راهنمای به روزرسانی ثبت سفارش در بخش درخواست تخصیص ارز

راهنمای به روزرسانی ثبت سفارش در بخش درخواست تخصیص ارز

بخشی از اطلاعات . درخواست تخصیص ارز .از اطلاعات.پرونده . ثبت سفارش.تشکیل .شده است. بنابراین در صورت .ویرایش ثبت سفارش .در سامانه جامع تجارت، اطلاعات جدید . باید در سامانه جامع ارزی .بانک مرکزی نیز به .روزرسانی گردد.

درصورتیکه پرونده .ویرایش شده قبلا .درخواست تخصیص .ارزی با وضعیت .«تخصیص یافته» نداشته . باشد، نیازی .به به روزرسانی.اطلاعات .توسط کاربر ندارد . و سامانه.در هنگام . ثبت درخواست جدید .اطلاعات بروز شده ثبت .سفارش را فراخوانی خواهد کرد . اما درصورتیکه پرونده .حداقل یک درخواست تخصیص ارز با .وضعیت «تخصیص یافته» داشته .باشد، کاربر باید .نسبت به به .روزرسانی . اطلاعات ثبت .سفارش . به صورت . زیر اقدام نماید:

گام اول

پس از ورود به .حساب کاربری در سامانه جامع تجارت .با انتخاب نقش بازرگان . (حقیقی، حقوقی) یا نماینده .بازرگان، از منوی سمت راست، عملیات . ارزی، مدیریت عملیات ارزی .بانکی گزینه (( درخواست .تخصیص ارز )) را انتخاب . کنید .

گام دوم

ابتدا شماره ثبت .سفارش موردنظر انتخاب کنید .سپس گزینه «به روزرسانی .ثبت سفارش» را انتخاب . و وارد صفحه به .روزرسانی شوید.

گام سوم

اطلاعات فعلی . ثبت سفارش انتخاب .شده را مشاهده .و بررسی کنید .سپس با انتخاب .«اعمال به روزرسانی» گزینه . درخواست به روزرسانی . را نهایی و منتظر ..مشاهده .نتیجه باشید.

گام چهارم

۴-۱ تأیید به روزرسانی . توسط بانک مرکزی

نتیجه به روزرسانی.ثبت شده میتواند .یکی از حالت های زیر . را داشته باشد:

در صورت تأیید . درخواست توسط .بانک مرکزی، پیغام زیر .را دریافت خواهید . کرد. در.این صورت درخواست . به روزرسانی شما .جهت تأیید در کارپوشه . کاربر بانک .عامل در سامانه .جامع ارزی قرار خواهد .گرفت.

در این حالت .بعد از بسته شدن .صفحه، تمام درخواست های . فعال (به غیر از درخواست های .«ابطال» و  «رد شده ») مربوط به . ثبت سفارش . در منوی اصلی .با وضعیت «منتظر بررسی . بانک» نمایش داده .می شوند.

۴-۲ رد به روزرسانی توسط بانک مرکزی

درصورتیکه بانک مرکزی .درخواست شما را رد . کند، پیغام زیر را .دریافت . خواهید کرد. در این پیغام .علت .رد بیان شده .توسط بانک . مرکزی . نیز به شما . نمایش .داد خواهد شد. در این حالت . بعد از . بسته شدن صفحه، تمام درخواست های . مربوط به ثبت سفارش . در منوی اصلی با همان .وضعیت اولیه نمایش .داد میشوند.

۴-۳ تأیید به روزرسانی .منوط به پذیرش .شرایط خاص بانک مرکزی

درصورتیکه تأیید .درخواست شما ازنظر .بانک مرکزی منوط به .پذیرش شرایط خاصی . باشد، پیغام زیر را دریافت .خواهید کرد. در این پیغام . شرایط خاص بیان .شده توسط.بانک مرکزی . نیز به شما نمایش .داده .خواهد شد. در این صورت در . منو.اصلی تمام درخواست های . فعال (به غیر از درخواست های . «ابطال» و «رد شده») مربوط به ثبت سفارش . با وضعیت منتظر تائید ضوابط مشروط .نمایش داد میشوند.

.میتوانید با انتخاب .«جزئیات» مربوط .به یکی از این . درخواست ها، وارد صفحه .جزئیات درخواست .شده، در فیلد . پاسخ به . بانک مجدداً شرایط گفته شده .را مطالعه کنید و با گزینه های .«تائید شروط» یا «رد شروط » در پایین صفحه، نتیجه مدنظر .خود را اعمال کنید.

توجه داشته باشید .که در صورت «تائید» یا «رد» شروط در  یکی از درخواست ها، نتیجه در تمام .درخواست های فعال ثبت .سفارش اعمال خواهد شد. در صورت .تائید شروط درخواست  به روزرسانی مجدداً .برای بانک ارسال و در کارپوشه کاربر بانک . عامل در سامانه . جامع ارزی قرار .خواهد گرفت.

۴-۴ عدم ارسال به روزرسانی در این لحظه

درصورتیکه امکان ارسال درخواست شما در این لحظه وجود نداشته باشد، پیغام زیر را دریافت خواهید کرد. در این حالت . بعد از بسته شدن .صفحه تمام در .خواست های فعال (به غیر . از درخواست های .«ابطال» و «رد شده») مربوط به ثبت . سفارش در منوی . اصلی با وضعیت «منتظر ارسال .پیامک» نمایش داده .میشوند.

پس از گذشته . زمان مناسب و ارسال . بهروزرسانی توسط سیستم، شما میتوانید . با مراجعه به منوی اصلی .و انتخاب دکمه جزئیات مربوط .به هر یک از .درخواست ها نتیجه تائید، رد و یا مشروط شدن . به روزرسانی خود ازنظر .بانک مرکزی را مشاهده .نمایید.

گام پنجم

همانطور که گفته شد، بعد از به روزرسانی .ثبت سفارش توسط شما، درخواست به روزرسانی .در کارپوشه بانک عامل.در . سامانه جامع ارزی قرار میگیرد . و بعد از تائید یا رد . به روزرسانی توسط کاربر بانک عامل، تمام درخواست های . مربوط.به ثبت سفارش در .منوی اصلی با همان.وضعیت اولیه . نمایش داده.میشوند.

چنانچه بانک عامل درخواست شما را بپذیرد و درخواست دارای شرایط .خاص باشد .تمام.درخواست های فعال . مربوط به ثبت سفارش ..ابتدا به وضعیت «تائید کارشناس بانک مرکزی» خواهد رفت . و بعد از تائید کارشناس بانک مرکزی . در منوی اصلی.با همان . وضعیت اولیه به شما نمایش . داده.خواهند شد.

بعد از انجام تائیدهای گفته شده . به روزرسانی.ثبت سفارش .در سامانه جامع ارزی با موفقیت به اتمام میرسد.

در مدت زمانی که .به روزرسانی ثبت . سفارش .منتظر تائید بانک عامل .یا کارشناس.بانک .مرکزی .باشد شما میتوانید با .مراجعه .به منوی اصلی، با انتخاب . دکمه جزئیات مربوط به یک از .درخواست های فعال ثبت . سفارش، وارد صفحه .جزئیات .درخواست شوید . و با زدن. .دکمه «انصراف از .به روزرسانی» فرایند . به روزرسانی . را متوقف . نمایید.

توجه داشته باشید . در صورت انجام . این کار، تمام درخواست های .فعال مربوط به ثبت .سفارش به همان وضعیت . اولیه خواهند رفت.

قانون ساماندهی و نظارت بر تجارت مرزی (کولبری و ملوانی) و ایجاد اشتغال پایدار مرزنشینان در اجرای اصل یکصد و...
تاریخ انتشار : 2 ساعت قبل
ابلاغ احکام قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور 🔹 تا زمان ابلاغ جداول تفصیلی بودجه نسبت به وصول منابع بر...
تاریخ انتشار : 3 روز قبل
بررسی سهمیه واردات در سال ۱۴۰۳ بررسی سهمیه واردات در سال ۱۴۰۳ 📣 قابل توجه کاربران محترم سامانه جامع تجارت...
تاریخ انتشار : 4 روز قبل
گواهی چک جایگزین ضمانت‌نامه بانکی در گمرک شد پیرو بخشنامه شماره ١۴٠٢/٨۶٧٩٣۵ مورخ ١۴٠٢/٠۶/٢٨ به پیوست تصویر.نامه شماره /٢٢٠/٢٢٩٢٩ ص...
تاریخ انتشار : 2 هفته قبل
عدم شمول عوارض صادراتی قانون بودجه سال ١۴٠٢ بر محصولات صادراتی از محل ورود موقت برای پردازش پیرو بخشنامه شماره...
تاریخ انتشار : 2 هفته قبل
ابلاغ مصوبه انتقال کالا بین مناطق ویژه اقتصادی ۱ و ۲ بندر بوشهر کالاهایی که مطابق.تبصره (۴) ماده (۶۰) قانون...
تاریخ انتشار : 2 هفته قبل
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تماس با ما

عراق

افغانستان

امارات متحد عربی

عمان

قطر

روسیه

اتحادیه اورسیا

ترکیه

سوریه

چین

ژاپن

هند

پاکستان

ایتالیا

فرانسه

آلمان

قوانین و مقررات

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید  سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

تماس با ما