خدمات تخصصی

مقالات تخصصی

سند راهنمای خدمت کالاهای پرکاربرد شماره‌ تعرفه

سند راهنمای خدمت کالاهای پرکاربرد شماره‌ تعرفه

ورود کاربران به بخش «خدمات مقررات تجاری» در نرم افزار تلفن همراه «سامانه جامع تجارت»:

بعد از نصب.نرم افزار «سامانه جامع تجارت» از اتصال به معرفی سامانه جامع تجارت اینترنت اطمینان حاصل فرمایید. سپس با اجرای نرم افزار صفحه زیر نمایش داده میشود. ( شکل ۱ )

سند راهنمای خدمت کالاهای پرکاربرد شماره‌ تعرفه

 

جهت ورود به بخش «خدمات مقررات تجاری» تنها کافی است،  آیکون آن در پایین صفحه را انتخاب کنید.

استفاده از خدمت کالاهای پرکاربرد شماره تعرفه:

در صورت انتخاب آیکون «خدمات سامانه مقررات تجاری» و با رفتن به صفحه.دوم منو بازشونده ، خدمت «کالاهای پرکاربرد شماره تعرفه» ، قابل مشاهده است. با انتخاب این خدمت به صفحه کاربری خدمت، هدایت میشوید. ( شکل ۲ )

خدمت کالاهای پرکاربرد شماره تعرفه:

در صفحه باز شده،  کاربر میبایست.سه فیلد شماره تعرفه ، تاریخ مبدأ و تاریخ مقصد را تکمیل کند. تاریخ مبدأ و تاریخ.مقصد به طور پیشفرض یک سال گذشته  از تاریخ.فراخوانی در نظر گرفته شده است که این مقادیر قابل.تغییر است. اما باید توجه کرد که میبایست شماره تعرفه انتخابی در سال مبدأ حتما وجود داشته باشد. ( شکل ۳ )

مثال جهت درک کارکرد:

شماره تعرفه ۸۵۱۷۱۳۹۰ دارای شرح تلفن هوشمند به صورت آماده (CBU)“، در بازه زمانی ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ الی ۱۴۰۲/۰۸/۲۸در ورودی خدمت انتخاب شده است. برای این که بدانیم ذیل شماره تعرفه مذکور چه کالاهایی در بازه مورد نظر ثبت سفارش شده اند تنها کافی است جستجو کالاهاانتخاب شود.

در پاسخ مشاهده میکنید که ابتدا اطلاعات کلی.شماره تعرفه نمایش داده میشود. در بخش دوم پاسخ، لیست کالاهای.ذیل شماره تعرفه نشان.داده میشود. اطلاعاتی که برای هر کالا قابل نمایش اسبت شامل شرح فارسی کالا، شرح لاتین کالا ، درصد استفاده کالا در ثبت سفارشات ،تعداد تکرار کالا در ثبت سبفارشات میباشد. ( شکل ۴ )

📌پ.ن : قابل توجه کاربران سامانه جامع تجارت: اطلاعات این سامانه و کاربرد جهت طبقه بندی کالا معتبر نیست و صرفاً یک راهنما می باشد و جهت طبقه بندی و تعیین تعرفه لازم است به قواعد عمومی طبقه بندی و در صورت عدم توانایی طبقه بندی کالا ، مرجع تعیین تعرفه و طبقه بندی کالا گمرک است لذا از گمرک استعلام شود
نویسنده:عطیه ناصری
کارشناس ارشد بازرگانی خارجی / مدیر روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی خراسان رضوی
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اصلاح دستورالعمل ضمانت نامه های بانکی 🟠تعدیل حد ضمانتنامه های بانکی به جهت تأمین حقوق ورودی به مبلغ بیش ۱.۵...
تاریخ انتشار : 23 ساعت قبل
آیین نامه اجرایی واردات خودروهای کارکرده 🔹سن خودروها باید بین ۳ تا ۵ سال باشد. 🔹خودرو بدون ثبت سفارش اجازه...
تاریخ انتشار : 2 روز قبل
ممنوعیت صادرات آرد ذرت و بلغور ذرت با توجه به شمولیت ارز حمایتی برای واردات ذرت، به استناد مفاد بند...
تاریخ انتشار : 4 روز قبل
*شماره تعرفه های مجاز برای ثبت‌سفارش توسط بازرگانان و واحدهای تولیدی وزارت صمت* 📣 قابل توجه کاربران محترم.سامانه جامع تجارت...
تاریخ انتشار : 5 روز قبل
فهرست ماشین آلات راهسازی معدنی دارای تاییدیه – ویرایش تیر ماه ۱۴۰۳ یادآوری ۱ – در صورتی که ماشین راه...
تاریخ انتشار : 5 روز قبل
اعمال شماره‌تعرفه‌ها و مجموعه‌ اعداد سال جدید (۱۴۰۳) بر روی خدمت “طقبه‌بندی سیستم هماهنگ‌شده تعرفه” و “نگاشت شماره تعرفه” 📢...
تاریخ انتشار : 1 هفته قبل
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

تماس با ما

عراق

افغانستان

امارات متحد عربی

عمان

قطر

روسیه

اتحادیه اورسیا

ترکیه

سوریه

چین

ژاپن

هند

پاکستان

ایتالیا

فرانسه

آلمان

قوانین و مقررات

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید  سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

تماس با ما