پنجمین نمایشگاه بین لمللی نفت و گاز ، پتروشیمی و انرژی اربیل عراق 2024

1 خرداد 1403

4 خرداد 1403

عراق

اربیل

اطلاع مجری برگزاری

وب سایت https://erbiloilgas.com

معرفی مجری برگزار کننده

معرفی کلی

نمایشگاه انرژی نفت و گاز اربیل 2024 (OGEXPO) در شهر اربیل کشور عراق، از تاریخ 1403/03/01 الی 1403/03/04 معادل 21 الی 24 می 2024 برگزار می گردد. این نمایشگاه به عنوان یکی از بزرگترین گردهمایی های مرتبط با انرژی در کشور عراق است.

نمایشگاه بین المللی نفت و گاز اربیل به عنوان یک پلت فرم حیاتی برای صنعت نفت و گاز عمل می کند و ویترینی جامع از محصولات، فناوری ها و خدمات را ارائه می دهد. این رویداد شرکت‌های داخلی و بین‌المللی را جذب می‌کند و آنها را قادر می‌سازد تا آخرین پیشرفت‌های صنعت را ارزیابی و کشف کنند. متخصصان و کارشناسان خدمات مالی، مشاوره، خدمات تعمیر و انجمن ها نیز شرکت می کنند.

این نمایشگاه با تمرکز بر بازرگانان و نمایندگان حرفه ای، بازدیدکنندگانی را که به دقت هدف گذاری شده اند از صنعت و همکاران دولتی و همچنین مهندسان محترم گرد هم می آورد و محیطی مساعد برای تقویت ارتباطات معنادار، تقویت همکاری ها و به اشتراک گذاری دانش فراهم می کند

مخاطبین رویداد تجاری
مخاطبی پیدا نشد.
برنامه جانبی پیدا نشد.
مسئولی پیدا نشد.

ملاحظات مرتبط

شرکت در نمایشگاه نفت و گاز اربیل مزایای بی نظیری را برای شرکت های فعال در حوزه نفت و گاز به ویژه در منطقه خاورمیانه به همراه دارد. خاورمیانه در سطح جهانی به عنوان یک قطب محوری برای صنعت نفت و گاز شناخته شده است و اربیل به عنوان دروازه ای به این بازار پویا عمل می کند. با برگزاری نمایشگاه یا شرکت در این رویداد، به مخاطبانی از ذینفعان کلیدی، از جمله کارشناسان صنعت، تصمیم‌گیرندگان، و نمایندگان دولت دسترسی پیدا می‌کنید.

اطلاعات مالی

بخش سوالات متداول

سوال و پرسشی پیدا نشد.

فرم درخواست

شما می توانید جهت پیش ثبت نام در رویداد و تماس کارشناسان ما با شما اطلاعات خود را در فرم زیر ثبت و ارسال نمایید

عراق

افغانستان

امارات متحد عربی

عمان

قطر

روسیه

اتحادیه اورسیا

ترکیه

سوریه

چین

ژاپن

هند

پاکستان

ایتالیا

فرانسه

آلمان

قوانین و مقررات

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید  سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

تماس با ما