اتاق ها و کمیته های مشترک بازرگانی مؤسسه ای عمومی، غیردولتی، غیر تجاری و غیر انتفاعی و وابسته به اتاق ایران است که باستناد بندهای “د” و “ن” ماده ۵ قانون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۶۹ طبق اساسنامه صرفاً برای توسعه روابط اقتصادی در تمام بخشهای صنعتی، بازرگانی، معدنی، کشاورزی و خدمات و تشویق مبادلات و سرمایه گذاری های دو جانبه بین ایران و کشور هدف تأسیس می گردد.

شرح اهم وظایف


اتاق مشترک ایران و شرق آفریقا

اتاق مشترک ایران و آذربایجان

• اتاق مشترک ایران و آلمان

• اتاق مشترک ایران و اتریش

• اتاق مشترک ایران و ارمنستان

اتاق مشترک ایران و اسپانیا

• اتاق مشترک ایران و استرالیا

• اتاق مشترک ایران و افغانستان

• اتاق مشترک ایران و الجزایر

• اتاق مشترک ایران و امارات

• اتاق مشترک ایران و انگلیس

اتاق مشترک ایران و اکراین

• اتاق مشترک ایران و ایتالیا

• اتاق مشترک ایران و برزیل

• اتاق مشترک ایران و پاکستان

• اتاق مشترک ایران و تاجیکستان

• اتاق مشترک ایران و ترکمنستان

• اتاق مشترک ایران و ترکیه

• اتاق مشترک ایران و چین

• اتاق مشترک ایران و روسیه

• اتاق مشترک ایران و سوئد

• اتاق مشترک ایران و سوئیس

• اتاق مشترک ایران و عراق

• اتاق مشترک ایران و عمان

• اتاق مشترک ایران و فرانسه

• اتاق مشترک ایران و قزاقستان

• اتاق مشترک ایران و قطر

• اتاق مشترک ایران و گرجستان

اتاق مشترک ایران و هلند

اتاق مشترک ایران و هند

• اتاق مشترک ایران و کانادا

• اتاق مشترک ایران و کره جنوبی

• اتاق مشترک ایران و کویت

اتاق  مشترک ایران و یونان

• اتاق مشترک ایران، بلژیک 

• اتاق مشترک ایران و ویتنام

• اتاق بازرگانی ایران و فنلاند 

• کمیته مشترک بازرگانی ایران و اسلواکی

اتاق بازرگانی ایران و ازبکستان

• کمیته ی مشترک ایران و بلغارستان

• کمیته ی مشترک ایران و چک

• کمیته ی مشترک ایران و اندونزی

• کمیته ی مشترک ایران و دانمارک

• کمیته ی مشترک ایران و ژاپن

• کمیته ی مشترک ایران و سنگاپور

• اتاق  مشترک ایران و سوریه

• کمیته ی مشترک ایران و لبنان

• اتاق مشترک ایران و لهستان

• کمیته ی مشترک ایران و نروژ

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تماس با ما

قوانین و مقررات

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید  سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.