نحوه رفع خطای ۱۰۳ ثبتسفارش در فرآیندهای بانکی و گمرکی
📣📣📣 اطلاعیه
📢 قابل توجه کاربران محترم سامانه جامع تجارت ؛
با توجه به 👈 تغییر برخی کد تعرفههای کالایی (HS) طبق فهرست تعرفههای سال 1402، لازم است بازرگانان.محترمی که در فرآیندهای مرتبط با ثبتسفارش، از جمله فرآیندهای بانکی و گمرکی، با خطای «اولویت 103» مواجه میشوند طبق گامهای زیر اقدام نمایند؛
در صورتی که ردیف کالایی 👈 ترخیص نشده است، بایستی پرونده مربوطه را ویرایش کرده و با انتخاب گزینه «ویرایش» کالا، کد تعرفه قبلی را تغییر داده و با کد تعرفه سال جدید جایگزین کنند.
در صورتی که 👈 بخشی از ردیف کالایی ترخیص شده باشد، بایستی مقادیر ردیف کالایی را پس از فشردن دکمه «ویرایش» با استفاده از گزینه 👈 «رساندن به میزان ترخیص» به مقدار ترخیص شده کاهش داده و مابقی مقدار ردیف کالایی که هنوز ترخیص نشده است را در یک ردیف جدید و با تعرفه جدید ثبت کنند.
مطالب بیشتر در خصوص سامانه |