مقالات صادرات

مقالات واردات

راهنمای تمدید غیرحضوری گواهی الکترونیکی

راهنمای تمدید غیرحضوری گواهی الکترونیکی

برای تمدید غیرحضوری گواهی الکترونیکی، باید حتما توکنی که گواهی مورد نظر برای تمدید در آن قرار دارد و نرم افزار دستینه، بر روی سیستم شما فعال باشد.

نکته: توجه داشته باشید که امکان تمدید غیرحضوری گواهی امضای الکترونیکی فقط برای آن دسته از کاربرانی که از اعتبار گواهی آنها حداکثر 03 روز باقی مانده باشد، فراهم شده است.

پیش نیازهای سیستمی

برای نصب و اجرای برنامه ها باید با دسترسی برای نصب و اجرای برنامه ها باید با دسترسی توکن را به سیستم متصل کنید. از نصب بودن درایور توکن اطمینان حاصل نمایید. در بسیاری از توکنها درایور آن بصورت خودکار بلافاصله پس از اتصال به سیستم نصب خواهد شد و آیکون تجاری توکن در کنار ساعت سیستم نمایش داده میشود. در صورت عدم نصب خودکار از فایل نصبی که در
داخل توکن وجود دارد اقدام به نصب توکن کنید

جهت تمدید گواهی به صورت غیرحضوری پس از رعایت کلیه موارد مذکور در بخش پیش نیازهای سیستمی به آدرس www.Gica.ir/totalca مراجعه و در منوی اصلی گزینه (( تمدید غیرحضوری گواهی الکترونیکی )) را انتخاب نمایید

دریافت مشخصات گواهی

در این صفحه، ابتدا بر روی گزینه (( لیست گواهی ها )) کلیک کرده و (( گواهی متقاضی مستقل حقیقی )) را انتخاب نمایید .

کد ملی و تاریخ تولد درخواست کننده تمدید گواهی را وارد نمایید

شماره تلفن همراه درخواست کننده تمدید گواهی را به منظور اطلاع رسانی وارد نمایید.

درصورتیکه هزینه صدور را پرداختن موده اما موفق به دریافت گواهی نشده اید، جهت ادامه فرآیند صدور، شماره پیگیری پرداخت را وارد نمایید.

را انتخاب کنید و رمز توکن را وارد نمایید. درصورتیکه Yes  گزینه Security Alert با نمایش پیغام گواهی درست را انتخاب نموده باشید، پیغام در مقابل لیست گواهی ها نمایش (( گواهی با موفقیت ثبت شده )) داده میشود.

استعلام شماره تلفن همراه

در صورت نیازِ سیستم به استعلام شماره تلفن همراه واردشده در مرحله قبلی، کد تأیید پیامک به تلفن همراه خود را وارد نمایید.

اتصال به درگاه پرداخت

درصورتیکه در مرحله اول، شماره پیگیری پرداخت را وارد نکرده باشید؛ جزییات پرداخت در این مرحله برای اتصال به درگاه پرداخت نمایش داده میشود. برای پرداخت آنلاین بر روی دکمه پرداخت کلیک کنید و عملیات پرداخت را انجام دهید.

دریافت کد رهگیری

درصورتیکه پاسخ درگاه پرداخت به درستی ارسال شود، صفحه زیر نمایش داده خواهد شد. به خاطر داشته باشید که حتماً مشخصات این صفحه را یادداشت و یا چاپ کنید. سپس بدون اینکه توکن را از سیستم جدا  کلیک کنید. بر روی دکمه  (( صدور گواهی )) نمایید،

مرحله پایانی و صدور گواهی جدید

در انتهای عملیات، سیستم در حال اجرای فرامین مربوط به تمدید گواهی جدید بر روی توکن میباشد. تا اتمام این مراحل صبور باشد و هرگز توکن را از سیستم جدا نکنید  تا پیغام (( صدور گواهی با موفقیت انجام شد ))  را مشاهده نمایید.

مرحله پایانی

سیستم در حال اجرای فرامین مربوط به تمدید گواهی جدید بر روی توکن می باشد. تا زمان اتمام این مراحل صبور باشد و توکن را از سیستم جدا نکنید تا پیغام صدور گواهی با موفقیت انجام شد را مشاهده کنید

دانلودها

دانلود نرم افزار دستینه

 

نویسنده:محسن پورقاسمی
محسن پورقاسمی مشاور بازاریابی و استراتژی بین المللی و دبیر اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی در خصوص رفع تعهد و مشاوره استراتژی و بازاریابی آماده راهنمایی و مشاوره تجار به صورت رایگان می باشد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست تجمیعی 548 شرکت فعال اقتصادی برگزیده گمرکی (AEO) ابلاغ فهرست تجمیعی 548 عنوان شرکت های.فعال اقتصادی برگزیده گمرکی (AEO)...
تاریخ انتشار : 11 ساعت قبل
ابلاغ سهمیه مسافری سال 1403 به مناطق آزاد تجاری-صنعتی ابلاغ سهمیه مسافری سال 1403 مناطق آزاد تجاری صنعتی بصورت علی...
تاریخ انتشار : 1 روز قبل
فیلم آموزشی نحوه تخصیص ارز برای واردات در سال 1403
تاریخ انتشار : 2 روز قبل
لزوم صدور گواهی مبدا برای محصولات سبزی و صیفی با عنایت به جلسه شورای.معاونین مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ و مصوبات جلسه روز...
تاریخ انتشار : 2 روز قبل
جزئیاتی از شیوه جدید رفع تعهد ارزی/ صادرات تا سقف یک میلیون دلار از رفع تعهد ارزی معاف می شود...
تاریخ انتشار : 3 روز قبل
سیستمی شدن تبصره های 1و 2 ذیل بند 2 ماده 38 آیین نامه اجرایی مقررات صادرات و واردات در سامانه...
تاریخ انتشار : 3 روز قبل

تماس با ما

عراق

افغانستان

امارات متحد عربی

عمان

قطر

روسیه

اتحادیه اورسیا

ترکیه

سوریه

چین

ژاپن

هند

پاکستان

ایتالیا

فرانسه

آلمان

قوانین و مقررات

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید  سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

تماس با ما