مدیریت درخواستهای فروش (چگونگی تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل)
- نویسنده : محسن پورقاسمی
- دسته بندی : دانستنی های تجاری, مقالات صادرات
- بدون پاسخ
- ایکسپورت
- مدیریت درخواستهای فروش
مدیریت درخواستهای فروش (چگونگی تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل)
این مقاله در راستا نیاز مشتریان به روش های بازاریابی و مدیریت درخواستهای فروش تدوین شده است.
چک لیست مدیریت درخواستهای فروش
سرنخهای فروش (مدیریت درخواستهای فروش ) را میتوان از منابع بسیاری به دست آورد اما عموماً ناشی از فعالیتی است که شما با مشاور صادرات خود انجام داده...
نویسنده:محسن پورقاسمی
محسن پورقاسمی مشاور بازاریابی و استراتژی بین المللی و دبیر اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی در خصوص رفع تعهد و مشاوره استراتژی و بازاریابی آماده راهنمایی و مشاوره تجار به صورت رایگان می باشد.
5
1
رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اتصال با
وارد شدن
من اجازه ایجاد اکانت را دارم
وقتی برای اولین بار با استفاده از یک دکمه ورود به سیستم، وارد سیستم می شوید، براساس مشخصات حریم خصوصی شما، اطلاعات نمایه عمومی حساب شما را که توسط ارائه دهنده ورود به سیستم اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، جمع آوری می کنیم. ما همچنین آدرس ایمیل شما را دریافت می کنیم تا به طور خودکار در وب سایت خود یک حساب کاربری برای شما ایجاد کنیم. پس از ایجاد حساب کاربری خود،می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.
رد کردنتایید
من اجازه ایجاد اکانت را دارم
وقتی برای اولین بار با استفاده از یک دکمه ورود به سیستم، وارد سیستم می شوید، براساس مشخصات حریم خصوصی شما، اطلاعات نمایه عمومی حساب شما را که توسط ارائه دهنده ورود به سیستم اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، جمع آوری می کنیم. ما همچنین آدرس ایمیل شما را دریافت می کنیم تا به طور خودکار در وب سایت خود یک حساب کاربری برای شما ایجاد کنیم. پس از ایجاد حساب کاربری خود،می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.
رد کردنتایید
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها