استراتژی صادرات
استراتژی صادرات چیست؟
چک لیست🔹 یک استراتژی صادرات مناسب به تعامل شما با بانکداران ، مشاورین مالی و سازمان های دولتی کمک خواهد کرد. این امر به شما اطمینان می دهد تا قابلیت های خود را تقویت نموده و از منابع پیشین استفاده نکنید. |
ایجاد یک طرح تجاری مناسب برای صادرات
استراتژی تجارت یکی از اجزای اساسی طرح تجاری شما میباشد. این استراتژی باید ساده باشد و اطمینان حاصل کنید که همه افراد در شرکت در دستیابی به نتایج صادرات سهیم بوده و از طرح مطلع بوده و برای تعامل با آن علاقمند هستند.
چرا باید استراتژی تجارت داشته باشیم؟
ایجاد یک استراتژی صادرات به شما کمک می کند تا اهداف صادرات را تعریف کرده و منابع خود را با آن منابع هماهنگ کنید و از قانون تجارت در جای درست بهره ببرید . استراتژی صادرات به شما کمک می کند تا بخش های مختلفی که کسب و کار شما میتواند مورد هدف قرار دهد را مدیریت کنید. تمرکز بر منابع موجود به شما کمک می کند تا واکنش های مناسبی به مشتریان جدید داشته باشید.
استراتژی صادرات به تعامل بهتر با ارائه دهندگان خدمات نیز کمک می کند. این استراتژی شما را به عنوان شرکتی با اهداف و برنامه های واقع گرایانه برای دستیابی به آنها از سایرین متمایز می کند.
پیشنهاد IXPORT :پکیج صفر تا صد آموزش جامع صادرات شامل ۱۷ فصل می باشد دانلود پکیج آموزش جامع صادرات
|
قراردادن صادرات در طرح تجاری
استراتژی صادرات باید با طرح کلی کسب و کار شرکت شما سازگار باشد. اقدامات صادرات را با اقدامات روزمره هماهنگ کنید تا تداخلی بین فعالیت های داخلی و بین المللی رخ ندهد.
زمینه هایی که مزیت رقابتی قوی تری دارید را انتخاب کنید. این زمینه ها شامل فناوری، کارمندان یا سیستم های کسب و کار شما می شوند. نحوه استفاده بهینه از آنها برای دستیابی به اهداف را جویا شوید. همچنین تمام ضعف های خود را شناسایی کنید.
عناصر کلیدی استراتژی صادرات کدامند؟
اهداف کلیدی صادرات را مورد تمرکز قرار دهید. از جمله اهداف رایج می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- دفاع از موقعیت خود در بازار در مقابل صادرکنندگان موجود
- کاهش تغییرات تقاضای فصلی
- کاهش هزینه های ثابت
- بهره مندی از بیشترین ظرفیت تولید
- ارزیابی فناوری های جدید
- افزایش قابلیت های مدیریتی
- تحکیم شهرت بین المللی
ابزارهای صادرات فوق العاده ای در اینترنت وجود دارند.
از سناریوهای ساده استفاده کنید
ظاهر کسب و کار خود را در بازار استرالیا ارزیابی کنید. موانع و محدودیت های رشد صادرات شما کدامند؟
آیا می دانید که استرالیا فقط یک درصد مصرف کنندگان جهان را تشکیل می دهد؟
سه سناریوی ساده را استفاده کرده و به بیشترین رشد برسید.
انواع مختلف بازاریابی را فرارگرفته و اطمینان حاصل کنید که شرکت شما توانایی کافی برای تعهد منابع و رفع نیازهای بازار را دارد.
استراتژی صادرات پیچیده نیست
بهترین استراتژی صادرات ساده و مختصر است. این روند شامل اصولی مداوم برای ارزیابی نحوه صادرات و همچنین دستیابی به اهداف می باشد.
اطمینان حاصل کنید که اهداف شما مشخص بوده و تمام افراد دخیل در آنها در استراتژی سهیم هستند.
|
برای مشاهده و دانلود کتاب
|
کتاب مقررات صادرات و واردات
|
وب سایت های مفید
- Business Victoria
- gov.au
- Business Plan Template
- NSW Government
فهرست مطالب آموزش صادرات |
|
استراتژی صادرات |
تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان واقعی |
برای بازگشت به صفحه راهنمای جامع صادرات اینجا کلیک کنید.