نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی Gulfood

30 بهمن 1402

4 اسفند 1402

امارات متحده عربی

دبی

اطلاع مجری برگزاری

سایت نمایشگاه : www.gulfood.com

معرفی مجری برگزار کننده

معرفی کلی

نمایشگاه Gulfood بزرگترین نمایشگاه جهان در زمینه غذا و نوشیدنی می باشد که در تاریخ 19 الی 23 فوریه 2024 مصادف با 30 بهمن الی 4 اسفند 1402 برگزار می شود. این رویداد از متخصصان F&B از سراسر جهان در طی 5 روزنمایشگاه استقبال می کند. این رویداد تجارت F&B را در میان بیش از 120 کشور دنیا گسترش داد و میزبان 5000 تامین کننده مواد خام و مواد اولیه را برای نمایش طعم ها و آخرین فناوری ها که آینده غذا و نوشیدنی جهان را شکل می دهند، می باشند.

نمایشگاه گلفود دبی، یک نمایشگاه معتبر جهانی در زمینه محصولات غذایی و انواع آشامیدنی ها می باشد که هر ساله در شهر دبی و در مرکز تجارت جهانی برگزار می شود. شما نیز می توانید به عنوان شرکت کننده و یا حتی بازدید کننده در این نمایشگاه حضور یافته و از مزایا آن بهره مند شوید.

ویژگی های نمایشگاه گلفود دبی 

یکی از نمایشگاه های بسیار معتبر در سطح جهان، نمایشگاه غذا و آشامیدنی دبی می باشد. این نمایشگاه معمولا هر ساله در فصل زمستان برگزار می گردد و علاقه مندان و تولیدکنندگان بسیاری از سراسر دنیا برای شرکت در نمایشگاه گلفود دبی عازم امارات می شوند. نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی، با نام نمایشگاه گلفود دبی شناخته شده است. شما نیز اگر دارنده یک شرکت معتبر و حتی نوپا در زمینه تولید محصولات غذایی و نوشیدنی هستید، می توانید برای افزایش اعتبار شرکت خود، بهبود و گسترش کار، پیدا کردن شرکای تجاری و سرمایه گذاری در این نمایشگاه که در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود، شرکت کرده کنید و جدیدترین محصولات خود را به نمایش بگذارید.

محصولات مختلف و بخش های اصلی نمایشگاه، شامل بخش مربوط به نوشیدنی ها، لبنیات، روغن و چربی، غلات و حبوبات، گوشت و مرغ، محصولات سلامت و ارگانیک و غذاهای بین الملل می باشد. تمامی افراد و علاقه مندان می توانند از نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی بازدید کنند. از جمله این افراد شرکت کننده در نمایشگاه می توان به تولیدکنندگان مواد غذایی، رستوران دارها، فروشندگان، واردکنندگان، آشپزها و توزیع کنندگان اشاره کرد. اگر شما هم در رابطه با هر یک از این موارد دارای شرکت و برند هستید، می توانید برای توسعه کار خود و گرفتن سفارش در نمایشگاه غذا دبی شرکت نمایید.

این نمایشگاه بزرگترین F&B(خدمات غذا و نوشیدنی از فرآیند تهیه غذا گرفته تا ارائه و سرو غذا و نوشیدنی به مشتریان ارائه می دهد) سالیانه می باشد که در مرکز تجارت جهانی دوبی در امارات متحده عربی برگزار می گردد. این نمایشگـــاه از توسعه تجارت الکترونیک گرفته تا راه اندازی استعدادهای جدید جوانان در زمینه صنایع غذایی و نوشیدنی ها را شامل می شود. محل برگزاری این نمایشگاه، دارای گواهینامه معتبر BureauVeritasSafeGaurd  Label می باشد که مطابق با بالاترین استانداردهای بهداشتی است.  BureauVeritasاولین مرکز کنفرانس و نمایشگاه مرکز تجارت جهانی دوبـی در خاورمیانه برای دریافت برچسب حفاظتی نامگذاری شد. در این نمایشگاه، جمعیت زیادی از صاحبان مشاغل، سرمایه داران، نمایندگان تجاری و تامین کنندگان مواد غذایی و نوشیدنی ها شرکت می کنند.دیدار با نمایندگان صنایع غذایــــــی و آشامیدنی ها و معرفی محصولاتشان به بخش بزرگی از بازدیدکنندگان محلی، منطقه ای و بین المللی تبدیل می شود که بــه بیشترین سود ممکن در نمایشگاه Gulfood  دست می یابید.

مخاطبین رویداد تجاری
مخاطبی پیدا نشد.
برنامه جانبی پیدا نشد.
مسئولی پیدا نشد.

ملاحظات مرتبط

مکان برگزاری: مرکز تجارت جهانی دبی, امارات متحده عربی

مدارک مورد نیاز :

1-اسکن رنگی پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار

2.اسکن رنگی شناسنامه

3. اسکن رنگی کارت ملی

4. اسکن یک قطعه عکس 3 در 4

موضوعات نمایشگاه

 در نمایشگاه غذا و نوشیدنی دبی gulfood چه غرفه هایی وجود دارد؟

  • انواع نوشیدنی ( آب میوه های کم شکر، نوشیدنی های خنک فشرده شده، نوشیدنی های کم شیرین یا بدون شکر، نوشیدنی های گیاهی و دست ساز که با مواد طبیعی مانند عسل و آگوا ساخته می شوند.)

  • لبنیات (لبنیات بدون لاکتوز با حداقل حساسیت غذایی، محصولات لبنی ارگانیک، محصولات لبنی طعم دار شده، محصولات با بسته بندی راحت و آسان، محصولات لبنی با هدف مصرف توسط کوکان که دارای مغذی و مناسب برای کیف غذا می باشد.)
  • چربی و روغن ( روغن از منابعی مانند سبزیجات، آجیل ها و ماهی با حداقل چربی، کلسترول و کالری، محصولات با حداقل تاثیر پردازش ( آنهایی که در حرارت بالا قرار نگرفته اند و مواد مغذیشان باقی مانده است مانند روغن زیتون ویرجین، روغن نارگیل خام، روغن گردوی سرد فشرده شده)
  • سلامتی ( محصولات وگان و عاری از گلوتن با پروتئین های گیاهی، محصولات با کالری بسیار پایین، محصولات عاری از مواد مصنوی مانند شیرین کننده ها، غذاهای افزایش طول عمر مانند روغن آواکادو و میوه اژدها)
  • غلات ( به عنوان گزینه ای ارزانتر از گوشت در میان مصرف کنندگان و به عنوان یک مواد اولیه مکمل با پروتئین و فیبر بالا و عاری از گلوتن و…)
  • گوشت و مرغ ( گوشت حلال، محصولات ارگانیک و طبیعی که دارای بهبود دهنده نیستند، گوشت محلی، غذای جهانی،برند های قدرتمند قرار دارند.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه

  • ارائه مواد اولیه غذایی متنوع
  • تنوعی از محصولات غذایی مزرعه
  • ارائه محصولات گوشتی، مرغ و ذرت تغذیه شده
  • ارائه محصولات لبنی متنوع( شیر، ماست، کره و پنیر)
  • عرضه حبوبات و غلات( لوبیا، برنج، آرد،…)
  • عرضه نوشیدنی های متنوع( نوشابه، نوشیدنی های گرم، آب و نوشیدنی های تازه)
  • ارائه آجیل و مغزها، روغن های خوراکی گیاهی و چربی های حیوانی
  • ارائه غذاهای ارگانیک و گیاهی، غذاهای بدون گلوتن، بدون قند و غنی شده
  • عرضه لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله ضدعفونی کننده ها، …
  • عرضه محصولات و مواد خام نهایی در زمینه داروهای دامپزشکی

اطلاعات مالی

بخش سوالات متداول

سوال و پرسشی پیدا نشد.

فرم درخواست

شما می توانید جهت پیش ثبت نام در رویداد و تماس کارشناسان ما با شما اطلاعات خود را در فرم زیر ثبت و ارسال نمایید

عراق

افغانستان

امارات متحد عربی

عمان

قطر

روسیه

اتحادیه اورسیا

ترکیه

سوریه

چین

ژاپن

هند

پاکستان

ایتالیا

فرانسه

آلمان

قوانین و مقررات

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید  سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

تماس با ما