاری را ببینید.

آیا شما حفاظت مالکیت فکری ( Intellectual properties ) بین المللی و خارجی برای محصول خود را دارید؟

کسب‌ و کار های ایرانی باید بدانند که حفاظت مالکیت فکری شما در داخل کشور امنیت شما را در سطح بین‌المللی گسترش نمی‌دهد،
بنابراین شرکت‌ها قبل از صادرات ابتدا باید تحقیق کنند.

محافظت مالکیت معنوی در خارج از کشور را ببینید.

آیا شرکت شما توانایی اصلاح مواد و بسته‌ بندی محصول در مواجه با مقررات واردات تجارت خارجی ، اولویت‌های فرهنگی و رقابت با دوام را دارد؟

انتخاب و آماده‌سازی محصول برای صادرات مستلزم دانش محصول و ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر یک از بازارهای هدف است.

با این حال قبل از اینکه فروش رخ دهد، ممکن است محصول (ها) جهت برآوردن رضایت سلیقه‌های خریدار یا در مواجه با مقررات واردات تجارت خارجی در کشورهای خارجی نیاز به اصلاحاتی داشته باشد.

مجموعه ویدئو برنامه‌ریزی استراتژی ورود به بازار را ببینید.

آیا شرکت شما دانش مناسب برای انتقال محصول خود به خارج از کشور را دارد؟
( از جمله شناسایی و انتخاب عاملان ترابری بین‌المللی و هزینه‌های حمل‌ و نقل برای اطمینان از ترخیص کالا در خارج از کشور )

هنگام حمل محصول در خارج از کشور ، از بسته‌بندی ، برچسب‌گذاری ، اسناد و شرایط بیمه نامه مطلع شوید.

همچنین با روش‌های حمل‌ و نقل ، قوانین و مقررات واردات کشورهای خارجی و مقررات صادرات ایران آشنا شوید. مبانی حمل‌ و نقل و اسناد تجاری را ببینید.

آیا شرکت شما دانش و تجارب روش‌های پرداخت صادراتی مانند اعتبارنامه‌ اسنادی قابل مذاکره ( negotiating letter of credit ) را دارد؟

صادرکنندگان با تجربه آگاهی زیادی درباره مکانیسم‌های پرداخت صادرات ( اعتبارات اسنادی ) دارند، اعتبار را با احتیاط افزایش می‌دهند و حساب‌های قدیمی‌تر را نظارت می‌کنند.

سایت ixport.ir اطلاعات کاملی در خصوص انواع روشهای پرداخت دارد. روش پرداخت و دریافت مشاوره صادراتی که پروفایل شرکت بین‌المللی را نشان می‌دهد ببینید.

آیا شرکت شما از کنترل‌های و الزامات مطابقت صادراتی ایران و پیروی از آن قوانین دانش و درک صحیحی دارد؟

بررسی کنید که آیا محصول شما مستلزم مجوز صادراتی است یا خیر، به ویژه اگر محصول شما دارای استفاده نظامی یا کاربری دوگانه نظامی / غیرنظامی باشد.

چندین سازمان دولتی  وجود دارد که الزامات مجوز برای دسته‌های متمایز محصولات را نظارت می‌کنند. مقررات صادرات ایران را ببینید.

ویدئوهای مقاصد بازار

سرویس تجاری سایت ixport.ir مجموعه ویدیوهای کوتاه پروفایل‌بندی شده ای از مقاصد بازار صادراتی را تهیه کرده است.

شرکت‌های جدید صادراتی ممکن است بازارهایی مانند عراق ، افغانستان ، قطر، آلمان ، چین ، روسیه را به عنوان مقصدی برای شروع صادرات در نظر گیرند.

صفحه اصلی محتوای لازم برای شروع ویدئوهای مقاصد بازار را مشاهده کنید.

 

ارزیابی توانایی صادراتی شما یا یک صادرکننده جدید

ارزیابی توانایی صادراتی شما یا یک صادرکننده جدید : ارزیابی توانایی صادراتی یک صادرکننده جدید را در زیر به تفصیل ، تحلیل و بررسی میکنیم .

آیا توان صادرات دارید یا ایا تاکنون میزان توانایی خود را در این خصوص را سنجیده اید.

در این بررسی ما از استاندارد ارزیابی توان صادراتی کشور آمریکا و استرالیا استفاده کرده ایم که شاخصهایی ساده و کارآمد را ارائه می دهند.

هدف از این شاخص ها شناخت مساله است اینکه در حوزه هایی که توانایی شما به میزان لازم نیست از طریق مشاوره، آموزش ، استخدام وکیل و … توانایی خود را افزایش دهید.

صادرات موضوع جذابی است اما دانستنی ها و ریسکهای بسیار زیادی نیز داراست.

 

ارزیابی توان صادرکنندگان جدید

این پرسش‌ نامه برای بازرگانانی است که قصد ورود به بازارهای صاداراتی را دارند و شامل دربرگیرنده مواردی است که باید هنگام
تعیین سطح آمادگی برای صادرات شما مورد توجه قرار گیرد.

این پرسش نامه ارزیابی اولیه از نیازها و توانایی‌های صادرات شما را ارائه می‌دهد .

به منظور فراگیری فرآیند صادرات شما می‌توانید به مطالعه مقاله راهنمای جامع صادرات در سایت ixport بپردازید.

 

اگر تازه کار هستید و یا صادرکنندگان جدیدی که به دنبال توسعه تجارت بین‌الملل هستید این بخش را بخوانید:

بسیاری از کسب‌ و‌کارها می‌توانند فرآیند صادرات را شروع نمایند ، اما این فرآیند را بیش از حد دشوار تصور کرده و یا نمی‌دانند از کجا شروع کنند. ما در مقاله فرآیند صادرات در ایران به آموزش آن پرداخته ایم.

در مقاله حاضر مواردی وجود دارد که باید هنگام تعیین سطح آمادگی صادرات مورد توجه قرار گیرد و ارزیابی اولیه از نیازها و توانایی‌های صادرات شما را ارائه می‌دهد.

اما برای پاسخ به یکسری از سوالات ممکن است شما را به سری ویدیویی آموزش مبانی صادرات ما در صفحه اصلی ixport.ir که حاوی اطلاعات و منابع بیشتری در زمینه صادرات هستند ، هدایت شوید.

در پایان این مقاله به مجموعه‌ مقالات و ویدئوهای تحلیل بازار صادراتی کشورهای مختلف  ارجاع می دهد. این بازارهای صادراتی ممکن است برای شرکت شما دارای پتانسیل های  بالقوه‌ ای باشند.

ارزیابی توانایی صادراتی

آیا شرکت شما محصولات تولیدی یا خدماتی دارد که هم اکنون در بازارهای داخلی به خوبی به فروش می رسد؟

موفقیت محصول یا خدمات در بازار داخلی ، شاخص خوبی از توان بالقوه خود برای موفقیت در صادرات است.

اگر محصول یا خدمات شما در بازار داخلی آزموده نشده ، ابتدا می‌توانید از تمرکز بر فروش داخلی بهره‌ مند شوید.

در عین حال ، فرآیند کلی صادرات را ببینید تا بدانید چه زمانی محصول یا خدمات خود را برای صادرات آماده کنید.

آیا مدیریت شرکت شما متعهد به توسعه بازارهای صادراتی است و همچنین تمایل و توانایی اختصاص پرسنل ، زمان و منابع به این فرایند را دارد؟

تعهد مدیریت ، عامل تعیین‌ کننده شماره یک موفقیت صادرات و بخش مهمی از هر برنامه‌ ریزی صادرات است.

برای بررسی این بخش به مقاله بررسی اجمالی فرایند صادرات و برنامه‌ ریزی صادرات من را ببینید.

آیا شرکت شما در حال تهیه برنامه‌ ریزی کسب‌ و کار صادرات براساس اهداف و استراتژی‌ های تعریف شده است؟

بسیاری از شرکت‌ها بدون اینکه بازارها یا گزینه‌های ورودی به بازار را با دقت بررسی کنند به طور تصادفی شروع به فعالیت‌ های صادراتی می‌کنند.

بدون برنامه‌ریزی صادرات ، فرصت‌های بهتر صادرات اغلب نادیده گرفته می‌شود.

با فرمول‌بندی استراتژی صادرات ، صادرات دقیق و عاقلانه‌ای شروع کنید. برنامه‌ریزی صادرات من ، تحقیق در بازار جهانی و انتخاب بازارهای اولیه را ببینید.

آیا شرکت شما ظرفیت تولید کافی را دارد طوری که بتواند به بازار صادرات متعهد شود؟ آیا برای هر توسعه تامین مالی ضروری است؟

آیا شرکت شما می‌تواند افزایش تقاضا را برآورد کند؟

ممکن است برای تولید جهت کشورهای خاصی ( که اغلب دارای استانداردها و مقررات تولید خود هستند ) که قصد دارید محصول خود را در
آنها به فروش می‌رسانید، به فضا و تجهیزات بیشتری نیاز شود.

ممکن است برای هر گونه هزینه‌های اصلاح محصول به تامین مالی برای صادرات نیاز باشد. آماده‌سازی محصول برای صادرات را ببینید.

آیا شرکت شما منابع مالی برای حمایت فعالانه از افزایش فروش محصول در بازارهای خارجی مورد هدف را دارد؟

مانع بزرگ برای بسیاری از شرکت‌ها ، توسعه بازار است ؛ چرا که فعالیت‌هایی مانند سفرهای بین‌ المللی ، مأموریت‌ های تجاری ، شرکت
در نمایشگاه تجاری ، تحقیقات بازار و آموزش‌ های تجاری مستلزم تامین مالی است.

با این حال برنامه‌های تامین مالی برای صادرات سازمان توسعه تجارت می‌تواند کمک‌ کننده باشد.

تامین مالی صادرات و لینک ها به راهنمای امور مالی تجاری را ببینید.

آیا شما حفاظت مالکیت فکری ( Intellectual properties ) بین المللی و خارجی برای محصول خود را دارید؟

کسب‌ و کار های ایرانی باید بدانند که حفاظت مالکیت فکری شما در داخل کشور امنیت شما را در سطح بین‌المللی گسترش نمی‌دهد،
بنابراین شرکت‌ها قبل از صادرات ابتدا باید تحقیق کنند.

محافظت مالکیت معنوی در خارج از کشور را ببینید.

آیا شرکت شما توانایی اصلاح مواد و بسته‌ بندی محصول در مواجه با مقررات واردات تجارت خارجی ، اولویت‌های فرهنگی و رقابت با دوام را دارد؟

انتخاب و آماده‌سازی محصول برای صادرات مستلزم دانش محصول و ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر یک از بازارهای هدف است.

با این حال قبل از اینکه فروش رخ دهد، ممکن است محصول (ها) جهت برآوردن رضایت سلیقه‌های خریدار یا در مواجه با مقررات واردات تجارت خارجی در کشورهای خارجی نیاز به اصلاحاتی داشته باشد.

مجموعه ویدئو برنامه‌ریزی استراتژی ورود به بازار را ببینید.

آیا شرکت شما دانش مناسب برای انتقال محصول خود به خارج از کشور را دارد؟
( از جمله شناسایی و انتخاب عاملان ترابری بین‌المللی و هزینه‌های حمل‌ و نقل برای اطمینان از ترخیص کالا در خارج از کشور )

هنگام حمل محصول در خارج از کشور ، از بسته‌بندی ، برچسب‌گذاری ، اسناد و شرایط بیمه نامه مطلع شوید.

همچنین با روش‌های حمل‌ و نقل ، قوانین و مقررات واردات کشورهای خارجی و مقررات صادرات ایران آشنا شوید. مبانی حمل‌ و نقل و اسناد تجاری را ببینید.

آیا شرکت شما دانش و تجارب روش‌های پرداخت صادراتی مانند اعتبارنامه‌ اسنادی قابل مذاکره ( negotiating letter of credit ) را دارد؟

صادرکنندگان با تجربه آگاهی زیادی درباره مکانیسم‌های پرداخت صادرات ( اعتبارات اسنادی ) دارند، اعتبار را با احتیاط افزایش می‌دهند و حساب‌های قدیمی‌تر را نظارت می‌کنند.

سایت ixport.ir اطلاعات کاملی در خصوص انواع روشهای پرداخت دارد. روش پرداخت و دریافت مشاوره صادراتی که پروفایل شرکت بین‌المللی را نشان می‌دهد ببینید.

آیا شرکت شما از کنترل‌های و الزامات مطابقت صادراتی ایران و پیروی از آن قوانین دانش و درک صحیحی دارد؟

بررسی کنید که آیا محصول شما مستلزم مجوز صادراتی است یا خیر، به ویژه اگر محصول شما دارای استفاده نظامی یا کاربری دوگانه نظامی / غیرنظامی باشد.

چندین سازمان دولتی  وجود دارد که الزامات مجوز برای دسته‌های متمایز محصولات را نظارت می‌کنند. مقررات صادرات ایران را ببینید.

ویدئوهای مقاصد بازار

سرویس تجاری سایت ixport.ir مجموعه ویدیوهای کوتاه پروفایل‌بندی شده ای از مقاصد بازار صادراتی را تهیه کرده است.

شرکت‌های جدید صادراتی ممکن است بازارهایی مانند عراق ، افغانستان ، قطر، آلمان ، چین ، روسیه را به عنوان مقصدی برای شروع صادرات در نظر گیرند.

صفحه اصلی محتوای لازم برای شروع ویدئوهای مقاصد بازار را مشاهده کنید.

نویسنده:محسن پورقاسمی
محسن پورقاسمی مشاور بازاریابی و استراتژی بین المللی و دبیر اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی در خصوص رفع تعهد و مشاوره استراتژی و بازاریابی آماده راهنمایی و مشاوره تجار به صورت رایگان می باشد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فعالسازی سهمیه واردات تولیدی برای تابستان ۱۴۰۴ سامانه جامع تجارت اعلام کرد: پیرو تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت در...
تاریخ انتشار : 5 ساعت قبل
مجاز شدن گمرک منطقه ویژه اقتصادی استان لرستان ( ازنا ) به صدور فرآورده های نفتی تولیدی استان ( چهار...
تاریخ انتشار : 1 روز قبل
لیست تعرفه های تحت نظارت سازمان انرژی اتمی ایران سال ۱۴۰۴
تاریخ انتشار : 2 روز قبل
الزامی بودن ارائه گواهی مبدا کشور ایران برای ۳۷ قلم کالای صادراتی به پاکستان الزامی بودن ارائه گواهی مبداء کشور...
تاریخ انتشار : 3 روز قبل
اضافه شدن تعرفه ها به فهرست ترخیص ۹۰ درصدی   اضافه.شدن تعرفه کاغذ و مقوای سولفوریزه ۴۸۰۶۱۰۰۰   ( دانلود فایل...
تاریخ انتشار : 4 روز قبل
تفاهم‌نامه سازمان ملی.استاندارد و گمرک ایران با هدف افزایش تعاملات، تسریع و تسهیل در صدور مجوزهای لازم و استفاده بهینه...
تاریخ انتشار : 5 روز قبل

عراق

افغانستان

امارات متحد عربی

عمان

قطر

روسیه

اتحادیه اورسیا

ترکیه

سوریه

چین

ژاپن

هند

پاکستان

ایتالیا

فرانسه

آلمان

قوانین و مقررات ثبت محتوا همکار  

همکار عزیز به منظور سیانت از حقوق معنوی اطلاعات قوانین و مقررات زیر لحاظ شده است .

  • مالکیت محتوا و اخبار ثبت شده توسط همکار متعلق به وی می باشد و وب سایت ایکسپورت هیچ گونه ادعا در خصوص انتشار این اطلاعات ندارد .
  • مسئولیت انتشار محتوا و اطلاعات فرد یا مجموعه دیگر توسط همکار بعهده وی می باشد و وب سایت هیچ گونه مسئولیتی در خصوص انتشار محتوا غیر توسط همکار ندارد .
  • محتوا منتشر شده می بایست مطابق موازین و قوانین جاری و شرعی کشور باشد و از انتشار محتوا غیر اخلاقی و غیر قانونی جلوگیری می گردد .

قوانین و مقررات اشتراک ویژه همکاران 

ضمن قدردانی از همراهی و پیوستن به  خانواده بزرگ آیکسپورت بعنوان همکار  قوانین و مقررات همکاری با وب سایت ایکسپورت به حضورتان ارائه می گردد .

  • همکار می بایست دارای تخصص و تجربه کافی مرتبط به گروه اعلامی خود باشد ، لیکن در صورتی که مشخص گردد همکار دارای تخصص مرتبط نبوده و یا از سوی کاربران شکایتی مبنی بر عدم داشتن تخصص و درج محتوای غلط در حوزه اعلامی مشخص گردد ، وب سایت در راستای حقوق کاربران خود حق قطع همکاری و حذف پروفایل همکار را دارد
  • همکار می بایست تمام توان و تلاش خود را جهت ارائه خدمات و اطلاعات معتبر و قانونی به کاربران وب سایت بعمل آورد ، لیکن روابط کاری فی مابین مشتریان و همکار هیچ ارتباطی با وب سایت ایکسپورت نداشته و طرفین می بایست تمامی دقت خود را جهت همکاری بعمل اورند
  • همکار صرفا می تواند موضوع همکاری را بعنوان یک پروفایل در وب سایت معرفی نماید و این همکاری حق مالکیتی بر وب سایت برای همکار ایجاد نمی کند .
  • همکار می بایست خدمات ، اطلاعات و اقدامات خود را در قالب قوانین جمهوری اسلامی ایران ارائه نماید و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قوانین جاری وب سایت محق به قطع همکاری می باشد .
  • همکار می بایست نسبت به تخفیف اعلام نموده به مشترکین ویژه وب سایت متعهد باشد ، در صورت اعلام گزارش نسبت به عدم اختصاص این تخفیف ضمن تذکر به همکار در صورت استمرار در این امر وب سایت حق دارد اشتراک همکار را لغو نماید .

قوانین و مقررات اشتراک ویژه کاربران

ضمن قدردانی از همراهی خانواده بزرگ آیکسپورت جهت اطلاع شما قوانین و ملاحظات وب سایت ایکسپورت به حضورتان ارائه می گردد .

قوانین ، بخشنامه ها ، اطلاعیه ها و بطور کلی اطلاعات و مشخصات ارائه شده در وب سایت ایکسپورت از طرق زیر جمع اوری و ارائه می گردد

1- اطلاعاتی که توسط سازمانهای دولتی و نهاده های وابسته بصورت بخشنامه ، اصلاحیه ، اطلاعیه و اموزش ارائه می گردد.

2- اطلاعاتی که از سوی متخصصین و مشاورین وب سایت ارائه می گردد.

3- محصولات ، رویدادها و قابلیت های که از طریق متخصصین و مشاورین وب سایت عرضه می گردد

از این رو وب سایت آیکسپورت هیچ مسوولیتی در قبال صحت و استناد اطلاعات و محتوا ارائه شده در بخش های دولتی و همچنین صحت و سطح کیفیت خدمات و قابلیت ها از سوی متخصصین و شرکتهای معرفی شده و همچنین خدمات و رویدادهای مرتبط ندارد . ولی با هدف رائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در سنجش صحت و استناد و بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد می‌داند.

وب سایت ایکسپورت به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

مالکیت معنوی محتویات اختصاصی وب سایت ایکسپورت که تدوین و منتشر شده است شامل قانون حق تکثیر بوده و متعلق به این وب سایت می باشد.

قوانین و مقررات ثبت رویداد همکار

همکار عزیز به منظور سیانت از حقوق مخاطبین وب سایت ،  قوانین و مقررات زیر لحاظ شده است .

  • مالکیت محتوا و اخبار ثبت شده توسط همکار متعلق به وی می باشد و وب سایت ایکسپورت هیچ گونه ادعا در خصوص انتشار این اطلاعات ندارد .
  • مسئولیت انتشار محتوا و اطلاعات فرد یا مجموعه دیگر توسط همکار بعهده وی می باشد و وب سایت هیچ گونه مسئولیتی در خصوص انتشار محتوا غیر توسط همکار ندارد .
  • محتوا منتشر شده می بایست مطابق موازین و قوانین جاری و شرعی کشور باشد و از انتشار محتوا غیر اخلاقی و غیر قانونی جلوگیری می گردد .

تماس با ما