دوره آموزش صادرات ( ۱۷ فصل )

پکیج آموزش صادرات و واردات و ترخیص کالا

پکیچ صفر تا صد آموزش صادرات کالا

 

دوره آموزش صادرات

 

دوره آموزش صادرات کالا شامل :

 راهنمای جامع صادرات کالا
 مراحل صادرات کالا 
 چگونه صادرات را شروع کنیم
  مشاوره صادرات کالا
  مدارک لازم برای صادرات کالا
  روش اخذ مجوزهای لازم برای صادرات کالا
  …

 

 

پیشنهاد IXPORT :

پکیج صفر تا صد آموزش صادرات شامل ۱۷ فصل می باشد
علاقه مندان میتوانند تمامی فصول دوره آموزش صادرات کالا را از طریق لینک زیر دانلود نمایند .

 
دانلود پکیج آموزش جامع صادرات

 

آمادگی برای صادرات

در یک دوره آشنایی با اصول صادرات کالا شرکت کنید.

اهداف خود را به طور مشخص تعیین کنید تا نسبت به آنها متعهد باشید.

اگر خدماتی ارائه داده یا محصولات دیجیتال عرضه می کنید، با نحوه جهانی ­سازی کسب و کار خود آشنا شوید.

فهرستی از نگرانی­های خود تهیه کرده و آنها را با مشاور در میان بگذارید.

با مشاور بانکی و حسابدار خود در مورد برنامه­ های صادراتی خود مشورت کنید.

فهرستی از آژانس­هایی که می­توانند به شما کمک کنند، تهیه نمایید.

با یک مشاور صادرات هماهنگ شوید تا در طی فرایند به شما کمک کند.

وب­سایت­ نیز می­تواند به شما در زمینه رقابت در بازار کمک کند.

 

برای مطالعه ادامه مقاله آمادگی برای صادرات روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 

استراتژی صادرات

استراتژی صادرات چیست؟

یک استراتژی صادرات مناسب به تعامل شما با بانکداران ، مشاورین مالی و سازمان های دولتی کمک خواهد کرد. 
        این امر به شما اطمینان می دهد تا قابلیت های خود را تقویت نموده و از منابع پیشین استفاده نکنید.

از هم راستا بودن فعالیت های بازاریابی بین المللی و داخلی خود اطمینان حاصل کنید.

قدرت رقابتی خود را تشخیص داده و ضعف های خود را تقویت کنید.

استراتژی صادرات خود را با اهداف معین ایجاد کنید.

سناریوهایی ایجاد کنید تا نحوه واکنش شرکت تان به تغییرات را ارزیابی نمایید.

استراتژی باید مختصر و در عین حال به روز باشد.

از سایرین بخواهید تا استراتژی شما را ارزیابی کنند.

 

برای مطالعه ادامه مقاله استراتژی صادرات روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 

تامین مالی برای صادرات

تامین مالی برای صادرات و کمک مالی چگونه انجام می شود؟

غرق تفکر تامین مالی یک برنامه توسعه صادراتی نشوید . گزینه‌های متنوعی در دسترس است.

طلب کمک نمایید. بانکداران شما می‌توانند کمک های قابل‌ توجهی را به شما ارائه دهند.

برنامه های زیادی برای کمک به تاسیس تجارت صادراتی شما وجود دارد.

EMDG مرکز حمایت مالی بزرگ و مهمی است.

دولت‌ های فدرال و ایالتی نیز کمک‌ های مالی جهت تامین مالی برای صادرات کالا را ارائه می‌دهند.

محدوده فرآورده‌ های مالی برای کمک به شروع صادرات را بررسی نمایید.

بیمه اعتباری یک ضرورت برای صادرکنندگان جدید است.

فاکتورینگ ( عامل یابی ) نیز تسهیلاتی برای کمک به گردش وجوه شما است که بایستی مورد توجه قرار بگیرد.

حسابداران می‌توانند در مدیریت فرآیند برنامه صادرات به شما کمک کنند.

 

برای مطالعه ادامه مقاله تامین مالی برای صادرات روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 

حمل و نقل و لجستیک

حمل و نقل و لجستیک چیست ؟ معرفی نکات مهم و آشنایی با فرآیند حمل کالا

ایجاد یک رابطه با  متصدی حمل‌ ونقل خوب، نقش کلیدی برای ایجاد تجارت شما دارد.

آموختن شرایط INCO برای تجارت خارجی بسیار مهم است. شرایط تجارت بین المللی برای روش اعلام قیمت‌ها برای تحویل ، حیاتی است.

بانک شما یک منبع خوب برای مشاوره است.

از مجموعه‌ای از گزینه‌های لجستیک در دسترس ، مطلع باشید.

با زمان‌های ترابری ، مسیرها و وضعیت‌ها آشنا شوید ، بنابراین قادر خواهید بود طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای خریداران خود فراهم نمایید.

مستندسازی یا ارائه اسناد و مدارک دقیق دارای اهمیت است.

 

برای مطالعه ادامه مقاله حمل و نقل و لجستیک روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 

موارد حقوقی صادرات

موارد حقوقی صادرات را در این مقاله بررسی میکنیم.

در یک دوره آشنایی با اصول فرآیند صادرات کالا شرکت کنید.

سرنخ‌های فروش ( sales leads ) را می‌توان از منابع بسیاری به دست آورد اما عموماً ناشی از فعالیتی است که شما با مشاور صادرات کالا خود انجام داده‌اید.

در دریافت درخواست ، تعیین صلاحیت این سرنخ از اهمیت شایانی برخوردار است.

برای پی بردن به هر چیزی راجع به نیازهای مشتری و سازگاری آن ، سوال بپرسید.

دریافت درخواست را ظرف نهایتا ۴۸ ساعت اعلام کنید.

تعیین کنید که این درخواست از سوی یک خریدار است یا از یک نماینده و این‌ که نمایانگر یک کسب‌ و کار مداوم است یا خیر؟

محتوای فروش باکیفیت ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما، قابلیت‌های فروش صادرات کالا ی شما ( همچنین داخلی ) را منعکس می‌کند.

درخواست را در عرض ۷ روز پیگیری نمایید.

در اسرع وقت برای تماس شخصی اقدام کنید.

 

برای مطالعه ادامه مقاله موارد حقوقی صادرات روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 

درباره وزارت صمت بیشتر بدانیم :
 

برای مشاهده آخرین اخبار مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت و معدن و تجارت به لینک زیر مراجعه نمایید :

 

تحلیل بازار گروه های مختلف کالایی

بخش عمده ای از کالاهای غیر تخصصی صادراتی محصولات کشاورزی است. با توجه به همجواری ایران با کشورهای همسایه همچون عراق، افغانستان، ترکیه، قطر، عمان و … صادرات محصولات کشاورزی از اهمیت ویژه ای برای ایران برخوردار است. در این بخش سعی شده است تا اطلاعات کاربردی و مفیدی در این خصوص ارائه شود. 
برای بررسی بررسی بازار سایر گروه های کالای به بخش تحلیل گروه های کالایی صادراتی مراجعه نمایید.

برخی از گروه های کالایی تحلیل شده به شرح زیر است:

صادرات زعفران، صادرات سیب، صادرات گوجه فرنگی، صادرات سیب زمینی، صادرات خرما، صادرات میوه های خشک، صادرات پسته و هر آنچه که یک خریدار خارجی در خصوص پسته ایران ممکن است بداند ، صادرات پرتقال، صادرات گندم، صادرات پیاز، صادرات سیر ، صادرات هندوانه

 

 

تحلیل بازارهای صادراتی

یکی از مراحل اصلی فعالیت صادراتی آشنایی با کشور مقصد صادراتی است. بازرگانان در ابتدا نیاز دارند تا از تراز تجاری و حجم صادرات و واردات، سیاستهای اقتصادی و سیاسی، قوانین و مقررات مرتبط با واردات و سرمایه گذاری و ثبت برند و شرکت و …. اطلاعات داشته باشند. همچنین تحلیل فرصتهای و مزیتهای تجاری، رقبای بالقوه بازار، منابع اطلاعاتی موجود از هر بازار نیز بسیار مهم است. ما در بخش تحلیل بازارهای صادراتی سعی کرده ایم تا این مجموعه اطلاعات را ارائه نماییم. مطالعه این بخش را به همه توصیه می کنیم.

برخی از کشورهای مقصد صادراتی تحلیل شده در ادامه ارائه شده است:

 

لیست تحلیل بازار کشورها

 

 

 

 آشنایی با مراحل صادرات کالا و اسناد مورد نیاز برای صادرات

براي شروع فعالیت بازاریابی و صادرات به صورت اصولی پیشنهاد می شود در نخستین گام دانش خود را در این زمینه ارتقا دهید. بدین منظور مطالعه کتابهای مرتبط با بازاریابی ، امور گمرکی و ترخیص کالا ، قوانین و مقررات صادرات و واردات کالا و اصول و چارچوب حقوقی قراردادهاي بین المللی بازرگانی توصیه میشود. شرکت در دوره های آموزشی به منظور ارتقاء دانش تخصصی بازرگانی نیز توصیه می شود. برای دستیابی به دورههاي آموزشی به بخش دوره های آموزشی صادرات مراجعه نمایید. 

مراحل صدور کالا را میتوان به شرح زیر فهرست نمود:

بخش اول: صادرات کالا چیست و برای شروع مراحل صادرات می بایست چه نکاتی را رعایت نماییم؟

بخش دوم:چگونه مشتری مناسب پیدا کنیم و تحقیقات بازار انجام دهیم؟

بخش سوم: فرایند و مراحل صادرات در گمرک و سایر مراجع در داخل کشور و خارج از کشور چگونه است؟ تعرفه صادرات چقدر است؟

بخش چهارم: در خصوص بسته بندی کالا صادراتی ، حمل و بیمه چه نکاتی را در گام های صادراتی می بایست در نظر گرفت؟

بخش پنجم: برای موضوعات دریافت پول و تضامین لازم آیا تمهیداتی در حوزه کالای صادراتی در نظر گرفته اید؟

بخش ششم: تشریفات صادرات در ایران و گامهای اجرایی آن

برای مطالعه دقیق گام های صادرات مقاله مراحل صادرات کالا را مطالعه نمایید.

 


مقالات مرتبط

 
 
 
 
 

 

 

پکیج آموزش صادرات و واردات و ترخیص کالا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + سیزده =