مقالات صادرات

مقالات واردات

روش بسته بندی دریایی ( seaworthy packing )

.روش بسته بندی دریایی ( seaworthy packing )

روش. بسته بندی دریایی ( seaworthy packing )

روش بسته بندی دریایی در مهارت ترخیص کالا از گمرک ، واردات کالا و صادرات توسط بازرگانی ترخیص کارا

روش بستهب ندی. دریایی : مقاله روش بسته بندی. که اصلاحا به آن seaworthy packing می گویند، اطلاعاتی در مورد. روش بسته بندی کالاهای. صادراتی برای تحمل شرایط حمل و نقل دریایی. در اختیار شما قرار می دهد. بسته بندی دریایی. کالاها باید به گونه ای باشد. که کالا را در برابر شرایط حمل و نقل دریایی مقابل فشارهای شدیدتر. (به دلیل ضربه، فشار، واژگون شدن و غیره) مقاوم کند.

به عنوان مثال هنگام. حمل کالا به مقصد، کالا، به طور مرتب. بارگیری و تخلیه می شود. و بنابراین احتمال آسیب دیدن این محموله به دلیل برخورد شدید. محموله وجود .دارد. بسیاری از مواقع کالاهای موجود در ترانزیت گران هستند. و نیاز به مراقبت بیشتری دارند. و این امر توسط. متخصص دریا. انجام می شود.

 

چرا روش. بسته بندی دریایی. برای ما مهم است؟

به مشتریان کمک می شود تا شیوه کار “بسته بندی” را به عنوان. ارتباط اصلی. زنجیره استراتژیک در ارتباط با توزیع. کالای کالایی. مورد استفاده .قرار دهند. به همین دلیل است. که “Packager Industrial” نباید دانش. تخصصی. خود را بکار ببندد بلکه. مهمتر از همه مهمترین ابزار. را به معنای. انجمنی در اختیار او قرار می دهد. تا هر موقعیتی مناسب را برای تضمین. تعادل بین ارزش پولی. کالای بسته بندی شده. تضمین کند ، این یک  ذاتی است. و دشمنی هایی که در طی مراحل. مختلف مسیر استفاده از آن در معرض دید. قرار می گیرد. محصولات ممکن است در بستهبندی قوی. به شرح زیر. فشرده. شوند:

  •  حمل و نقل در مسافت های طولانی
  •  بستهبندی. و تخلیه. مکرر
  •  دوره انبارداری طولانی مدت

در زیر می توانید. انواع روش بسته بندی. دریایی را که برای. کالاهای صنعتی. قابل استفاده. است، مشاهده کنید.

انواع روش. بسته بندی دریایی. برای کالاهای. صنعتی

1- روش بسته بندی. ممتاز – تعهدات .و مسئولیت های. فروشنده

VENDOR فقط مسئولیت. بستهبندی. و مارک CARGO .را در رابطه. با کاربری ، حمل و نقل .و ذخیره سازی در محل. کارخانه دارد. VENDOR مسئولیت. بسته بندی. مناسب، کافی، کامل بودن. مطالب، محافظت. از محتویات برای مدت زمان .نگهداری 6 ماه و تهیه صحیح .لیست بسته بندی. را بر عهده دارد. کلیه خسارات. و هزینه های ناشی. از بسته بندی نامناسب یا ناکافی باید به. طور کامل به VENDOR پرداخت شود.

بسته بندی. و نگهداری کالاها. برای محافظت. از آنها در مقابل. صدمه در هنگام .انتقال از محل تولید کننده. و ذخیره سازی. در محل کار SITE ، در شرایطی. که ممکن است شامل کاربری. چندگانه ، نگهداری طولانی مدت، قرار .گرفتن در معرض رطوبت .و احتمال حمل و نقل. باشد ، کافی است. محتوا. باید در شرایط .ترانزیتی 1 سال بدون. تحمل خسارت. مقاومت کند و VENDOR توصیه هایی. را برای ذخیره بیشتر دو ساله. در شرایط SITE ارائه می دهد. تجهیزات. و مراحل لازم برای. ذخیره سازی. باید قبل. از این توسط VENDOR توصیه شود.

2- طرز. تهیه بسته بندی Seawarus – قوانین عمومی. مورد نیاز برای. بسته بندی

کیس و تکه های. ساخته شده از چوب. جدید ، صوتی و فصلی. خواهد بود. ضخامت. پوشش (یا صفحه بیرونی) مطابق. نمودار زیر باشد.

در صورت نیاز. به دلایل استاتیک ، از ضخامت. ضخیم تر. مطابق با اندازه .و وزن بسته استفاده می شود. جعبه های چوبی و جعبه ها باید به اندازه کافی قوی باشند که بدون هیچ گونه آسیب ، حمل و نقل و حمل و نقل های بی شماری بین کارها و سایت تحمل کنند.

موارد و جعبه هایی با وزن ناخالص حداکثر تا 1000 کیلوگرم باید حداقل سطح حداقل min را فراهم کنند. ضخامت 40 میلی متر برای اطمینان از ترخیص کار با لیفتراک. در موارد و جعبه هایی. که بیش از وزن. ناخالص 1000 کیلوگرم. دارند ، باید دونده های.کشویی ، تعداد .و اندازه آن. با توجه به وزن. بسته ارائه شود.

محتویات موارد. باید توسط فویل. پلاستیکی ضد آب .و محکم محافظت. شود که با جوشکاری. آب بندی..می شود.

مقدار کافی از جاذب رطوبت (ژل سیلیس) باید برای محافظت از محتویات به مدت کافی طولانی از خوردگی اضافه شود.

دستگاه های مشابه 

این مشخصات برای 1) ماشین آلات مانند پمپ و کمپرسور و 2) ابزار و قطعات الکتریکی که شامل قسمت الکترونیکی است ، اعمال می شود. در مورد 1) مواد لوله کشی از قبیل لوله ها ، شیرها و اتصالات ، 2) مصالح ساختمانی و 3) صفحات سازه ای و فولادی برای مخازن ، مشخصات فوق اعمال نمی شود.

کاغذ نمدی ، کاغذ سلفون ، قلمه پلی استر ، کرپ سلولز و برخی مواد به همان اندازه کارآمد ممکن است برای بالشتک یا کوسن استفاده شود. از خاردارهای چوب و کاغذهای دیگر نباید برای بالشتک یا کوسن استفاده شود.

در صورت لزوم در هنگام ترانزیت مواد باید در برابر خوردگی محافظت شوند. تمام قسمتهای. روشن و ماشین. کاری شده باید. با یک پیشگیری. از زنگ زدگی.   شناخته شده متناسب. با کاربرد. خاص مورد. نظر پوشانده شود. تمام قسمتهای داخلی ماشین آلات باید با روغن های حاوی مهار کننده های زنگ زدگی و اکسیداسیون درمان شوند تا تجهیزات. را از هرگونه آسیب. احتمالی محافظت. کند. این روان کننده ها. باید با مواردی.که متعاقباً .در سرویس. استفاده می شوند. سازگار باشد. و با برچسب زدن مناسب. مشخص شود.

مطابقت دستگاه ها 

در صورت لزوم ، مواد باید مطابق با مشخصات موجود در سفارش خرید و / یا مشخصات ، رنگ آمیزی یا روکش شوند.

بسته های. حاوی مقالات “FRAGILE” به درستی. بستهبندی می شوند. و علاوه بر کلمات .”شکننده-دستگیره با مراقبت”. که در دو طرف .مقابل تخته .می شوند ، از سمبل های شناخته شد. بین المللی .نیز برای دو .سال بهره برداری. از قطعات یدکی “This Side Up” استفاده. می شود. باید به صورت .جداگانه برچسب زده شود. ، باید با. ماده نگهدارنده .مناسب پوشانده شود .و با کاغذ روغنی بسته شود. و در موارد جداگانه. از مورد اصلی .بستهبندی شود. موارد ذکر شده.. دارای مارک های. مشخص شده.. است و علاوه .بر آن. کلمات. “قطعات یدکی. برای. عملکرد .دو سال”.

مشخصات بسته بندی

قطعات یدکی. راه اندازی باید.. به صورت جداگانه. برچسب زده شده .و دارای علامت .”قطعات تجاری” باشد. و با کالای اصلی. بستهبندی و .ارسال شود.

اگر قرار باشد هرگونه ماده ای به عنوان محموله های عرشه حمل شود ، ممکن است دستورالعمل های بستهبندی اضافی لازم باشد که از آن VENDOR برای کشتی ها و ستون ها توصیه می شود. گهواره های حمل و نقل در طول حمل و نقل استفاده خواهد شد. گهواره هایی. که باید با بند بستن. به کشتی ها. و ستون ها. ایمن شوند.

مگر در مواردی. که مشخص. شده باشد ، همه. موارد ، جعبه ها ، بسته ها. و ظروف باید. به طور ایمن فلزی. با حداقل. دو تسمه فلزی .بدون آنیل در هر دو. جهت .زاویه دار و .مخالف راست ، یا در صورت .کاربرد مجدداً. چوب را ببندند.

جعبه ها . با توجه به وزن. و اندازه آنها. باید با دو یا چند تسمه فلزی. ساخته شده. از فولاد بدون. روکش تهیه. شده ، با یک ابزار. کششی استفاده .شود و با مهر. و موم های فولادی. مجهز به آن محافظت. شود.

برای شناسایی. آسان تجهیزات. اصلی که به. آنها مربوط می شود .، واحدها یا .قطعات متعلق. به تجهیزات. اصلی که .جداگانه بسته بندی .شده اند ، کاملاً .مشخص است.

2-1 روش بسته بندی دریایی آب و هوا – مواد لوله کشی

فلنج

تمام. فلنج ها ، سطوح کاری. ماشین کاری .شده و قطعات .پیچیده تمام .تجهیزات. باید به خوبی محافظت شوند. کلیه اتصالات فلنج مخازن باید توسط صفحات فلزی که بطور صحیح توسط شاخه های چوبی یا کلاه های پلاستیکی که در موقعیت های مناسب ایمن هستند ، محافظت شوند.

لوله

لوله ها ، مقاطع فولادی و صفحات فولادی ، باید در دسته هایی با اندازه و وزن مناسب قرار گیرند. برای از بین بردن. اعوجاج در هنگام. حمل و نقل ، صفحات. نورد و شکل باید دارای. مهاربندی مناسب. باشند و در طول .یکنواخت بسته. شوند. وزن هر بستهبندی باید در فشار شکستگی بستهبندی فولادی باشد. هر .بسته باید با .برچسب فلزی. مشخص شده. باشد ، مهر. و موم شده ای .سخت و .بسته به فولاد .بسته شده. باشد. محدودیت 2000 کیلوگرم برای آسانسورهای این دسته اعمال می شود ، در حالی که طول های طولانی عملی برای جلوگیری از حامل های طولانی باید به 11.5 متر محدود شود. كليه بخش هاي كوچك فولادي ، تخته هاي قابل حمل ، بشقاب گاستت و … بايد جعبه دار شوند.

لو.له های فولادی سیاه

لوله. های. فولادی سیاه .با قطر بیرونی حداکثر. 168.3 میلی متر باید. با تسمه های. بالاتر و پایین بار ، با تخته های. بین هر لایه. لوله بسته شود و. از طریق. پیچ ها محافظت .شود. لوله. های. فولادی سیاه .بیش از قطر. بیرونی فوق باید به عنوان .یک بسته جداگانه. مورد استفاده .قرار گیرند. و بر این اساس. علامت گذاری شوند. تمام لوله. های فولادی. سیاه باید از طریق. اسپری لمسی .محافظت شوند. انتهای لوله. باید با درپوش های. پلاستیکی. بسته شود. اگر در صورت. لوله های با .قطر زیاد ، انتهای. لوله را با درپوش های. پلاستیکی بسته. نکنید ، قسمت داخلی. لوله ها نیز باید با لامپ. محافظت و پاشش شود.

PIPE قیر

لوله ها.ی قیر.مطابق با روشهای. .تهیه . و دستهبندی .می شوند.

لوله های فولادی ضد زنگ

لو.له های استنلس استیل باید در موارد چوبی بستهبندی شوند. محافظت با لمس لازم نیست.

شیرها و اتصالات

دریچه ها و. اتصالات (آرنج لوله ، فلنج ، و غیره) باید. بطور مناسب .محافظت شده و روش .حمل آنها به شرح. زیر باشد:

  •  شیرها و اتصالات باید به درستی بسته بندی شده و در کیسه‌های چوبی ضد آب با آویز تقویت شده با چوب با محافظ گوشه فلزی حمل و نقل شوند.
  • کلیه اتصالات. آجدار باید .چرب شده و دارای. درب های پلاستیکی. باشد.

مناسب

اتصالات. (شیرآلات ، آرنج لوله ، فلنج و غیره) .باید در موارد. چوبی بستهبندی. شد. و از آن محافظت. شود.

2-2 روش بسته بندی دریایی ممتاز – ساختار و صفحات فولادی

لوله ها ، مقاطع فولادی و صفحات فولادی ، باید در دسته هایی با اندازه و وزن مناسب قرار گیرند. برای از بین بردن. اعوجاج در هنگام .حمل و نقل ، صفحات .نورد و شکل باید .دارای مهاربندی مناسب .باشند و در طول. یکنواخت .بسته شوند. وزن هر بسته. بندی باید در فشار .ترمز بستهبندی .استیل باشد. هر بسته .باید با برچسب. فلزی مشخص. شده باشد ، مهر و موم .شده ای سخت و. بسته به فولاد. بسته شده باشد. محدودیت 2000 کیلوگرم برای آسانسورهای این دسته اعمال می شود. در صورت امکان ، طول برای جلوگیری از حمل طولانی باید به 11.5 متر محدود شود. کلیه تخته های کوچک دستی مقطع فولادی ، صفحات گسست و غیره قابل جعبه هستند.

2-3 روش بسته بندی دریایی ممتاز – آجرهای آتش نشانی ، کاشی های مخصوص و نسوز عایق

آجرهای. آتش نشانی ، کاشی های. مخصوص و عایق نسوز باید. بعد از آب بندی .در آستر پلی اتیلن. یا بستهبندی. در بسته های .کوچک ببندند. این جعبه ها باید روی صفحه نصب شوند. دستورالعمل مربوط به ذخیره سازی قبل از نصب باید بر روی هر جعبه با اشاره خاص به شرایط نامساعد آب و هوا / معتدل و رطوبت تنگ شود.

2-4 روش بسته بندی دریایی ممتاز – عایق ، ماستیک و غیره.

کیسه های لوله کشی با جعبه مناسب یا درام های فلزی با آب محکم برای حمل و نقل سیمان ، مصالح مخصوص و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. کیسه های کاغذی نباید از دیواره بیرونی 60 1bs ، 400 دیوار داخلی 400 و 1 دیوار داخلی و یک کاربند رطوبت کمتر باشد.

2-5 روش بسته بندی ممتاز – سیمان ، سنگدانه ویژه

کیسه های کاغذی که به طور مناسب جعبه دار هستند ، یا از درام های فولادی محکم با آب برای حمل و نقل سیمان ، مصالح مخصوص و غیره استفاده می شود. کیف های کاغذی نباید از دیواره بیرونی 60 1bs ، دیوار داخلی 40 1bs و یک دیواره داخلی صنایع دستی رطوبت کمتری داشته باشند.

2-6 روش بسته بندی ممتاز – تجهیزات / دستگاه های مورد استفاده

واحدها یا قطعات. متعلق به تجهیزات. اصلی که به طور .جداگانه بسته بندی .شده اند ، برای شناسایی. آسان با تجهیزات. اصلی که با .آنها ارتباط .دارند ، باید به .وضوح مشخص. شوند.

تمام فلنج ها ، سطوح کاری. ماشین کاری. شده و قطعات. پیچیده .تمام. تجهیزات باید به خوبی محافظت شوند. کلیه اتصالات فلنج مخازن باید توسط صفحات فلزی که بطور صحیح توسط شاخه های چوبی یا کلاه های پلاستیکی که در موقعیت مناسب محکم بسته شده اند ، محافظت شوند.

دستگاه ها .و کشتی ها ، در صورت. امكان ، روی .سازه های اسكید .بستهبندی شد. و با تسمه. های فلزی. قابل تنظیم ، مطابق هر. طرح ضمیمه ، ایمن خواهند شد. تمام سطوح محافظت نشده باید با Tactile صرفه جویی شوند. سوراخ ها و سایر دهانه های اصلی باید با درپوش های پلاستیکی یا درب های چوبی محافظت شوند که باید محکم باشد. دهانه های. کوچکتر باید با .شاخه های پلاستیکی. بسته شوند.

روش کالاهای صنعتی 

کلیه وسایل داخلی کشتی و مواردی که توسط VENDOR در کارها نصب نشده است از جمله لوازم جانبی از قبیل قطعات کوچک ، پیچ و مهره ، واشر ، و غیره باید در موارد چوبی به طور جداگانه برای هر کشتی یا دستگاه بسته بندی شده و با همان کالای مشابه کشتی / دستگاه مشخص شود. به منظور محافظت از تمام قسمت ها در برابر تلف و آسیب در هنگام حمل و نقل. داخلی ، پیچ و واشر .برای عملیات. سرویس / آزمایش. باید توسط وندور .و کلیه وسایل. داخلی ، جعبه های .جداگانه بسته .شده و مطابق با روش. مارک گذاری ، با کشتی ها / وسایل. تهیه شود. هر مورد. باید به درستی. تهیه و برای نصب. میدانی توسط .دیگران مشخص شود.

توجه: ضروری است که همه موارد موجود به وضوح در لیست بستهبندی قرار بگیرند. کشتی ، مبدلهای حرارتی

کلیه مخازن / مبدلهای حرارتی یا مواردی از این ساخت و ساز باید خشک شوند ، داخل آن کاملاً تمیز شوند و عاری از هرگونه خاک و مواد سستی خارجی باشند.

لوازم جانبی وسایل و عروق (قطعات کوچک ، پیچ و مهره ، آجیل ، واشر ، واشر و غیره) در موارد چوبی بستهبندی می شوند ، بطور جداگانه برای هر دستگاه یا کشتی. این موارد باید با همان شماره کالا به عنوان دستگاه / کشتی که به آن تعلق دارند مشخص شود. کلیه قطعات یدکی قابل راه اندازی که به صورت جداگانه بستهبندی می شوند ، باید با کالای اصلی اصلی مشخص شود.

2-7 روش بسته بندی دریایی ممتاز – تجهیزات و مواد الکتریکی

موتور

کلیه موتورهای. الکتریکی اعم از کوپلینگ. یا بدون اتصال ، ژنراتورها و تجهیزات. الکتریکی باید دارای. کلیه دهانه های. بسته شده. با نوار محافظ. باشند ، باید .در جعبه های نصب شده. با اسلاید ضد. آب بستهبندی. شوند ، و مانند. ماده فوق در مقابل. رطوبت محافظت. شوند.

تجهیزات برقی

وسایل دارای. برس. باید .قبل از. حمل .برس. و زنگ. زده. شود. کلیه تجهیزات. الکتریکی ..باید در برابر تحمل. شرایط حمل و نقل. 1 ساله به خوبی. محافظت شوند و فروشندگان. باید توصیه هایی. را برای ذخیره. 2 ساله بیشتر .در شرایط SITE ارائه دهند.

باتری

باتری ها. باید با الکترولیت. بستهبندی .شده جداگانه حمل .شوند و شامل .دستورالعمل .شارژ می شوند.

مواد ساختمانی برقی

کلیه وسایل .فله ای ، روشنایی ، غدد. کابل اتصالات ، جادوگران. و غیره باید .در دسته های. بستهبندی شده. برای یک حجم .مشخص از کار. بستهبندی شوند.

2-8 روش بسته بندی ممتاز – پانل برق

این مشخصات روش بستهبندی تابلوهای برقی و ابزار و تحویل صادرات را برای محافظت کامل در برابر صدمات جسمی و حمله جوی در هنگام ترانزیت و دوره های طولانی مدت احتمالی در شرایط ذخیره سازی نامطلوب که ممکن است تا دو سال ادامه یابد ، پوشش می دهد. در صورت. عدم اختلاف. بین این مشخصات. و سایر مشخصات مهندسی ارائه .شده توسط. خریدار ، این مشخصات حاکم است.

این .مشخصات فقط .. راهنمای VENDOR است. وی باید در انتخاب مواد مناسب برای بستهبندی مناسب کاملاً مسئول باشد.

روش ممتاز

بسته VENDOR .باید دستورالعمل. های کتبی. برای از بین. بردن پوشش .های محافظ. و دستگاه ها. ارائه دهد.

دستگاه یا پانل را که کاملاً تمیز ، خشک و عاری از زنگ زدگی است ، ببندید پس از. اینکه طرح های تیز .روی دستگاه .یا صفحه نصب .شد ، کاملاً .در یک کف .پوش پلی اتیلن .محصور می شوید. ژل .سیلیکا یا سایر .ماده خشک .مورد تأیید. باید درون .کف پوش باشد ، اما با رنگ آن در. تماس نخواهد بود.

پس از اینکه. ماده خشک کن. به جای خود. قرار. گرفت ، انتهای. بازوی کفن. باید حرارتی .محکم شود و فقط. یک بازکننده به. اندازه کافی بزرگ. برای قرار دادن. لوله استخراج. کننده هوا باقی. بماند. پس از بیرون. آوردن هوا از. کف پوش ، دهانه. کاملاً آب بندی .می شود.

تابلو برق – بسته بندی مواد مورد

  • تمام چوبها باید کاملاً چاشنی و بدون گره ، سوراخ گره ، لرزش و چک کاملاً صوتی باشند.
  • چوب هایی که می توانند باعث ایجاد خوردگی فلزی شوند ، مانند بلوط ، سرو قرمز غربی و شاه بلوط شیرین نباید استفاده شوند.
  • کیس باید از نوع پایه فولادی باشد. تمام غلاف. ها باید زبانه زده .و شیار شوند.

پانل برقی – پوشش بسته بندی مورد

  • بسته بندی. باید کاملاً با کاغذ. ضد آب .چند لایه .باشد.
  • روکش باید تا .حد امکان مفاصل .داشته باشد. در صورت .لزوم اتصالات ، قطعات .باید بیش. از اندازه. باشد تا آب. باران که می تواند .به داخل .آن نفوذ کند ، در حالت. ایستاده به طور خودکار.. همپوشانی ها. باید حداقل 75 میلی. متر باشد.
  • اتصالات. باید با .بوستیک “c” ساخته .شود.

پانل برقی – ایمن سازی ابزارها یا پانل های داخل بسته بندی

  • این وسیله یا تابلو باید توسط گردهای چوبی که با لاستیک مناسب یا سایر مواد جذب شوک مواجه هستند کاملاً ایمن شود.
  • چوب ، پشم و سایر مواد هیدروسکوپی نباید استفاده شود.
  • یونجه و نی نباید استفاده شود.

تابلو برق – آب بندی مورد بسته بندی

پس. از میخ. زدن ، اتصال در قسمت .مورد باید با ترکیب. آب بندی Bostik و قسمت. بیرونی آن با بند. فلزی بسته .شود.

2-9 روش بسته بندی مرغوب – ابزار

کلیه ابزارهای الکترونیکی و پنوماتیک که مطابق با دستورالعمل های مشخص بستهبندی می شوند و باید در برابر شرایط ترانزیت 1 ساله مقاومت لازم را داشته باشند و VENDOR توصیه می کند توصیه هایی را برای ذخیره 2 ساله دیگر در شرایط SITE انجام دهد.

شیرهای . کنترل

کلیه شیرها. و اتصالات .(آرنج لوله ، فلنج ، و غیره) باید. .بطور مناسب. محافظت شد. و. روش حمل. آنها باید در موارد.چوبی باشد. که .دارای پشتیبانی. داخلی به اندازه کافی با. محافظ ضد. آب داخلی. باشد.

3- روش بسته بندی. ممتاز – طرح هایی برای هر سبک بسته بندی

برای دیدن .سبک های مختلف .بستهبندی اینجا. را کلیک کنید. از قبیل .کیس چوبی ، جعبه ، پایه اسکیت. ، بسته .نرم افزاری ، بستهبندی .کوچک و طبل و   بستهبندی مخصوص. پانل برقی.

4- روش بسته بندی دریایی-حمل و نقل کانتینر

هنگام. بسته بندی وسایل. حمل و نقل. ساخته شد. توسط جعبه. چوبی یا جعبه ، VENDOR سعی می کند. بستهبندی .کمتر از ابعاد و. وزن زیر را برای. حمل کانتینر .تهیه. کند.

ابعاد: 11.5 متر (L) x 2.2.m (W) x 2.05 m (H) برای ظرف 40 ‘و

5.5 متر (L) x 2.2 m (W) x 2.05m (H) برای ظرف 20 ‘

5- روش بسته بندی ممتاز – مجموعه ای از بسته بندی

تجهیزات. و یا قطعات. با شماره های .کالاهای مختلف .نباید در یک .بسته .جمع شوند. کالاهای کوچک مانند لوازم جانبی ، قطعات یدکی برای نصب و راه اندازی و ابزار مخصوص باید به طور جداگانه در جعبه های داخلی مربوطه بستهبندی شوند که برچسب ها یا برچسب هایی در آن وجود دارد که به وضوح حاوی محتوای آنها است. در صورتی که. چنین لوازم. جانبی ، قطعات یدکی .و ابزار ویژه .در جعبه / جعبه های. جداگانه .بستهبندی. شد .باشد ، شماره . تجهیزات اصلی باید به طور واضح در مارک حمل و نقل اصلی شناسایی آسان خریدار ذکر شود.

6- روش بسته بندی ممتاز – قطعات یدکی برای نصب و راه اندازی

این قطعات .یدکی باید بصورت .جداگانه بستهبندی .شدو بستهبندی. شوند. علامت. زیر باید به رنگ قرمز .در قسمت بیرونی. یا جعبه داخلی .نشان داد. شود و در داخل بستهبندی شد. با تجهیزات. اصلی مورد نظر. محصور شود.

قطعات یدکی Erection: ERECTION Spare

راه اندازی قطعات یدکی: قطعات یدکی کمیسیون

بسته ها باید با همان .شماره. کالا و تجهیزات و. موادی که قطعات .یدکی متعلق .به آنها هستند .مشخص. شوند.

7- روش بسته بندی Seawarus-ابزار و لوازم جانبی ویژه

وسایل و لوازم جانبی ویژه تجهیزات و مواد در موارد چوبی به طور جداگانه برای هر تجهیزات اصلی بستهبندی می شوند. علامت “TOOLS” و “ACCESSORY” به ترتیب به رنگ قرمز در قسمت بیرونی کادر داخلی نشان داده می شود و در داخل بستهبندی شده با تجهیزات. اصلی مربوطه. محصور می شود. بسته ها. باید با همان .شماره کالا و تجهیزات. و موادی که ابزار. و لوازم جانبی .مخصوص آنها. تعلق دارد ، مشخص. شوند.

8- طرز تهیه بسته بندی Seawarus-Two – Years Parts Parts

قطعات یدکی. دو ساله که به صورت .جداگانه برچسب .خورد می شوند ، باید با ماده. نگهدارند مناسب. پوشانده شد. و با کاغذ. روغنی. بسته. شود .و در موارد. جداگانه از. تجهیزات اصلی. بستهبندی شود. موارد. ذکر شد.. دارای .مارک های. مشخص ..شد است. و علاوه .بر آن کلمات.. “قطعات یدکی. برای. عملکرد. دو سال” با .رنگ. قرمز.

9- برچسب روش بسته بندی دریایی

هدف از برچسب گذاری شناسایی هر تجهیزات ، مواد ، قطعات ، ابزار و غیره است که به عنوان CARGO با لیست بستهبندی و / یا نقشه ها حمل می شود. پس از پر کردن توضیحات لازم با فرمت مورد نیاز ، برچسب باید به کلیه تجهیزات فردی ، قطعات مواد ، ابزارها و غیره وصل شود ،

منظور از بستهبندی دریایی به معنای نشان دادن این است که بستهبندی باید در ادامه شرایط سخت حمل و نقل دریایی را نیز تقویت و تحمل کند و سپس در برابر فشارهای شدیدتر مقابله کند. به هر صورت ممکن است توجه داشته باشید که شدیدترین فشارها در میان حمل و نقل دریایی اتفاق نمی افتد ، بلکه بیشتر در اثر حمل بار با (به دلیل ضربه ، فشار ، واژگون شدن و غیره) است. مقاله استراتژی بستهبندی ممتاز اطلاعاتی در مورد تکنیک های بستهبندی به شما می دهد که باید در مقابل شرایط حمل و نقل دریایی مقاومت کند.

 

داوبرت VCI فیلم
مقالات VCI داوبرت
مایعات پیشگیرانه زنگ
واکس های پیشگیری زنگ
پاک کننده آبی پیشرفته
حذف زنگ زدگی
روغن برش محلول در آب Hakuform
روغن. برش شسته. و رفته Hakuform

 

برخی از دستورالعمل های مهم بسته بندی Seawarus چیست؟


1- مسئولیت ها و وظایف فروشنده: توزیع کننده باید منحصراً مسئولیت بستهبندی و تمبر CARGO را در رابطه با کار ، حمل و نقل و ظرفیت در محل کارخانه داشته باشد. فروشنده باید برای بستهبندی مناسب ، کافی و رضایت بخش ، تحویل تحویل ، تضمین کالا برای مدت زمان نیم سال و تنظیم مناسب لیست بستهبندی کاملاً در معرض خطر باشد. کلیه ضررها و هزینه های بعدی ناشی از کمبود یا کمبود بستهبندی باید به طور کامل به VENDOR پرداخت شود.



2- قوانین مورد نیاز عمومی برای بسته بندی


مورد و بسته بندی. باید با استفاده. از چوب .جدید ، جامد. و آماده .تولید شود.
در صورت نیاز به دلایل استاتیک ، ممکن است از هر اندازه و وزن بستهبندی ، از ضخامت ضخیم تر استفاده شود. جعبه و جعبه های چوبی ممکن است به اندازه کافی محکم باشند تا در صورت عدم آسیب ، حمل و نقل و حمل و نقل های مختلف بین کارها و SITE در برابر آن مقاومت کنند.

تمیز کردن مواد ، قطعات و تجهیزات به همان اندازه یک ضرورت مهم هنگام بستهبندی است. همه مواردی که باید بستهبندی شوند باید به روش روشنی تمیز شوند. این تضمین می کند که آنها از مواد خارجی مانند روغن ، گریس ، و غیره باقی نمانند.

3- انواع سبک بسته بندی سبک

های مختلف بسته بندی Seawrecaw مختلف وجود دارد ، به عنوان مثال ، جعبه چوبی ، ظرف ، پایه اسلاید یا صندلی ، بستهبندی ، بستهبندی بغل و درام و برقی مخصوص. بستهبندی تخته

گزینه نوع بستهبندی. و نیاز به محافظت. دقیق به شخصی. بودن مواد ، قطعات. و تجهیزات. بستهبندی  متکی. است.  نوع انتخاب. .برای حمل و نقل. و نحوه حمل و نقل. مورد. نیاز برای .حمل و نقل نیز. بر سبک. بستهبندی. تأثیر .می گذارد.

4- حمل کانتینر

هنگام بسته بندی وسایل حمل و نقل. چوبی که توسط .دفاع چوبی یا .کارتن .شد است ، VENDOR امکان دارد. سعی کند. بستهبندی به اندازه اندازه گیری. و  وزن زیر .را برای حمل. محفظه نداشته. باشد.
ابعاد.: 11.5 متر (L) x 2.2.m. (W) x 2.05 متر (H) .برای. ظرف 40 ‘و 5.5 متر (L) x 2.2 m (W) x 2.05m (H) برای ظرف 20’ 5- دامنه. بستهبندی

چرخ دنده و / یا قطعاتی از اعداد چیزهای مختلف را نباید در یک بستهبندی مشابه به هم فشار داد. به عنوان. مثال ، محصولات. کوچک ، لوازم. زینتی ، صرفه .جویی در قطعات. برای دستگاه های .نصب و انتصاب و غیر .معمول ، باید به طور. مستقل در جعبه های. درونی جداگانه. با برچسب .یا مارک های پیوست .شده در آنجا. فشرده شوند که به .وضوح نشان .دهنده ماده آنها .است. در صورتی. که چنین .آراستگی ها ، قطعات و .ابزار ویژه .در جعبه ها / موارد خاص .پر شود ، مورد .شماره نیست. در اصل ، ممکن. است آشکارا .در دنده اصلی .شناسه خریدار .ساده . شود.

6- قطعات یدکی برای نصب و راه اندازی

این قطعات اضافی ممکن است به طور مستقل با برچسب و به طور مستقل تحت فشار قرار گیرند. علامت همراه ممکن است به رنگ قرمز یا بیرون جعبه داخلی. نشان داده باشد. و داخل بسته بندیحاوی سخت افزار اساسی مربوطه محصور شود.
بسته ها. باید با یک. واحد غیر قابل .تشخیص از چرخ. دنده ها و موادی. که قطعات اضافی. به آن تعلق. دارند، جدا. شوند.

7- ابزار و لوازم جانبی ویژه

ابزارهای. فوق العاده و سخت .افزار برای مواد .سخت افزاری. و مواد باید بطور مستقل. برای. هر چرخ دنده .اصلی در موارد. چوبی فشرده .شوند. تمبر “لوازم” و “لوازم جانبی” ممکن. است به طور جداگانه. با رنگ قرمز به بیرون. از جعبه داخلی .نشان داده شده. باشد و در بستهبندی .حاوی کالای اصلی. مربوطه محصور. شود. بسته ها باید با یک .واحد غیر قابل .تشخیص از چرخ .دنده ها و موادی. که ابزار و لوازم جانبی. غیر معمول به آن. تعلق دارد ، جدا. شوند.

8- قطعات یدکی

دو ساله قطعات یدکی. دو ساله ، که باید. به طور مستقل از. برچسب تهیه. شوند ، باید با یک.ماده .افزودنی مناسب. تهیه و با کاغذ. روغنی پیچیده .شوند و در .موارد جداگانه. از چرخ دنده های .اصلی. فشرده .شوند. موارد. ذکر شده در زیر .علامت های .مشخص شده و .همچنین. کلمات “قطعات. یدکی برای. عملکرد دو .ساله “با رنگ قرمز.

9-برچسب .

به روش بسته بندی Seawarus دلایل. برچسب ، جدا کردن هر. دنده ، مواد ، قطعات ، وسیله و. غیره است که به عنوان.  با لیست بستهبندی. و همچنین .تصاویر ارائه .می شود. پس از پر کردن تصاویر اصلی با پیکربندی لازم ، این برچسب ممکن است به تمام دنده های شخصی ، قطعات مواد ، دستگاه ها و موارد دیگر وصل شود.

10- مقاوم در برابر آب

هر زمان که بسته بندی به آب محافظت کند ، باید با فویل برتر کاغذ پلاستیکی. یا ضد آب پوشاند. شود. بسته بندی مقاومت در برابر آب باید به گونه ای انجام شود که آب همه را به تنهایی تخلیه کند.

نویسنده:محسن پورقاسمی
محسن پورقاسمی مشاور بازاریابی و استراتژی بین المللی و دبیر اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی در خصوص رفع تعهد و مشاوره استراتژی و بازاریابی آماده راهنمایی و مشاوره تجار به صورت رایگان می باشد.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مالیات بر عایدیِ سرمایه شامل چه کسانی می شود ؟؟ نمایندگان در جلسه علنی امروز (4 اردیبهشت ماه 1403) در...
تاریخ انتشار : 15 ساعت قبل
ویدیو راهنمای ثبت برنامه تولید 1403 اعطای سهمیه واردات به واحدهای تولیدی که در سال 1402 فاقد سهمیه ارزی بودند...
تاریخ انتشار : 16 ساعت قبل
الزام استفاده از شناسه‌کالا هنگام ثبت‌سفارش در ردیف تعرفه‌های صنایع شیمیایی و پلیمری (فهرست پیوست) ⏪ به اطلاع کاربران محترم...
تاریخ انتشار : 2 روز قبل
بسته حمایتی از صادرکنندگان محصولات دانش بنیان رونمایی شد مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران، حمایت همه جانبه از توسعه.صادرات...
تاریخ انتشار : 3 روز قبل
حقوق ورودی قطعات یدکی هواپیما و هلیکوپتر ابلاغ اصلاح مندرجات ذیل یاداشت فصل 88 در خصوص صحیح بودن نرخ حقوق...
تاریخ انتشار : 4 روز قبل
شرایط تصدیق گواهی بهداشت مورد پذیرش برای کالاهای وارداتی ‌🔵 سازمان غذا و دارو دستورالعمل جدید لگالایز.کالاهای وارداتی را اعلام...
تاریخ انتشار : 5 روز قبل

تماس با ما

عراق

افغانستان

امارات متحد عربی

عمان

قطر

روسیه

اتحادیه اورسیا

ترکیه

سوریه

چین

ژاپن

هند

پاکستان

ایتالیا

فرانسه

آلمان

قوانین و مقررات

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید  سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

تماس با ما