اعلان نتیجه درخواست های پیگیری مشکل از طریق نرم افزار تلفن همراه و یا بخش پاکت نامه سامانه 1401/03/09
📢 اطلاعیه
📢 قابل توجه کاربران محترم؛
◀️ نتیجه درخواستهایی که در بخش ثبت و پیگیری مشکل برای مرکز پشتیبانی ارسال میشوند از طریق پاکتنامه سامانه (واقع در نوار بالایی صفحه) و یا نرم افزار تلفن همراه به صورت اعلان اطلاعرسانی میگردد.
✳️نشانی دریافت نرمافزار تلفن همراه سامانه جامع تجارت:
https://cafebazaar.ir/app/ir.ntsw
مطالب بیشتر در خصوص سامانه |
جهت ثبت نام / ورود به سامانه جامع تجارت کلیک کنید. |
برای مشاهده.اطلاعات تماس با مرکز پشتیبانی سامانه جامع تجارت کلیک کنید. |