افزایش فروش محصولات صادراتی در آمازون با تکنیکهای باورنکردنی
————-
نکاتی برای موفقیت در وبسایت آمازون
———–
فروش محصولات در وبسایت آمازون کار سادهای نیست و نکات مختلفی دارد. برای موفقیت در فروش محصولات در وبسایت آمازون باید به نکات متعددی توجه لازم را داشته باشید. از این رو در ادامه سعی داریم به طور کلی به نکاتی بپردازیم که میتوانند باعث افزایش فروش محصولات صادراتی در آمازون شوند.
————-
1- یک استراتژی قیمت گذاری تطبیقی داشته باشید
———–
————-
2- به عکاسی محصول خودتان توجه کنید
———–
انسان یک موجود بصری است و معمولا بر اساس چیزی که میبیند تصویرسازی میکند. برای این که بتوانید به درستی محصول خودتان را به مشتری عرضه کنید باید تصویر خوبی از محصول به مشتری ارائه دهید. در آمازون مشتری در اولین نگاه عکس محصول شما را مشاهده میکند. تصاویر شما یکی از عوامل تعیینکننده در مورد خرید یا عدم خرید مشتری است. برندهای تجارت الکترونیک باید آماده باشند تا زمان و پول قابل توجهی را برای درست کردن عکس محصول خود سرمایهگذاری کنند. یک عکس تار یا دانهدار میتواند به طور ناخودآگاه بلافاصله کسی را ناامید کرده و اولین تصور منفی از برند شما را ایجاد کند. از عکاسی خود غافل نشوید و مطمئن شوید که برای نمایش زوایای مختلف و محصول مورد استفاده خود، عکسهای زیادی را به مرورگرها ارائه میدهید.———
3- سهمی از جعبه خرید آمازون بگیرید
——–
- قیمتهای رقابتی
- موجودی انبار
- تحقق توسط آمازون (FBA)
- رتبهبندی فروشنده
- بررسی محصول
- بستههای محصول
————-
4- به مشتریان خدمات استثنایی ارائه کنید
————
همانطور که گفته شد رقابت در آمازون بسیار شدید است. بهتر است همیشه در ارائه خدمات به مشتریان خودتان دقت لازم را داشته باشید. همچنین علاوه بر سرویسهایی که رقیبان به مشتریان خودشان ارائه میدهند بهتر است شما خدمات و سرویسهای بیشتری را ارائه کنید تا محصولات بیشتری را به فروش برسانید.
—–
5-محتوا مناسبی را برای توضیحات و معرفی محصول ارائه دهید
——
امروزه تولید محتوا تبدیل به یک درآمد پر سود شده است. اگر شما هم میخواهید محصول خودتان را به راحتی به فروش برسانید بهتر است به توضیحات محصول توجه ویژهای را داشته باشید. نکتهای که باید در مورد فروش آمازون به خاطر داشت این است که محتوا پادشاه است. اگر لیست محصولات شما به خوبی نوشته نشده و آموزنده نباشد، کسی از شما خرید نخواهد کرد. هنگام توصیف محصولات خود، باید سعی کنید داستانی از نام تجاری خود بگویید، خلاق باشید و از نقاط قوت برای بیان ویژگیهای کلیدی محصول خود استفاده کنید.
——
6- به فعالیت خود در آمازون توجه کنید
——-
سعی کنید همیشه محتوا و تصاویر خود را بهروزرسانی کنید. همچنین به بازاریابی محصولات خودتان توجه لازم را داشته باشید. سعی کنید همیشه به سرعت به نظرات کاربران در رابطه با محصول پاسخ دهید. هر چه سریعتر به کامنتها پاسخ دهید فروش محصول خودتان را بیشتر تضمین کردهاید. همیشه محصول خودتان را بیشتر و بهتر به کاربران معرفی کنید و فعال بمانید. اگر هدف شما فروش محصولات صادراتی در آمازون باید فعالیت خودتان را چند برابر کنید.