نکاتی که در هنگام یافتن خریدار کالای صادراتی باید به آن توجه کنید
خریدار کالای صادراتی در هنگامی که قصد دارید یک خریدار را برای کالاهای.صادراتی خودتان پیدا کنید باید از مراحل مختلفی گذر کنید. رد شدن از هر کدام از این مسائل باعث افزایش سوددهی و راندمان کاری میشود. بهتر است از روی نکاتی که در ادامه.گفته .میشود نکته.برداری.کنید.
۱.تصمیم بگیرید که در کدام بازار قصد فروش محصول را دارید
اولین قدم. برای یافتن خریدار کالای .صادراتی این است .که شما تصمیم .بگیرید در کدام .بازار قصد فروش .محصول خودتان. را دارید. این تصمیم. ممکن است با توجه به محصول شما کاملا.متفاوت باشد.
بهتر است قبل از انتخاب بازار ابتدا کمی تحقیق کنید و سپس تصمیم بگیرید. انجام این کار از ضررهای احتمالی جلوگیری کرده و کمک میکند بهترین تصمیم.ممکن را برای انتخاب خریدار بگیرید. بسیار مهم است.که به اطلاعات جمعیتی، فرهنگی و مذهبی و رقابت بالقوه خود نگاه.کنید.
۲. یک برنامه درست را داشته باشید
داشتن یک .برنامه درست. در هنگام یافتن. خریدار حیاتی. است. برنامهریزی در تمامی تجارتها نقش حیاتی را به دنبال دارد. اگر برنامهریزی درستی در کسبوکار خودتان نداشته باشید قطعا با شکست مواجه خواهید شد.
بهتر است برنامهریزی شما بر اساس بستهبندی شما، دانش شما و البته محصول شما باشد. حتما سعی کنید به چنین مواردی دقت لازم را داشته.باشید. با انجام این کار قطعا بهترین نتیجه را خواهید گرفت.
۳.یک مسیر درست.را برای رسیدن.به بازار انتخاب.کنید
داشتن یک .مسیر مناسب در .یافتن خریدار قطعا .میتواند به شما. تا حد بسیار. زیادی کمک کند. بهتر است ابتدا کمی.از افرادی که در این حوزه تجربه لازم را دارند کمک بگیرید و از تجربیات آنها استفاده لازم را ببرید. شما میتوانید یکی از چهار گزینه را انجام دهید:
-
فروش مستقیم
-
از توزیع کننده استفاده کنید
-
از یک نماینده فروش استفاده کنید
-
یک سرمایهگذاری مشترک ایجاد کنید
هر گزینهای را که انتخاب کردید، باید از شفافیت مسئولیت مواردی مانند تحویل و پرداخت اطمینان حاصل کنید و همیشه به یاد داشته باشید که از مالکیت معنوی خود محافظت کنید. توجه به این. نکته میتواند. به شما در یافتن .خریدار کالای .صادراتی کمک کند.
۴.از فرصتها به درستی.استفاده کنید
فرصتها قطعا در زندگی ما.محدود هستند. از موقعیتهای مختلفی که در زندگی به وجود میآید باید حداکثر استفاده.را داشته باشید. نمایشگاههای تجاری.یکی از بهترین راهها برای یافتن فرصتها.در خارج از کشور است. با خریداران ملاقات کنید و کسب و کار جدیدی ایجاد کنید. انجام این کار میتواند فرصتهای مناسبی را در اختیار شما قرار دهد. این یک هنر است.که شما در موقعیت مناسب از فرصتهای به وجود آمده استفاده.کنید.
۵.بازاریابی را شروع کنید
بهترین راه. برای یافتن خریدار .کالای صادراتی. بازاریابی است.
داشتن یک تیم بازاریابی حرفهای برای پیدا کردن خریدار کالای صادراتی میتواند بدون هزینه زیادی خریداران مناسبی را به شما معرفی کند. تبلیغات درست میتواند شما را در معرض دید قرار دهد. گزینه دیگر .ایجاد یک وب سایت. با محتوای .ترجمه شده مطابق. با بازار هدف شما. است. این نیز بخشی از بازاریابی شما به حساب میآید.
داشتن.یک وبسایت و استفاده از تکنیک بازاریابی درونگرا میتواند تا حد بسیار زیاد موجب افزایش.فروش شما شود. این تکنیک سالها.است که برای بازاریابی و فروش استفاده میشود. در بازاریابی درونگرا شما ابتدا یک محتوا در وبسایت یا صفحات اجتماعی ایجاد میکنید. بعد از این کار شما از درون محتوا.مشتریان را ترغیب میکنید که محصولات شما را.خریداری کنند. این تکنیک میتواند فروش شما را چند برابر کند.
پکیج جامع بازاریابی صادراتی را مشاهده نمایید .
سایت آیکسپورت
با هدف تسهیم دانش ، انتقال تجربه و همکاری در توسعه.صادرات کالا و واردات کالا راه اندازی شده.است.
در بخش.صادرات پیشنهاد میکنیم حتما بخش های زیر را ملاحظه نمایید
پکیج جامع آموزش صادرات ، آموزش جامع صادرات ، مراحل صادرات کالا ، تحلیل بازارهای صادراتی ( صادرات به عراق ، صادرات به افغانستان ، صادرات به ترکیه ، صادرات به روسیه ، صادرات به عمان ).، تحلیل گروه های کالایی ، قوانین و مقررات صادرات ، دوره آموزش صادرات ، مهمترین قوانین و مقررات جاری صادرات .
در بخش واردات پیشنهاد میکنیم حتما بخش های.زیر را ملاحظه نمایید
مراحل واردات کالا ، آشنایی.با سامانه ها ( سامانه جامع تجارت ، سامانه گمرک ، سامانه نیما ، سامانه جامع انبارها ، سامانه همتا و … ) ، تعرفه گمرکی ، قوانین و مقررات واردات ، دوره آموزش واردات ،. مهمترین قوانین و مقررات جاری واردات ، ترخیص کالا