برای ورود به بازار کشورهای مختلف شما می بایست اطلاعات کاملی در خصوص حجم، وضعیت رقابت، قوانین مقررات، فرهنگ و … داشت باشید.
یکی از مراحل اصلی فعالیت صادراتی آشنایی با کشور مقصد صادراتی است. بازرگانان در ابتدا نیاز دارند تا از تراز تجاری و حجم صادرات و واردات، سیاستهای اقتصادی و سیاسی، قوانین و مقررات مرتبط با واردات و سرمایه گذاری و ثبت برند و شرکت و …. اطلاعات داشته باشند. همچنین تحلیل فرصتهای و مزیتهای تجاری، رقبای بالقوه بازار، منابع اطلاعاتی موجود از هر بازار نیز بسیار مهم است. ما در بخش تحلیل بازارهای صادراتی سعی کرده ایم تا این مجموعه اطلاعات را ارائه نماییم. مطالعه این بخش را به همه توصیه می کنیم. در ادامه جهت آشنایی با برند سازی بین المللی ، به مقاله برند سازی بین المللی سایت مراجعه نمایید.
در این بخش به تفکیک به بررسی کشورهای مختلف پرداخته ایم.

در این صفحه لیست کشورهای که اطلاعات کامل و کاربردی آن توسط تیم تحقیقاتی وب سایت آیکسپورت جمع آوری شده است در اختیار شما قرار گرفته است . شما می توانید آمارهای صادرات و واردات هر کشور بعلاوه اطلاعات اقتصادی ، فرهنگی و رفتارهای تجاری کشورهای ذیل را به تفکیک ملاحظه فرمایید .
شما در این صفحه می توانید به اطلاعات مرتبط به صادرات و واردات کشورهای هدف تجاری ایران دسترسی کامل داشته باشید
همچنین می توانید در صورت تمایل بعنوان تیم تحقیقاتی وب سایت آیکسپورت در جمع آوری اطلاعات کاربردی و به اشتراک گذاری تجربیات خود با ما همکاری نمایید.


