مقالات صادرات

مقالات واردات

افزایش فروش محصولات صادراتی در آمازون با تکنیک‌های باورنکردنی

افزایش فروش محصولات صادراتی در آمازون با تکنیک‌های باورنکردنی

————-  نکاتی برای موفقیت در وب‌سایت آمازون  ———–

فروش محصولات در وب‌سایت آمازون کار ساده‌ای نیست و نکات مختلفی دارد. برای موفقیت در فروش محصولات در وب‌سایت آمازون باید به نکات متعددی توجه لازم را داشته باشید. از این رو در ادامه سعی داریم به طور کلی به نکاتی بپردازیم که می‌توانند باعث افزایش فروش محصولات صادراتی در آمازون شوند.

فروش محصولات صادراتی در آمازون از طریق ترفندهای مختلف

————- 1- یک استراتژی قیمت گذاری تطبیقی داشته باشید ———–

آمازون مجموعه بزرگی از محصولات مختلف را برای فروش در خود جای داده است. شما باید برای فروش محصولات صادراتی در آمازون حتما بتوانید این محصولات را با قیمت مناسب‌تری از دیگر فروشندگان ارائه دهید. البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر محصول شما یکتا است و نمونه دیگری ندارد، نیازی به پایین آوردن قیمت نخواهید داشت. در آمازون رقابت بسیار شدید است و اگر محصول منحصر به فرد نداشته باشید باید محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب را ارائه دهید. قطعا این موضوع یک نکته بسیار مهم برای فروش در آمازون به حساب می‌آید؛ پس به آن دقت کنید.

————- 2- به عکاسی محصول خودتان توجه کنید ———–

انسان یک موجود بصری است و معمولا بر اساس چیزی که می‌بیند تصویرسازی می‌کند. برای این که بتوانید به درستی محصول خودتان را به مشتری عرضه کنید باید تصویر خوبی از محصول به مشتری ارائه دهید. در آمازون مشتری در اولین نگاه عکس محصول شما را مشاهده می‌کند. تصاویر شما یکی از عوامل تعیین‌کننده در مورد خرید یا عدم خرید مشتری است. برندهای تجارت الکترونیک باید آماده باشند تا زمان و پول قابل توجهی را برای درست کردن عکس محصول خود سرمایه‌گذاری کنند. یک عکس تار یا دانه‌دار می‌تواند به طور ناخودآگاه بلافاصله کسی را ناامید کرده و اولین تصور منفی از برند شما را ایجاد کند. از عکاسی خود غافل نشوید و مطمئن شوید که برای نمایش زوایای مختلف و محصول مورد استفاده خود، عکس‌های زیادی را به مرورگرها ارائه می‌دهید.
 
بیشتر کردن فروش محصولات صادراتی در آمازون با عکاسی مناسب
 

———  3- سهمی از جعبه خرید آمازون بگیرید  ——–

نکته بعدی در مورد فروش آمازون این است که حداکثر تلاش خود را بکنید تا در جعبه خرید ظاهر شوید. تقریباً تمام فروشندگانی که موفق می‌شوند، محصولات خود را در جعبه خرید قرار دهند. پس حتما به این نکته توجه لازم را داشته باشید. برای انجام این کار باید عوامل مختلفی را مد نظر خودتان قرار دهید. از جمله این عوامل عبارت‌اند از:
  • قیمت‌های رقابتی
  • موجودی انبار
  • تحقق توسط آمازون (FBA)
  • رتبه‌بندی فروشنده
  • بررسی محصول
  • بسته‌های محصول
شما باید سعی کنید تعدادی از این عوامل را در استراتژی‌های فروش خود بگنجانید تا نه تنها در جعبه خرید ظاهر شوید، بلکه شهرت و فروش برند خود را نیز ارتقا دهید. توجه به این نکات برای افزایش فروش محصولات صادراتی در آمازون ضروری است.

افزایش فروش محصولات صادراتی در آمازون با گرفتن جعبه خرید

————-   4- به مشتریان خدمات استثنایی ارائه کنید  ————

همان‌طور که گفته شد رقابت در آمازون بسیار شدید است. بهتر است همیشه در ارا‌ئه خدمات به مشتریان خودتان دقت لازم را داشته باشید. همچنین علاوه بر سرویس‌هایی که رقیبان به مشتریان خودشان ارائه می‌دهند بهتر است شما خدمات و سرویس‌های بیشتری را ارائه کنید تا محصولات بیشتری را به فروش برسانید.

افزایش فروش محصول صادراتی در آمازون با ارائه خدمات مناسب—– 5-محتوا مناسبی را برای توضیحات و معرفی محصول ارائه دهید ——

امروزه تولید محتوا تبدیل به یک درآمد پر سود شده است. اگر شما هم می‌خواهید محصول خودتان را به راحتی به فروش برسانید بهتر است به توضیحات محصول توجه ویژه‌ای را داشته باشید. نکته‌ای که باید در مورد فروش آمازون به خاطر داشت این است که محتوا پادشاه است. اگر لیست محصولات شما به خوبی نوشته نشده و آموزنده نباشد، کسی از شما خرید نخواهد کرد. هنگام توصیف محصولات خود، باید سعی کنید داستانی از نام تجاری خود بگویید، خلاق باشید و از نقاط قوت برای بیان ویژگی‌های کلیدی محصول خود استفاده کنید.

—— 6- به فعالیت خود در آمازون توجه کنید  ——-

سعی کنید همیشه محتوا و تصاویر خود را به‌روزرسانی کنید. همچنین به بازاریابی محصولات خودتان توجه لازم را داشته باشید. سعی کنید همیشه به سرعت به نظرات کاربران در رابطه با محصول پاسخ دهید. هر چه سریع‌تر به کامنت‌ها پاسخ دهید فروش محصول خودتان را بیشتر تضمین کرده‌اید. همیشه محصول خودتان را بیشتر و بهتر به کاربران معرفی کنید و فعال بمانید. اگر هدف شما فروش محصولات صادراتی در آمازون باید فعالیت خودتان را چند برابر کنید.

نویسنده:محسن پورقاسمی
محسن پورقاسمی مشاور بازاریابی و استراتژی بین المللی و دبیر اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی در خصوص رفع تعهد و مشاوره استراتژی و بازاریابی آماده راهنمایی و مشاوره تجار به صورت رایگان می باشد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست تجمیعی 548 شرکت فعال اقتصادی برگزیده گمرکی (AEO) ابلاغ فهرست تجمیعی 548 عنوان شرکت های.فعال اقتصادی برگزیده گمرکی (AEO)...
تاریخ انتشار : 19 ساعت قبل
ابلاغ سهمیه مسافری سال 1403 به مناطق آزاد تجاری-صنعتی ابلاغ سهمیه مسافری سال 1403 مناطق آزاد تجاری صنعتی بصورت علی...
تاریخ انتشار : 2 روز قبل
فیلم آموزشی نحوه تخصیص ارز برای واردات در سال 1403
تاریخ انتشار : 3 روز قبل
لزوم صدور گواهی مبدا برای محصولات سبزی و صیفی با عنایت به جلسه شورای.معاونین مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ و مصوبات جلسه روز...
تاریخ انتشار : 3 روز قبل
جزئیاتی از شیوه جدید رفع تعهد ارزی/ صادرات تا سقف یک میلیون دلار از رفع تعهد ارزی معاف می شود...
تاریخ انتشار : 4 روز قبل
سیستمی شدن تبصره های 1و 2 ذیل بند 2 ماده 38 آیین نامه اجرایی مقررات صادرات و واردات در سامانه...
تاریخ انتشار : 4 روز قبل

تماس با ما

عراق

افغانستان

امارات متحد عربی

عمان

قطر

روسیه

اتحادیه اورسیا

ترکیه

سوریه

چین

ژاپن

هند

پاکستان

ایتالیا

فرانسه

آلمان

قوانین و مقررات

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید  سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

تماس با ما