برای ورود به بازار کشورهای مختلف شما می بایست اطلاعات کاملی در خصوص حجم، وضعیت رقابت، قوانین مقررات، فرهنگ و … داشت باشید.

یکی از مراحل اصلی فعالیت صادراتی آشنایی با کشور مقصد صادراتی است. بازرگانان در ابتدا نیاز دارند تا از تراز تجاری و حجم صادرات و واردات، سیاستهای اقتصادی و سیاسی، قوانین و مقررات مرتبط با واردات و سرمایه گذاری و ثبت برند و شرکت و …. اطلاعات داشته باشند. همچنین تحلیل فرصتهای و مزیتهای تجاری، رقبای بالقوه بازار، منابع اطلاعاتی موجود از هر بازار نیز بسیار مهم است. ما در بخش تحلیل بازارهای صادراتی سعی کرده ایم تا این مجموعه اطلاعات را ارائه نماییم. مطالعه این بخش را به همه توصیه می کنیم. در ادامه جهت آشنایی با برند سازی بین المللی ، به مقاله برند سازی بین المللی سایت مراجعه نمایید.

در این بخش به تفکیک به بررسی کشورهای مختلف پرداخته ایم.

فرآیند واردات در ایران

آیا گام ها و مراحل و فرآیند واردات را می شناسید؟ فرآیند واردات نیازمند چه اسنادی است؟ در این فرآیند می بایست به چه سازمانهایی مراجعه نمایید؟ تعرفه واردات کالای شما چیست؟

در سایت آیکسپورت ما سعی کرده ایم جدای از مباحث خرید و مباحث حقوقی و مالی به آموزش فرآیند واردات نیز بپردازیم برای این منظور شما می توانید مطلب فرآیند واردات را مطالعه نمایید.

مراحل واردات  شامل بخش های زیر می باشد که در مقاله ” فرآیند واردات ” به صورت کامل به توضیح هر بخش پرداخته ایم :

لیست تحلیل بازار کشورها

عمان

روسیه

سوریه

پاکستان

هندوستان

قطر

آلمان

ایتالیا

فرانسه

ژاپن