مقالات صادرات

مقالات واردات

دستورالعمل مشوق های صادراتی

دستورالعمل مشوق های صادراتی

در راستا مشوق های صادراتی 1401 در چهارچوب بسته حمایت از صادرات غیر نفتی سال 1400 پرداخت مشوق های صادراتی (سقف اعتبارات تخصیصی ) موارد زیر از سوی سازمان توسعه تجارت ابلاغ گردید

پرداخت کمک سود تسهیلات بانکی

الف – پرداخت کمک سود تسهیلات بانکی به صادرکنندگان کالا و خدمات و تقویت لجستیک صادراتی و سایر زیرساختها با اولویت صادرکنندگان نمونه و ممتاز ملی و شرکتهای دانش بنیان و همچنین شرکتهای دارای ارزش افزوده بالا به تشخیص کارگروه مشوق های صادراتی سازمان توسعه تجارت

پرداخت کمک هزینه حمل هوایی کالاهای اولویت دار

ب- پرداخت کمک هزینه حمل هوایی کالاهای اولویت دار صادراتی ( از جمله دانش بنیان – گیاهان دارویی – کالاهای فسادپذیر بالا و کالاهای با ارزش افزوده بالا و همچنین صادرکنندگان نمونه و ممتاز به تشخیص کارگروه مشوق های صادراتی سازمان توسعه تجارت

پرداخت کمک هزینه اجاره غرفه

ج – پرداخت کمک هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه های بین المللی معتبر و اعزام هیات های تجاری بازاریابی که مجوز برگزاری آن توسط سازمان توسعه تجارت صادر شده است .

 

شیوه نامه های پرداخت مشوق های صادراتی سال 1401 حمایت از برنامه توانمند سازي صادراتی بنگاه هاي کوچک و متوسط
 پرداخت کمک هزینه اعزام هیاتهاي تجاري– بازاریابی
 کمک هزینه پذیرش هیات های تجاری – سرمایه گذاری
پرداخت کمک هزینه حضور درنمایشگاه های بین المللی معتبر خارج از کشور و نمایشگاه های اختصاصی در بازارهای هدف
 پرداخت کمک هزینه حمل هوایی کالاهاي صادراتی
شیوه نامه اجرایی حمایت از ایجاد، تکمیل، تجهیز و توسعه زیرساخت هاي صادراتی
حمایت از فعالیت هاي تبلیغاتی، بازاریابی، اطلاع رسانی مشاوره،آموزش و فرهنگ سازي درحوزه صادرات
شیوه نامه پرداخت یارانه سود تسهیلات بانکی
 پرداخت کمک هزینه کارمزد و حق بیمه صدور ضمانت نامه و بیمه نامه های اعتبار صادراتی
شیوه نامه پرداخت یارانه سود تسهیلات صادرکنندگان نظام لجستیک و بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی صادراتگرا
پرداخت کمک هزینه ثبت جهانی برند کالا، بنگاه وجغرافیایی در بازارهاي هدف
شیوه نامه پرداخت کمک هزینه بازاریابی و تبلیغات، اطلاع رسانی،مشاوره، آموزش و فرهنگ سازی در حوزه صادرات
شیوه نامه پرداخت بخشی از هزینه هاي ایجاد،راه اندازي و توسعه فعالیت مراکز تجاري ایران و دفاتر فروش و بازاریابی در بازار هدف صادراتی

 

نویسنده:محسن پورقاسمی
محسن پورقاسمی مشاور بازاریابی و استراتژی بین المللی و دبیر اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی در خصوص رفع تعهد و مشاوره استراتژی و بازاریابی آماده راهنمایی و مشاوره تجار به صورت رایگان می باشد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاهش حقوق گمرکی و مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو و تجهیزات پزشکی و شیر خشک به یک درصد...
تاریخ انتشار : 1 روز قبل
راهنمای فرآیند تامین ارز از محل واردات در مقابل صادرات  
تاریخ انتشار : 1 روز قبل
مالیات بر عایدیِ سرمایه شامل چه کسانی می شود ؟؟ نمایندگان در جلسه علنی امروز (4 اردیبهشت ماه 1403) در...
تاریخ انتشار : 2 روز قبل
ویدیو راهنمای ثبت برنامه تولید 1403 اعطای سهمیه واردات به واحدهای تولیدی که در سال 1402 فاقد سهمیه ارزی بودند...
تاریخ انتشار : 2 روز قبل
الزام استفاده از شناسه‌کالا هنگام ثبت‌سفارش در ردیف تعرفه‌های صنایع شیمیایی و پلیمری (فهرست پیوست) ⏪ به اطلاع کاربران محترم...
تاریخ انتشار : 3 روز قبل
بسته حمایتی از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران، حمایت همه جانبه از توسعه.صادرات...
تاریخ انتشار : 4 روز قبل

تماس با ما

عراق

افغانستان

امارات متحد عربی

عمان

قطر

روسیه

اتحادیه اورسیا

ترکیه

سوریه

چین

ژاپن

هند

پاکستان

ایتالیا

فرانسه

آلمان

قوانین و مقررات

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید  سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

تماس با ما