راه های ارتباط با پشتیبانی پنجره واحد تجارت فرامرزی

پکیج آموزش صادرات و واردات و ترخیص کالا

پشتیبانی پنجره واحد تجارت فرامرزی

پشتیبانی پنجره واحد تجارت فرامرزی : قابل توجه کلیه خدمت گیرندگان پنجره واحد تجارت فرامرزی ( EPL ) ، در راستای جلوگیری از دپوی کالا در گمرکات کشور، و پیگیری ویژه معاونت فنی و امور گمرکی جمهوری اسلامی ایران جناب آقای ارونقی ، صاحبان کالا و تجار محترم میتوانند هرگونه مشکل در زمینه عدم امکان تخلیه ، اظهار یا ترخیص کالا از گمرکات کشور را با پشتیبان آنلاین از طریق آیدی ( h.desk@ ) در پیامرسان we ( قسمت ویترین – پشتیبان گمرک ) یا از طریق پست الکترونیکی به آدرس helpdeskgomrok@gmail.com اعلام نمایند.

 

راه های ارتباط با پشتیبانی سامانه گمرک

کانال اطلاع رسانی پنجره واحد تجارت فرامرزی در پیامرسان بله

epl_channel

https://ble.im/epl_channel

با ما در اینستاگرام در ارتباط باشید
gomrok_panjerehvahed

 

جهت ثبت نام / ورود به سامانه جامع امور گمرکی ( epl ) کلیک کنید.

برای مشاهده اطلاعات تماس با مرکز پشتیبانی سامانه جامع امور گمرکی ( EPL ) کلیک کنید.

 

مطالب بیشتر در خصوص سامانه

 

جهت مشاهده و ثبت نام در دوره های آموزشی صادرات و واردات و ترخیص کالا کلیک کنید.

 

پکیج آموزش صادرات و واردات و ترخیص کالا

9 پاسخ
  1. مم
    مم گفته:

    سلام. من از مشهد مزاحم میشم. چند وقتی هست ای پی ال خیلی سرعتش کنده و بیشتر مواقع قعطه .. دو سه روزی هم هست که دوراظهاری صادرات بسختی باز میشه یا اصلا باز نمیشه فقط طرف بعدازظهر وشب سرعت خوبه و ای پی ال وصله حالا ماکه بااینترنت انجام میدیم سیستم های خود گمرک که داخلی هست هم قعطه. لطفا پاسخ؟ باتشکر

    پاسخ
  2. سعید
    سعید گفته:

    از صبح ساعت ۹.۵ تا الان ساعت ۱۵ پشت خط هستم کسی جوابگو نیست و سیستم هم پشت خط نگه میداره .واقعا جای تاسف داره – سیستم هم ۲ روزه قطع شده و باز نمیشه .من میخوام رمز عبور عوض کنم نمیشه .فکر میکنم رمز عبور لو رفته میخوام عوضش کنم .نمیدونم والا چکار باید کرد .

    پاسخ
  3. امیر آهوان
    امیر آهوان گفته:

    با سلام. ازشرکت صنایع اتومبیل آرمکو هستم. ما درخواست تغییر نام شرکت در سامانه را در تاریخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ و طی شماره دبیرخانه ۹۵۷۱۷۳۹ از گمرک صادرات تهران ( گمرک شهریار ) ثبت و ارسال نمودیم ، که متاسفانه تاکنون انجام نشده است . خواهشمند است پیگیری و راهنمایی بفرمایید . با تشکر

    پاسخ
  4. جعفر
    جعفر گفته:

    سلام . حدود دو هفته برای پرداخت عوارض گوشی موبایل مسافرتی مشکل داریم . اصلا سایت پرداخت باز نمیشود . ثبت فرودگاهی را هم انجام داده ام

    پاسخ
  5. مهران
    مهران گفته:

    با سلام من تاریخ ۵/۵/۱۴۰۰ یه گوشی اوردم از عراق تو مرز تمرچین برگه ریجیستری رو پرکردم گفت تا اخر شب پیامش میاد که بتونی بری تو سایت ریجیستری کنی،الان هنوز پیام تایید برام نیومده

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =