پشتیبانی سامانه جامع تجارت

پکیج آموزش صادرات و واردات و ترخیص کالا

سامانه جامع تجارت

 

ورود به سامانه جامع تجارت :

 

این بخش شامل اطلاعات مفیدی هم چون آموزش سامانه ، راه های ارتباطی سامانه تجارت ‌، آخرین اخبار و رویدادها در خصوص سامانه تجارت ، فیلم های آموزشی سامانه تجارت ، دستورالعمل های سامانه و برگزاری دوره های فراگیری سامانه تجارت و … می باشد .


phone

شماره تلفن
مرکز پشتیبانی
سامانه جامع تجارت

۰۲۱-۷۵۴۹۲۰۰۰

درباره سامانه جامع تجارت بیشتر بدانیم : 

سایت ixport در حوزه سامانه جامع تجارت مطالب جامع و مفیدی را در دو بخش ارائه می دهد . بخش اول ، تجارت فرامرزی که شامل فرآیندهای مربوط به اخذ شناسه فروشندگان خارجی ، ثبت پیش فاکتور، اخذ مجوزهای ورود ، مجوز ارزی ، ثبت سفارش ، تامین ارز و همچنین حمل بین المللی کالا و حمل و نقل داخلی کالا میباشد و در بخش دوم که تجارت داخلی است ، فرآیند های حمل و نقل داخلی ، انبار های داخلی و انتقال مالکیت ( خرید و فروش ) را شامل می شود .



کانال ارتباطی
سامانه جامع تجارت

پیام‌ رسان‌ ” بله “
@Ntsw_ir


آی‌ دی پشتیبانی
سامانه جامع تجارت


@ntsw_help

پکیج آموزش صادرات و واردات و ترخیص کالا

166 پاسخ
  1. غلامحسن دانش پناه
    غلامحسن دانش پناه گفته:

    آقا/خانم غلامحسن دانش پناه
    با سلام، تعداد ۲ فاکتور خرید به نام شما در سامانه جامع تجارت ثبت شده است. لطفا جهت تایید و یا رد اسناد خود به آدرس http://www.ntsw.ir مراجعه فرمایید.
    مدیریت اسناد از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*۴* و اپلیکیشن http://bit.ly/NTSW-App امکان پذیر می باشد.
    شماره مرکز تماس ۰۲۱۷۵۴۹۲۰۰۰ داخلی ۱۳

    با سلام و احترام پیامک فوق‌برای ما ارسال شده چگونه باید پیگیر شویم مربوط به چه کالایی است و کجا باید مراجعه کنیم

    پاسخ
  2. مهدی
    مهدی گفته:

    آقا/خانم مصطفی یوسفی آرپاچائی
    با سلام، تعداد ۸ فاکتور خرید به نام شما در سامانه جامع تجارت ثبت شده است. لطفا جهت تایید و یا رد اسناد خود به آدرس http://www.ntsw.ir مراجعه فرمایید.
    مدیریت اسناد از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*۴* و اپلیکیشن http://bit.ly/NTSW-App امکان پذیر می باشد.
    شماره مرکز تماس ۰۲۱۷۵۴۹۲۰۰۰ داخلی ۱۳

    باسلام و خسته نباشید.پیامک فوق ۲بار ب گوشی پدرم فرستاده شده.درحالیکه ایشان اصلاً فعالیتی ندارن.و ایشون ازین جهت خیلی نگرانند.لطفاً هرچه سریعتر مارو راهنمایی کنین که چطوری و ازکجا پیگیر این قضیه باشیم.ممنون

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام واحترام
      فرآیندهای سامانه جامع تجارت در حال تکمیل است و برخی از امکانات آن هنوز نهایی نشده است
      در اینده مقرر است بعد از ثبت خریدار توسط فروشنده، خریدار، اطلاعات خرید خود را نهایی کند و در صورت عدم تایید خرید به نام ایشان ثبت نشود.
      در حال حاضر این امکان نهایی نشده است و ممکن است فروشنده سهوی یا عمدی اطلاعات پدر شما را ثبت کرده باشد.
      در صورتی که شما خریدار کالا نباشید نگران نباشید مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد و نیازی به اقدام خاص ندارید
      ولیکن اگر تاجر یا صنف خاصی هستید میتوانید وارد سامانه شده (ثبت نام کرده) و رد فاکتور نمایید. در صورتی که نیستید نگران نباشید اتفاقی پیش نیامده و اظهار فروشنده دلیل بر خرید شما نیست .

      پاسخ
  3. احمد جان نثار
    احمد جان نثار گفته:

    هر هفته ۵ فاکتور برام اس میاد که خرید انجام دادم ولی اصلا بنده این کارها را بلد نیستم وکلا هیچ خریدی ندارم کلافه شدم بارها باگوشی ایفون خواستم ثبت نام کنم و. عدم تائید را اعلام کنم ودر نتیجه خیلی دلم میخواهد بدانم چه کسی از مدارک من سوع استفاده میکند خواهشمندم من را راهنمائی کنید

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام واحترام
      بنظر نمی رسد برای شما مشکلی ایجاد شود چون صرف اظهار یک نفر معامله برای شما نهایی شده تلقی نمی شود. احتمالا غیر عامدانه این موضوع رخ می دهد. ولی اگر میخواهید در این موضوع اقدام کنید و ثبت اطلاعات به نام خود را رد نمایید.
      ۱. بایستی در سامانه جامع تجارت ثبت نام کنید- ثبت نام کاملا اینترنتی است (سایت ntsw.ir)
      ۲. در صورتی که خود شما هم بازرگان هستید صلاحیت خود را انتخاب نمایید (کارت بازرگانی، مجوز تولید، مجوز صنفی و ….) سیستم صلاحیت شما را استعلام و تایید می کند.
      ۳. بعد از آن دسترسی شما در سامانه ایجاد و شما میتوانید فاکتورهای به نام خود را مشاهده نمایید
      ۴. اگر تاجر نیستید نیز میتوانید در بخش تجارت داخلی فاکتورهای به نام خود را ببینید و انها را رد یا تایید نمایید.اگر مشکلی بود با کارشناسان سامانه جامع تجارت به صورت تلفنی اطلاع تا برای شما تیکت ثبت و موضوع پیگیری شود.
      روش دوم : از طرق اپلیکیشن تجارت داخلی می توانید بدون ثبت نام هم فاکتورهای خود را مشاهده و رد نمایید.
      با تشکر

      پاسخ
  4. احمد جان نثار
    احمد جان نثار گفته:

    اول لطف كنيد وروش كامل دوم كه فرموديد بون ثبت نام ميتوانم فاكتورها را كه به نام من صادر شده را مشاهده كنم توضيح كامل ويا اپليكشن را معرفي نمائيد وايا با گوش موبايل ايفون ميتوان وارد سايت بشم يا نه واگر شماره تلفن را معرفی کنید ازطریق تلفن مطلع شوم ویا ادرس کامل محلی که میتوانم از فکتورها از نزدیک مطلع شوم را مرقوم فرمائید که کجا باید بروم …ادرس

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام ودرود
      دانلود نرم افزار سامانه جامع تجارت از طریق زیر انجام دهید:
      کاربرانی که تا کنون اقدام به نصب نرم افزار سامانه جامع تجارت ننموده‌اند، می‌توانند از طریق لینک زیر، از این نرم افزار استفاده کنند.(راهنمای استفاده از نرم افزار در ذیل پیام قرار دارد)
      http://bit.ly/NTSW-App

      بازار: http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.ntsw&ref=share
      مایکت: https://myket.ir/app/ir.ntsw/

      مرحله دوم: در بخش تجارت داخلی فاکتورهای خود را می تواندی مشاهده نمایید.

      نکته: در حال حاضر با ساتفاده از اپلیکیشن android میتواندی این کار را انجام دهید و با IOS هنوز نرم افزار ارائه نشده است
      در نتیجه شما می بایست از طریق سایت اینترنتی و پس از ثبت نام اقدام به مشاهده و رد انتقال مالکیت نمایید.

      پاسخ
  5. سجاد
    سجاد گفته:

    سلام وقت بخیر
    سوال بنده اینه ک آیا امکان نداره شما ک آمارهمه تاجرا رو دارید موقع وارد کردن انتقال مالکیت اطلاعات تاجرا باشه تو سیستم تا انتخاب کنیم؟
    چون اکثرا کد ملی نمیدن
    و اطلاعات قبلی ک از مشتریای عادی د یا تاجرای ک کد ملیشونو نداریم رو چجوری وارد کنیم؟
    ممنون منتظر خبرتونم
    ۰۹۳۵۸۴۷۸۹۲۱

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام واحترام
      سامانه جامع تجارت برای انجام امور بارزگانان برای صادرات و وادرات و امور تجارت داخلی است.
      اگر متن پیامی مبنی بر انتقال مالکیت برای شما آمده است از طریق راهنمایی داخل پیامک اقدام نمایید

      پاسخ
  6. اسفندیارجعفرخانلورضائی
    اسفندیارجعفرخانلورضائی گفته:

    باسلام واحترام
    برای معرفی شرکت کدپستی که وارد میکنم قبول نمیکنه ویازده تا یک نشون میده برای اصلاح کد پستی چکار باید بکنم؟

    پاسخ
  7. گلچهره
    گلچهره گفته:

    سلام
    اگر کسی کالایی را ثبت سفارش کنه، برای دریافت ارز دولتی، تا قبل از ابطال و تمام شدن مهلت شش ماهه ثبت سفارش، بایستی برای دریافت ارز دولتی اقدام کنه؟
    اگر پرداخت و تخصیص ارز دولتی بیشتر از شش ماه طول بکشه، ثبت سفارش باطل میشه و بایستی مجددا ثبت سفارش کرد؟
    ممنونم

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام واحترام
      برای ثبت سفارش ۶ ماه فرصت دارید تا ارز را دریافت و کالا را وارد نمایید در صورت اتمام این دور می بایست تمدید ثبت سفارش یا ویرایش بزنید تا بتوانید مجدد وارد فرآیند مجوزها و دریافت ارز شوید.
      اگر فرآیند گرفتن ارز یا حمل بار بیشتر از شش ماه طول بکشید شما بایستی مجدد ثبت سفارش خود را تمدید کنید

      پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام واحترام
      کلیه ملزومات پزشکی همچون تب سنج نیازمند دریافت مجوز از وزارت بهداشت است و می بایست مراحل قانونی واردات آنها را که از وزارت بهداشت شروع می شود را طی نمایید

      پاسخ
  8. peyman
    peyman گفته:

    سلام و وقت بخیر
    من نیاز به مشاوره حضوری دارم کارشناسی که اطلاعات حرفه ای در مورد سامانه جامع تجارت داشته باشه
    مشکلی برام به وجود آمده و واقعاً نیاز به کمک دارم
    ممنون میشم یا شخص یا مکانی یا تلفنی که وقت حضوری بهم بده رو معرفی بفرمایید بتونه راهنماییم کنه.
    مشکل اصلی اعلام منشا ارز هستش که ما یه وارداتی رو تو چندین پارت انجام دادیم اما الان بانک ما رو بدهکار کرده و …
    مدارک باید حتماً رویت شوند و توضیحات به صورت حضوری تقدیم شوند.
    با تشکر

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام و احترام
      با عنایت به حجم کاری و مکالمات و موضوعات مختلف امکان ملاقات حضوری مقدور نیست
      لطفا مشکلاتان را از ترطی بخش تماس با ما ایمیل نمایید حتما پاسخ جامع ارائه میکنیم
      با تشکر و پوزش

      پاسخ
  9. پوریا
    پوریا گفته:

    برای من این پیامک به شماره پدرم ارسال شده البته اسم خود من رو نوشته

    آقا/خانم…..
    با سلام، تعداد ۴ فاکتور خرید به نام شما در سامانه جامع تجارت ثبت شده است.
    لطفا جهت تایید یا رد اسناد خود به آدرس http://www.ntsw.ir مراجعه فرمایید.
    مدیریت اسناد از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*۴* و اپلیکیشن http://bit.ly/NTSW-App امکان پذیر می باشد.
    سند راهنما : http://bit.ly/IntradeDoc

    ما اصلا در این سامانه ثبت نام نکردیم.
    می‌خواستم بدونم چه کسی داره از نام من سواستفاده می‌کنه درضمن من سوپر مارکت دارم

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام واحترام
      این موضوع زیاد پیش میاد به علل زیر:
      ۱. اشتباه در ثبت اطلاعات توسط فروشنده
      ۲. ثبت اطلاعات نادرست توسط فروشنده به علل مختلف

      جای نگرانی نیست و اقدامات زیر را انجام دهید:
      ۱. ثبت نام در سامانه به راحتی انجام می شود و مراحل فوق را طی کنید و در سامانه در بخش تجارت داخلی میتوانید فاکتورهایی که به اسم شا ثبت شده است را مشاهده نمایید و همچنین ایکه چه شخصی این فاکتورها را برای شما ثبت نموده است.
      ۲. در صورتی که فاکتورها مرتبط با شما نیست عدم پذیرش فاکتور را بزنید و از لیست شما خارج می شوند
      با تشکر

      پاسخ
      • رضا جلیلی
        رضا جلیلی گفته:

        با سلام
        من تمامی مراحل ثبت نام سایت انجام دادم منتها سایت عدم تایید سند رو قبول نمیکنه و میگه:
        (خطا
        امکان عدم تایید اسناد پس از ۱۵ روز از ثبت سند وجود ندارد. جهت عدم تایید، با فروشنده هماهنگ نمایید)

        این چ وضعشه….من فروشنده نامردو از کجا برم پیدا کنم….آش نخورده و دهن سوخته…..وظیفه خودتون رو به دوش ما میندازید چرا عاخه……….

        پاسخ
  10. مبین
    مبین گفته:

    سلام وقت بخیر
    یک سوال داشتم
    من پدرم سوپر مارکت داره از طرف اتحادیه پیامکی اومده که برای دریافت برنج ,روغن و شکر دولتی در سامانه https://www.ntsw.ir/
    ثبت نام کنید.
    من الان ایشون رو ثبت نام کردم میخواستم ببینم فقط باید ثبت نام کنم یا بخش (معرفی نقش تاجر داخلی) باید پر کنم ؟
    ممنون

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام و احترام
      معرفی به عنوان تاجر داخلی هم طی نمایید چون از این به بعد فاکتورهای فروش را می توانید در این بخش مشاهده نمایید

      پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام و احترام
      چه اشتباهی انجام داده اید؟ لطفا توضیح بیشتری ارائه نمایید؟
      چون اطلاعات ثبت شرکت توسط سامانه جامع چک می شود.
      لطفا بیشتر توضیح دهید تا راهنمایی بهتری داشته باشیم
      با تشکر

      پاسخ
      • رضا
        رضا گفته:

        شرکت سه کالا تولید میکند که در سامانه مقدار تولید تقریبی ماهیانه را وارد نمودیم برای ماه اول تولید را ثبت کردیم و از آن فاکتور های فروش را صادر نمودیم در پایان ماه اول برای ثبت تولید از همان روش استفاده کردیم ولی سیستم همان تولید اولیه را اضافه نمود در حالی که ما در ماه دوم فقط یک محصول تولید کرده بودیم ولی سامانه هر سه محصول را با همان ظرفیت ماه اول بعنوان تولید ثبت کرده چطور میشود اصلاح کرد و برای ماههای بعد چه کاری انجام داد

        پاسخ
  11. رضا
    رضا گفته:

    سلام وقت به خیر لطفا بفرمایید در بخش اظهار تولید اگر اشتباهی صورت گرفته باشد چطور میتوان آن را اصلاح کرد در ضمن برای ورود مقدار تولید در ماههای مختلف که مقدار متفاوت است از چه گزینه ای استفاده بشه به نظر میرسه سیستم مقدار ثابت ورودی هر ماه رو طبق اولین تولید اتوماتنیک اضافه میکنه

    پاسخ
  12. p a
    p a گفته:

    سلام روز بخیر میخواستم بدونم چه شرکت هایی ملزم به ورود اطلاعات در این سامانه هستند ؟
    شرکت ما یک شرکت تولید مواد شیمیایی هست که ار بورس انرژی و گاهی ار بورس کالا خرید داریم و پس از تغییرات به فروش می رسانیم . در ضمن اطلاعات در سامانه های ثامن و معاملات فصلی و جامع انبار (بارنامه ها فقط) وارد میشود . می خواستن بدونم شرکت ما هم الزامی به ورود اطلاعات در این سامانه داریم یا نه ؟

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام و احترام
      در نظر داشته باشید سامانه جامع تجارت به مرور قرار است کلیه گروه های کالایی را در بر بگیرد ولیکن در مراحل نخست به مرور این گروه ها اضافه می شوند.
      در حال حاضر مواد شیمیای جزء گروه های کالایی که می بایست اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند نیستند

      پاسخ
  13. شهریاری
    شهریاری گفته:

    با سلام وقت بخیر
    برای ثبت اطلاعات اظهار خرید در سامانه جامع تجارت در بخش تاجر حقوقی شناسه کالای مورد نظر ما در لیست موجود نیست
    (شرکت در زمینه تولید لوله و اتصالات فعالیت می کند)ومواد اصلی آن پی وی سی یا پلی وینیل کلراید می باشد که تو اون گروه و فهرستش موجود نیست.کسی هم پاسخگو نیست

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام و احترام
      شما می توانید در بخش شناسه کالا، منوی فهرست کالای تولیدی، دکمه ثبت کالای جدید را انتخاب و از طریق آن اطلاعات کالای خود را ثبت نمایید

      پاسخ
  14. حامی
    حامی گفته:

    سلام
    هفته اول خرداد ۹۹ از سهمیه بهین یابمان ۱۰درصد به علت رد نکردن فروش کسر گردید .بعد از وارد کردن همه فروشها چطور میتونین سهمیه را بازگردانیم لطفا کمک کنید

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام واحترام
      این اطلاعات مبتنی بر درخواست شما، بر اساس شماره ثبت سفارش و یا کد بازرگانی توسط سامانه جامع فراخوانی و در سامانه جامع نمایش داده می شود.
      برای این منظور با پشتیبانی سامانه جامع تجارت تماس بگیرید
      البته این مهلت چند بار تمام شده است
      ولیکن پیگیری نمایید انجام میشود
      با تشکر

      پاسخ
  15. معصوم
    معصوم گفته:

    صنعتگر محترم
    پیرو اطلاعیه های قبلی چنانچه فاکتور فروش محصولات تولیدی پائیز۹۸ خود را در سامانه جامع تجارت ثبت ننمایید از اول خرداد سهمیه مواد اولیه شما به صورت هفتگی ۱۰% کسر میشود.
    باسلام لطفا پاسخ این پیامکی که فرستاده شده رو بگید.

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام و احترام
      این امر به علت ایجاد نظام رهگیری و تولید و موجودی کشور در شرایط تحریم و کمبود در بازار اتخاذ شده است.
      لطفا مطابق دستورالعمل اقدام نمایید تا دچار مشکل نشوید.
      با تشکر

      پاسخ
  16. مهرداد
    مهرداد گفته:

    سلام
    در سامانه تجارت در قسمت اظهار ورود کالا درخواست شماره موبایل شرکتی که کالا را فروخته شده است ولی در فاکتور خرید شماره تلفن ثابت ثبت شده این مشکل را چگونه میتوان رفغ کرد.
    ممنون می شوم راهنمایی کنید.

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام و احترام
      هر دو را می بایست تکمیل کرد
      موبایل بابت این امر است که پس از ثبت اطلاعات شما به ایشان پیامک ارسال می شود و گفته میشود که ایا اطلاعات ثبت شده به نام شما صحیح است و در صورت نادرست بودن ایشان مطلع شده و امکان حذف اطلاعات را داشته باشند

      پاسخ
  17. نباتی
    نباتی گفته:

    سلام
    محبت کنید دلیل اینکه گروه کالایی ۲۷ رو نمیشه ثبت سفارش کرد رو توضیح بدید و راهکار لطفا ارائه کنید
    من ثبت سفارشی که حدودا اواخر اردیبهشت ماه انجام دادم الان همون انجام میدم رد پیش فاکتور میشه و پیام تعرفه نامعتبر یا ممنوع است رو میده
    اصلا چرا این طور باید بشه با سامانه جامع تکاس می گیریم می گه از دفتر مقررات پیگیری کنید
    یا از گمرک ایران تعرفه جایگزین بگیرید
    این یعنی چی ؟ کالایی که تعرفه ذکر شده داره تو کتاب چطوری جایگزین بگیرم کما اینکه پیگیری کردیم و به نتیجه نرسیدم
    تعرفه هایی مثل ۳۴۰۱۱۱۴۰، ۳۳۰۵۱۰۰۰، ۳۳۰۶۹۰۰۰ و ۸۴۷۹۸۹۹۰ و …
    اصلا کل گروه کالایی های ۲۷ با همین مشکل مواجه هست
    ممنون میشم راهنمایی کاربردی کنید که انجام شدنی باشه

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام و احترام
      تقریبا هفته گذشته تعداد بیش از ۵۰۰ قلم کالایی از گروه دو به گروه چهارم منتقل شده اند.
      اکثرا هم گروهای بالای ۲۵ بوده اند
      لذا با عنایت به ممنوع شدن آنها در حال حاضر امکان ثبت سفارش نیست
      ما سعی میکنیم اینهفه لیست جدید گروه کالایی چهار را بروز نماییم

      پاسخ
  18. منصوره
    منصوره گفته:

    ضمن عرض سلام
    سقف ارزشی واردات برای شرکت ما ۵۰۰ هزار دلار است. در صورتی که کالایی که ثبت سفارش کرده ایم از گمرک خارج شود آیا سقف تعیین شده به میزان کالایی که از گمرک خارج کردیم مجددا قابل استفاده خواهد بود و می توان مجددا ثبت سفارش کرد؟ در صورتی که گواهی عدم بدهی گمرکی گرفته شود چطور؟ و این گواهی به کجا باید ارایه شود؟
    ممنون

    پاسخ
  19. منصوره
    منصوره گفته:

    سلام
    جهت ورود به سامانه اعتبارسنجی و رتبه بندی اعتباری اعلام شده که ورود بازرگانان به این سامانه باید از طریق سامانه جامع تجارت انجام شود ولی در سامانه جامع لینکی برای ورود به سامانه اعتبار سنجی مشاهده نشد. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام و احترام
      وقتی وارد سامانه جامع می شوید
      ۱. ابتدا بایستی نقش خود را انتخاب نمایید (مثلا بازرگان حقیقی) – اگر این بخش را مشاهده نمی کنید ابتدا از منو عملیات پایه- منو بارزگزاری صلاحیت را انتخاب و مجوز خود را اعلام نمایید تا نقش شما توسط سیستم تعریف گردد.
      ۲. در بخش عملیات رتبه بندی و مالی- منوی رتبه بندی را انتخاب کنید تا وارد سامانه رتبه بندی شوید
      در صورتی که موفق نشدید لطفا پیام دهید تا راهنمایی نماییم

      پاسخ
  20. منصوره
    منصوره گفته:

    با سلام و احترام
    لطفا راهنمایی میفرمایید نحوه ثبت فاکتور فروش در سامانه جامع تجارت به چه صورت میباشد.
    باتشکر

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام
      ۱. پس از ورود به سامانه جامع تجارت نقش بازرگانی خود را انتخاب نمایید- قبلا می بایست ان را در سامانه تعرفه کرده باید.
      ۲. در منو عملیات تجارت داخلی – فرآیند انتقال مالکیت و گزینه جدید را انتخاب و اطلاعات مرتبط را ثبت نمایید

      پاسخ
      • منصوره
        منصوره گفته:

        سلام وقت بخیر
        لطفا میفرمایید که چرا وقتی از سامانه بهین یاب در سامانه جامع تجارت استعلام تولید میگیریم مثلا از سه صفحه فقط یک صفحشو استعلام میگیره؟
        باتشکر

        پاسخ
  21. منصوره
    منصوره گفته:

    با سلام،
    ممنون میشم بفرمایید که آخرین تغییرات گروه های کالایی کدهای تعرفه کجا قابل دانلود و مشاهده هستند. . لطفا راهنمایی می فرمایید کاغذ سولفیت با کد تعرفه ۴۸۰۵۳۰۰۰ الان در کدام گروه است چون یک ماه قبل که در سامانه ثبت سفارش کرده بودیم اولویت ۲۲ بود الان که خواستیم دوباره ثبت سفارش کنیم اولویت ۲۳ نشان میدهد. ممنون

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام واحترام
      آخرین تغییرات در سامانه جامع اعمال می شود و شما از طریق آن می توانید مطلع شوید
      متاسفانه این لیستها به صورت مستمر در حال تغییر است
      ولیکن ما در مقاله زیر سعی کرده ایم مواردی که در اول سال اعلام شده است را بیاوریم
      https://dl.ixport.ir/?p=416

      پاسخ
  22. اعظم همدانی نژاد
    اعظم همدانی نژاد گفته:

    سلام.من برای اظهار تولید در سامانه جامع تجارت زمانی که استعلام از سامانه بهین یاب رو میزنم پیام میاد که ثبت نامه خرید مواد اولیه ندارد. در حالیکه در سامانه بهین یاب اطلاعات مربوط به خرید مواد اولیه را ثبت کردم و در حال تایید استان است.لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام
      داده ها پس از تایید در سامانه بهین یاب توسط سامانه جامع فراخوانی میشود
      بر این اساس مشکل را استان پیگیری تا سریعتر تایید شود بعد از آن در سامانه قابل رویت خواهد بود

      پاسخ
  23. زهرا امین
    زهرا امین گفته:

    با سلام
    ویرایشی در سامانه جامع تجارت انجام دادیم و به مرحله پرداخت کارمزد رسید. منتها الان یک هفته ایت با چند کارت اقدام به پرداخت کارمزد میکنیم و مراحل پرداخت انجام میشه ولی در نهایت با پیام نا معتبر روبرو میشیم.
    با سپاس

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام
      این امر نمی تواند به علت مشکل سامانه باشد چون در این سامانه روزانه ثبت سفارشهای مختلفی ثبت می شود
      ممکن است پرونده شما دچار مشکل شده باشد
      لطفا با پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید

      پاسخ
  24. احتشام
    احتشام گفته:

    سلام وقت بخير
    مادرم سوپرماركت داره
    ولي خريدهايي به نامشون ثبت شده كه ايشون اين خريدهارو انجام ندادن و در سامانه اجازه عدم تاييد نميدن و اين پيام مياد كه امكان عدم تاييد اسناد پس از ١٠ روز از ثبت سند وجود ندارد
    حالا ما بايد چيكار كنيم؟ چطوري ثابت كنيم اين خريد براي ما نيست؟

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام
      مشکل خاصی در حال حاضر برای شما پیش نمیاد
      ولیکن در آینده مراقب زمانهای تعیین شده باشید
      در هر صورت در صورتی که می خواهید پیگیری نمایید می بایست به اداره صنعت، معدن و تجارت مراجعه و نامه شکایت و درخواست حذف اطلاعات ارائه نمایید تا فرآیند آن طی شود
      البته خیلی این زمان طولانی خواهد بود

      پاسخ
  25. نیما
    نیما گفته:

    سلام
    چرا من وقتی در سامانه جامع تجارت ثبت نام میکنم در قسمت اظهار تولیدمیخام از بهین یاب استعلام بگیرم با پیغام خطای امار تولید ارسال / تایید نشده است رو میبینم مشکل چیه؟

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام
      این امر به علت این است که معاونت صنایع مرتبط در استان شما این اطلاعات را بروز رسانی نکرده و تایید نکرده است برای این منظور می بایست از طریق وزارت صمت، معاونت امور صنایع استان خود موضوع را پیگیری نمایید

      پاسخ
  26. فرح
    فرح گفته:

    سلام من باید یک نامه درخواست ارجا پرونده به کمسیون رسیدگی به اختلافات گمرکی در سامانه ای پی ال ثبت کنم .
    میشه راهنماییم کنید

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام و احترام
      سوال شما مرتبط به سامانه جامع امور گمرکی است لطفا در آن بخش ثبت نمایید تا کارشناسان مرتبط پاسخ دهند

      پاسخ
  27. مسعود
    مسعود گفته:

    سلام پیامک اومده دو تا فاکتور به نام شما ثبت شده برا برج ۲ نوشته یا تایید کنید یا رد تایید سوپرمارکت داریم بعد از طریق کد ستاره ۴ رد تایید زدم اخطار داد که ده روز از ثبت گذشته و امکان رد تایید وجود ندارد برای رد تایید با سامانه فروش که بقیه اش نوشته نبود الان چیکار کنیم میخوام رد تایید بزنم

    پاسخ
  28. shahab
    shahab گفته:

    با سلام چندماهیه درگیر ثبت فاکتور فروش هستیم اما هربار با خطا روبه رو میشیم امروز که خاستم اکسل فروش مهرماه رو وارد کنم با خطای* سند فاقد کالا می باشد* آیا منظورشان ازین خطا چیست میشه بیشتر بنده رو راهنمایی بفرمائید؟ در صورت عدم وارد نمودن فاکتور فروش ها ممکن است سهم مواد اولیه شرکت قطع گردد لطفا راهنماییم کنید تا بر مشکل برنخوریم ممنونم.

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام و احترام
      این امر ممکن است به علت حذف کالای مد نظر شما توسط ادمین سامانه و … باشد
      برای ان منظور به صورت دستی یک دو مورد از کالا ها را در سیستم وارد نمایید اگر خطا داد مطمئن می شود که کالا در سیستم حذف شده است و شما می بایست اگر شناسه برای خودتان است مجدد آن را وارد نمایید و یا اینکه شناسه اعلامی توسط دستگاه ها باشد کد جدید را بررسی نمایید.
      در صورت اشکال از این موارد باشد و نتوانید حل نمایید بایستی از طریق پشتیبانی سامانه جامع تجارت اقدام نمایید
      این امر با در نظر گرفتن این است که شما شناسه ها را با دقت و به صورت صحیح وارد می نمایید. در غیر اینصورت می بایست شناسه صحیح را پیدا کرده و در سیستم ثبت کنید
      باتشکر

      پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام و احترام
      مشکل سامانه جامع در حوزه صدور کارت زیاده و انشالله به مرور حل میشه در صورت مشکل حتما با پشتیبانی تماس داشته باشید

      پاسخ
  29. مهرزاد توحیدی
    مهرزاد توحیدی گفته:

    با سلام واحترام ضمن عرض خسته نباشید. 
    قبل از مطرح نمودن سوالاتم باید عرض کنم که کارت بازرگانی شرکتی که در سال گذشته من در آن با عنوان مدیر عامل مشغول به کار بودم به نام من بوده است و باوجودی که در حال حاضر دیگر در آن شرکت کار نمیکنم و در ضمن مدیر عامل عوض شده اما کارت بازرگانی همچنان به نام من است حال ۲ سوال از خدمتتان دارم :
    ۱- از سال گدشته تا کنون ۳ الی ۴ پیام از سامانه جامع انبارها مبنی بر ثبت تعدادی بارنامه داخلی با کد پستی که اصلا مربوط به شرکت نیست انجام پذیرفته  ولی نه شرکت فعالیت بازرگانی دارد و نه خود من فعالیت بازرگانی دارم و متاسفانه در سایت NTSW هم نتوانستم رد فاکتور انجام دهم.
    سپاسگزار میشوم راهنمایی بفرمایید تا در آینده با مشکلی مواجه نشوم.
    باسپاس فراوان توحیدی

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام و احترام
      در برخی موارد شرکتهای حمل و نقل عمدا یا سهوا اطلاعات بازرگانان را اشتباه در بارنامه ثبت می نمایند. برای حل این موضوع شما می توانید وارد سامانه جامع تجارت شده و فاکتورها و بارنامه هایی که به نام شما صادر شده است را مشاهده نمایید و در صورتی که مرتبط با شما نیستند رد نمایید.
      در نظر داشته باشید اگر از مهلت تعیین شده دیرتر اقدام نمایید امکان رد وجود ندارد و این بارنامه ها به نام شما باقی می ماند.
      در این صورت بنظر می رسد مشکل حقوقی و مالیاتی جدی برای شما ایجاد نمی شود ولیکن بهتر بود در زمان مقرر اسناد فوق را عدم تایید می زدید.

      پاسخ
  30. عباسعلی برزگری مقدم
    عباسعلی برزگری مقدم گفته:

    سلام چند وقته اس ام اس میاد (تعداد ۳ فاکتور به نام شما در سامانه جامع تجارت ثبت گردیده) در صورتی که نه در سامانه تجارت عضو هستم و نه فعالیتی انجام داده ام می خواهم بدانم چه کسی از من و مدارکم سوء استفاده کرده.با تشکر

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام و احترام
      این موارد ممکن است سهوی و یا عمدی باشد و فاکتور فروشی به نام شما ثبت گردد. برای این منظور بهتر است در سامانه جامع تجارت ثبت نام نموده و فاکتورهایی که به نام شما ثبت شده است را ابطال یا رد نمایید

      پاسخ
  31. شرکت جهان لنت ایرانیان
    شرکت جهان لنت ایرانیان گفته:

    با سلام. جهت ثبت و اظهار آمار تولید در سامانه جامع تجارت چندوقتیست با پیغام و ارور زیر مواجه می شویم لطفا کمک کنید یک هفته هست ارور میده

    پیغام سامانه
    پیغام سامانه بهین یاب:ثبت نام در فرآیند خرید مواد اولیه ندارد

    پاسخ
  32. جواد ذوقی
    جواد ذوقی گفته:

    بعد از بارگزاری صلاحیتها در قسمت درخواست صدور کارت بازرگانی کارشناس اعلام نموده استعلام گواهی ۱۸۶ ق م م دارای فرایند جاری در سامانه هوشمند (با هماهنگی اتاق بازرگانی پاک شود)این پیغام برای من مفهوم نیست.

    پاسخ
  33. بابک
    بابک گفته:

    سلام،
    برای تمدید کارت بازرگانی اقدام نمودم و مبالغ ۱ – ۳ و چهار در هزار را هم پرداخت نموده‌ام. در حال حاظر باید از سامانه جامع تجارت ادامه درخواست تمدید را انجام دهم و اطلاعات فرد درج شده در سایت متعلق به رئیس هیئت مدیره میباشد و این در حالی است که کارت بازرگانی متعلق به مدیرعامل شرکت میباشد. در قسمت مشخصات فرد هم امکان تغییر مشخصات را سیستم به بنده نمیدهد. چگونه باید تغییرات مشخصات فرد را انجام دهم تا مقدور به تمدید کارت بازرگانی باشم.
    جهت اطلاع شما، در هنگام درخواست کارت بازرگانی برای بار نخست مدیر عامل فعلی مدیر عامل شرکت بوده است و بعدا شخص دیگری به سمت مدیر عاملی در آمده و مشخصات فرد مذکور در اطلاعات شرکت جایگزین شده است و مجددا پس از مدتی ایشان از سمت مدیر عاملی کناره گیری کرده و فرد اول مجدد مدیر عامل شرکت شده است.

    پاسخ
  34. darya
    darya گفته:

    سلام
    برای تمدید کارت بازرگانی شماره شبای دسته چک صیاد شرکت ما تو سامانه بالا نمیاد.بیشتر از یک ماهه پیگیر این موضوع هستیم هم با کارشناسان سامانه صحبت کردیم هم از طریق بانک پیگیری کردیم ولی همچنان مشکل حل نشده
    اگه راه حلی برای این مشکل وجود دارد لطفا پیگیری بفرمایید؟؟؟

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام
      این مشکل فنی است و در حال حاضر بر اسسا اطلاعات بدست آمده حل شده است و استعلام انجام می شود
      در صورت عدم حل آن بایستی با پشتیبانی سامانه جامع همچنان در تعامل باشید

      پاسخ
  35. ولی ابراهیم زاده
    ولی ابراهیم زاده گفته:

    با سلام.لاستیک ها در سامانه جامع تجارت ثبت و تایید نهایی شده ولی در سامانه تخصیص کالا در ورود عاملین فروش موجودی افزوده نمشود.مگر چند روز طول میکشه لاستیکای خریداری شده در سامانه کالا بشینه؟؟؟

    پاسخ
  36. شفائی
    شفائی گفته:

    با سلام و خسته نباشید
    ببخشید ما کارمون تولید سم پاش های دستی هستش
    موقع ثبت اظهار ورود کالا ازمون شناسه کالا میخواد.
    ما تازه شروع کردیم و شناسه کالا دریافت نکردیم. الان هر سامانه ای میریم برای ثبت و دریافت شناسه کالا به بنبست میخوریم. در جست وجوی سامانه جامع تجارت هم به اسم کالای تولیدی ما شناسه کالا وجود ندارد.
    لطفا راهنمایی کنید برای دریافت شناسه کالا برای سم پاش های دستی چه کاری باید انجام دهیم.
    باتشکر.

    پاسخ
  37. داوود خدایار محبی
    داوود خدایار محبی گفته:

    سلام. متاسفانه هیچگاه پاسخگو نبودید. اشکالات و گرفتاریهای شما فقط جز خرد کردن اعصاب هنر دیگری ندارد.
    قطع شدنهای مکرریکی از عوامل روانی کردن مردم است.
    در حال پر کردن اظهار نامه گمرکی هستیم بیکباره از طریق شما اررور اعلام میشه . با شما تماس میگیریم کسی جواب نمیده

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام و احترام
      سایت ما هیچ ارتباطی با سامانه جامع تجارت ندارد
      در هر صورت امیدواریم مشکل شما سریعتر حل شود

      پاسخ
  38. داود
    داود گفته:

    باسلام و ادب
    سوالی از خدمتتون داشتم. آیا سایتی هست که لیست کالاهای وارداتی پزشکی را با تعداد و نام کالا منتشر کنه؟
    تشکر از پاسخگویی شما

    پاسخ
  39. مصیب
    مصیب گفته:

    با سلام،پیامکی با متن زیر برای من ارسال شده در صورتی که بنده هیچ تقاضایی برای خرید لاستیک نداشتم،
    کد ملی ……فروش دو حلقه تایر در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۶با مبلغ …..توسط شخصی با اسم و فامیل دیگر با شماره سند ….در سامانه جامع تجارت ثبت و از سهمیه شما کسر شد.
    لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • باعدل
      باعدل گفته:

      باسلام
      این مشکل زمانی رخ می دهد که شخصی با مشخصات شما (سهوا یا عمدی) ثبت نام شده باشد.
      برای پیگیری این مشکل لطفا با پشتیبانی سامانه جامع تجارت تماس برقرار کنید.
      شماره تلفن مرکز پشتیبانی سامانه جامع تجارت : ۷۵۴۹۲۰۰۰ – ۲۱ (۹۸+)

      پاسخ
  40. فتاحی
    فتاحی گفته:

    پدرم سوپرمارکت دارند ولی سی سال است که اجاره داده اند و کار نمی کنند. چه کار باید بکنیم تا این پیامکها برای ایشان نیاید و برای کسانی که مغازه را اجاره کرده اند برود؟

    پاسخ
  41. ملیها
    ملیها گفته:

    سلام
    مهلت ارسال صورت مالی۱۳۹۸ کی میباشد؟ چون تو سامانه جامع تجارت هنوز برای ارسالش گزینه ای فعال نیست

    پاسخ
    • باعدل
      باعدل گفته:

      با سلام
      به این منظور بخش ” آخرین مهلت جهت ثبت صورت‌های مالی سال ۹۷ ” را مشاهده نمایید.
      آخرین مهلت برای ثبت صورت‌های مالی سال۹۷ ، هفتم دی ماه سال جاری بوده و با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر تمدید مهلت گزارش‌های حسابرسی سال ۹۸ ، در ویرایش رتبه‌بندی در دی ۹۹ همچنان صورت‌های مالی سال ۹۷ ملاک عمل خواهد بود.

      پاسخ
  42. فاطمه
    فاطمه گفته:

    سلام
    فاکتور هایی که میخوام ثبت کنم مقدارشون اعشاری هست مثلا ۱۱.۳ هست ولی سیستم خطا میزنه ، چه کار کنم؟
    سیستم اعشار نمی پذیره

    پاسخ
  43. حسنی
    حسنی گفته:

    سلام نن اشتباها به جای رد فاکتور تایید فاکتور را زدم میشه راهنمایی کنید چطوری میشه ویرایش کرد؟

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام :
      لطفا با شماره تلفن مرکز پشتیبانی سامانه جامع تجارت : ۷۵۴۹۲۰۰۰ – ۲۱ (۹۸+) تماس بگیرید.

      پاسخ
  44. یعقوب ملاحی
    یعقوب ملاحی گفته:

    سلام من در سامانه نیو تجارت برای گاز مایع ثبت نام کردم ولی موفق نشدم اعضای خانوار را ثبت کنم فقط مال سرپرست شده وتایید شده نمیشه دیگه اعضای خانوار را اضافه کرد راهنمایی کنید ممنون

    پاسخ
  45. محمد
    محمد گفته:

    عرض سلام و خسته نباشید

    بنده در سامانه جامع تجارت ایران ثبت نام کرده ام ، خواستم بدونم چطور میتونم ثبت نام رو لغو کنم ، یعنی اون پروفایلی که از بنده درست شده رو کلا حذف کنم ، چون اشتباهی ثبت نام کردم ، ممنون میشم اگر راهنمایی کنید ، چون داخل خود سایت چیزی پیدا نکردم

    پاسخ
  46. حمید
    حمید گفته:

    با سلام
    توی قسمت مدریت اسناد ورودی به اشتباه چند مورد که در انبار موجود بوده عدم تایید زده شده. چطور میشه وضعیت عدم تایید را به تایید تغییر داد؟
    با تشکر

    پاسخ
  47. سعید
    سعید گفته:

    سلام
    امروز یک پیامک با این مضمون برای پدر من اومد.آقا/خانم عباس صادقی
    با سلام، تعداد ۵۱ فاکتور خرید به نام شما در سامانه جامع تجارت ثبت شده است.
    لطفا جهت تایید یا رد اسناد خود به آدرس http://www.ntsw.ir مراجعه فرمایید.
    مدیریت اسناد از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*۴* و اپلیکیشن https://plink.ir/NTSW-App امکان پذیر می باشد.
    درحالی که ایشون اصلا فعالیت اقتصادی ندارن و بسیار نگران هستند لطفا در روند ثبت سفارش و … تجدیدنظر بفرمایید و با اعصاب مردم بازی نکنید

    پاسخ
  48. نیوشا
    نیوشا گفته:

    با سلام و خسته نباشید
    تعداد ۲۷ فاکتور روغن خوراکی به نام پدرم که خودشون مغازه عمده فروشی مواد غذایی دارند ثبت شده که همچین خریدی هیچ وقت از این برند نداشتن و پیامکش امروز اومد ولی امکام عدم تایید وجود نداره چون ظاهرا فاکتور ها طی ۱-۲ ماه گذشته به تدریج ثبت شدند و ۱۰ روزش گذشته، حالا ما چه کار می تونیم بکنیم؟
    قبلا هم ۴ فاکتور ثبت شده بود که پیامکش زودتر اومده بود و عدم تایید زدیم.

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      با سلام :
      لطفا با شماره تلفن مرکز پشتیبانی سامانه جامع تجارت : ۷۵۴۹۲۰۰۰ – ۲۱ (۹۸+) تماس بگیرید تا در این خصوص راهنمایی کنند.

      پاسخ
  49. مائده
    مائده گفته:

    سلام.چند وقته که برای مادرم پیام میاد که تعداد N فکتور به نام شما در سامانه تجارت ثبت شده.ولی مادر من نه بازرگان هستند و نه فعالیتی در این خصوص دارند و خیلی نگران هستند.من پیام های بالا رو خوندم و گفته بودید که با ورود به سامانه رد کنید فاکتورهایی که به اسم شما هست.با مشخصات مادرم وارد سامانه شدم ولی نمیدونستم توی کدوم قسمت باید این عملیات رو انجام داد.لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ
  50. زینب جهان بخش
    زینب جهان بخش گفته:

    باسلام

    پیامکی به شرح ذیل دریافت کرده ام:
    “با سلام، تعداد ۳۴ فاکتور خرید به نام شما در سامانه جامع تجارت ثبت شده است.
    لطفا جهت تایید یا رد اسناد خود به آدرس سامانه تجارت مراجعه فرمایید.
    مدیریت اسناد از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*۴* و اپلیکیشن امکان پذیر می باشد.
    بنده هیچ فاکتور و هیچ خریدی و هیچ ارتباطی با سامانه جامع تجارت نداشته ام و نیازی ندارم، این پیامک به چه معناست؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید .

    باتشکر

    پاسخ
  51. امیدی
    امیدی گفته:

    با سلام
    جهت تمدید کارت بازرگانی شرکت،در قسمت کد رهگیری سند ملکی با توجه به اینکه شرکت دارای دفترچه قرارداد می باشد و این دفترچه کد ۴ رقمی دارد قادر به بارگذاری در سامانه نیستم و با پیگیری های صورت گرفته این مشکل در حال حاضر گریبان گیر اکثر شرکت ها شده از دوستان کسی هست که راهنمایی کنه

    پاسخ
  52. علی
    علی گفته:

    با سلام، وقت بخیر،
    پدرم سوپری دارند ولی جواز به نام من هست از اردیبهشت ۹۸ تا الان ۳۵ فاکتور صادر شده برای خرید روغن در سامانه تجارت هست. الان بعد ۲ سال من اصلا پدرم هم یادش نمیاد که چقدر روغن خریده که بخوام این فاکتورهارو تایید کنم، الان اگر تایید نکنم مشکلی پیش میاد؟ یا نه حتما باید تایید بشن؟ بعد دوباره باید هرچی فروش میره در این سایت ثبت بشه؟؟ اینجوری که خیلی سخته آخه.

    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. سپاسگزارم

    پاسخ
  53. محمدرضا قاسمیان
    محمدرضا قاسمیان گفته:

    با سلام اخیرا پیام زیر برام آمده می خواستم بدانم این دو فاکتور چی بوده که من اطلاعی ازش ندارم ‍پاسخ رو اگه پیامک کنید بهتره چون ایمیلم ممکنه کار نکنه (با سلام، تعداد ۲ فاکتور خرید به نام شما در سامانه جامع تجارت ثبت شده است. لطفا جهت تایید و یا رد اسناد خود به آدرس http://www.ntsw.ir مراجعه فرمایید.)

    پاسخ
  54. محمد
    محمد گفته:

    با سلام.من وپسر عموم هر دو همکار وهمسایه هستیم.(خرده فروشی تایر)متاسفانه بعد از گرفتن کد نقش کاربرو معرفی انبارکد پستی انبار من برای ایشون هم ثبت شده .در واقع برای دو کد نقش یک کد پستی ثبت شده وامکان ویرایش اطلاعات ثبت شده وجود ندارد.لطفا من رو راهنمایی کنید

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام :
      لطفا با شماره تلفن مرکز پشتیبانی سامانه جامع انبارها ۷۵۴۹۲۰۰۰ ( ۰۲۱ ) داخلی ۴ تماس بگیرید تا در این خصوص راهنمایی کنند.

      پاسخ
  55. نسرین
    نسرین گفته:

    با سلام
    خواهشمند است مراحل صدور مجوز موردی (جایگزین کارت بازرگانی)به منظور واردات کالای واحد تولیدی نیروگاه خورشیدی ارائه طریق نمایید
    و همچنین نیروگاه خورشیدی به عنوان کدام واحد تولیدی —صنفی یا بهینه یاب یا معدن —طبقه بندی میگردد

    پاسخ
  56. Mmm
    Mmm گفته:

    سلام خسته نباشید
    عذر میخوام من چند فاکتور رو تایید کردم بدون اینکه از درست بودنشون مطمئن شم حالا از کجا میتونم دوباره جزئیات اون فاکتور هارو ببینم ؟؟؟
    و اینکه تایید اشتباهی اونها مشکلی به وجود نمیاره؟؟؟

    پاسخ
  57. مهدی
    مهدی گفته:

    سلام ممنون میشم پاسخ بدید چند وقت پیش برای پدرم یک اس ام اس اومد که نوشته بود شما ۴ فاکتور در این سامانه براتون ثبت شده پدرم سوپر مارکت داره رفتیم تو سامانه و عدم تایید زدیم حالا تقریبا هفته ای چند فاکتور که اصلا ما دریافت نکردیم توی سامانه ثبت میشه راه چاره چیه به نظرتون چیکار کنیم والا ما اون جنسو قبلا درسته میخریدم اما الان ۸ ۹ ماهی که اصلا اون شرکت دیگه جنس برامون نمیاره الکی با تاریخ جعلی سند میزنه ممنون میشم لطفا کمک کنید

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام
      در این خصوص لطفا با پشتیبانی سامانه جامع تجارت تماس برقرار کنید.
      شماره تلفن مرکز پشتیبانی سامانه جامع تجارت : ۷۵۴۹۲۰۰۰ – ۲۱ (۹۸+)

      پاسخ
  58. صلاحی
    صلاحی گفته:

    با سلام و قبولی طاعات و عبادات
    ما برای ثبت در انتقال مالکیت فروش برای مصرف کننده نهایی فایل اکسل موجودی را انتخاب کرده و گزینه ثبت و استعلام را می زنیم که پیغام خطا ظاهر میشه
    ردیف سند شماره صورتحساب متن خطا
    ۱ سند حاوی کالای تکراریست
    ۲ سند حاوی کالای تکراریست
    ۳ سند حاوی کالای تکراریست
    ۴ کالایی با شناسه ۲۲۰۰۵۹۵۶۱۸۱۳ یافت نشد
    ۵ سند حاوی کالای تکراریست
    ۶ سند حاوی کالای تکراریست
    ۷ سند حاوی کالای تکراریست
    ۸ سند حاوی کالای تکراریست
    ۹ سند حاوی کالای تکراریست
    ۱۰ انبار مبدا یافت نشد
    ۱۱ سند حاوی کالای تکراریست
    ۱۲ سند حاوی کالای تکراریست
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
  59. امید
    امید گفته:

    با سلام
    هنگام دریافت ثبت اماری رد مجوز با عنوان Block_Quota_118 درج میگردد لطفا راهنمایی کنید که معنی یا علت رد مجوز چیست در ضمنواردات از طریق پیله وری و مرزنشینان میباشد

    پاسخ
    • مهدی
      مهدی گفته:

      سلام برای بنده هم این مشکل چند وقته به وجود اومده و هیچ ارگانی هم پاسخ گو نیست اگر کسی راه حلش رو میدونه ممنون میشم راهنمایی کنید

      پاسخ
  60. رعنا
    رعنا گفته:

    با سلام بنده کارت بازرگانی ام منقضی شده د رحال ثبت درخواست برای تمدیدش هستم . ادرس تغییر کرده داخل سامانه تغییر ادرس دادم ولی هرکار میکنم بخش کد پستی رو نمیتونم تغییر بدم .

    پاسخ
  61. Hossein
    Hossein گفته:

    سلام پیامکی برای بنده مبنی بریک فقره خرید آمده چون چن
    ین خریدی نداشتم ومیخواهم آنرا رد کنم باید چه کنم

    پاسخ
  62. فرهاد
    فرهاد گفته:

    درخواست ثبت جهت تمدیدکارت بازرگانی با مشگل مواجه میشود.
    با سلام و احترام
    هنگام ارسال درخواست جهت تمدید کارت بازرگانی با خطا مواجه میشوم.
    خطا :مشکلی در ارسال اطلاعات بوجود آمده است .لطفا با پشتیبانی سامانه در ارتباط باشید .پشتیبانی سامانه هم واقعا پاسخگو نیستن .لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ
  63. رضا رشیدی
    رضا رشیدی گفته:

    با سلام.با توجه به اینکه بعد از تایید اسناد ورودی در سامانه تجارت اقلام این اسناد در سامانه جامع مدیریت انبارها نیز ثبت می شود در صورتی که شرکت فروشنده این اسناد را به موقع در سامانه تجارت ثبت ننماید امکان ثبت حواله در سامانه انبار امکان پذیر نخواهد بود که در این صورت باید فاکتورها انباشته شده تا در زمان ثبت از سوی شرکت فروشنده فاکتورها ثبت شود و این عملا برای شرکت های بزرگ که دارای فروش و تعداد فاکتور زیاد می باشد غیر ممکن است لذا خواهشمندم نسبت به حل این مشکل اقدامات لازم را به عمل آورید. با تشکر

    پاسخ
  64. معمارزاده
    معمارزاده گفته:

    با عرض سلام
    بنده فقط برای دریافت شناسه کالا میخواهم در سامانه تجارت ایران ثبت نام کنم.
    یک سوالی از خدمت شما دارم.
    میخواهم ببینم بنده کارت بازرگانی ندارم. کد صنفی دارم و عضو یک صنف هستم و اینکه دارای شرکت نیستم.
    امکان ثبت نام و دریافت شناسه کالا فقط با کد صنفی میباشد یا خیر؟
    حتما باید کارت بازرگانی داشته باشم تا بتوانم در سایت سامانه تجارت ایران ثبت نام کنم؟
    لطف بفرمایید پاسخ بدهید.
    سپاسگزارم

    پاسخ
  65. علیرضا
    علیرضا گفته:

    سلام . دو روز است در سامانه قسمت معرفی نقش تاجر اطلاعات وارد می کنم ولی سامانه خطا می دهد لطفا راهنمایی کنید جهت ثبت اطلاعات چطوری باید عمل کنم .

    پاسخ
  66. محسن
    محسن گفته:

    سلام
    من میخوام سامانه جامع تجارت ثبت نام کنم برای جوازکسب موقع که درخواست میدهم پیام میده که شما فاقد مجوز صنفی میباشید
    اتحاد مربوط هم میگوید باید در سامانه ثبت نام کنید بعد مراحل پروانه کسب انجام دهیم
    لطفا من راهنمایی کنید

    پاسخ
  67. سهیل
    سهیل گفته:

    با سلام احتراما بنده یک شخص حقوقی هستم که فعالیت شرکت در زمینه صادرات است و تا امروز ۱۰۰ درصد تعهدات ارزی شرکت را رفع تعهد نمودم .
    مشکل بنده اینه که در سامانه جامع تجارت میزان رفع تعهد ارزی به درستی ثبت شده اما در سامانه مالیاتی آخرین آپدیت مربوط به پاییز ۹۹ میباشد . این درحالی که بنده جهت بهره مندی از استرداد ارزش افزوده نیاز دارم که تو سامانه مالیاتی رفع تعهد م بارگذاری بشه لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام و احترام
      بله این اشکال وجود دارد
      لطفا با پشتیبانی سامانه جامع ارتباط حاصل نمایید تا داده های شما به روز شود.
      این اطلاعات می بایست از گمرک دریافت و بارگذاری شود و بعضا مشکلاتی در این خصوص مشاهده می شود
      تلفن مرکز پشتیبانی : ۷۵۴۹۲۰۰۰ – ۲۱ (۹۸+) ساعت پاسخگویی : شنبه الی چهارشنبه ساعت ٨ الی ١٦:٣٠ و پنجشنبه ها ساعت ٨ الی ١٤

      پاسخ
  68. محمد
    محمد گفته:

    برای تمدید کارت بازرگانی دفتر سندش مسکونی هست و موقعیت اداری به نام خود من که مدیرعامل شرکت هستم – حالا حتما باید دفتر خودم رو به شرکت خودم اجاره بدم اونم رسمی با کد رهگیری ؟؟!! و اونوقت اجاره رو چند بزنم ؟؟ ضمنا کاربری مسکونیه موقعیت اداری یعنی تو ساختمون همه اداری هستن چطور این رو غیر مسکونی بزنم ؟

    پاسخ
  69. Sara
    Sara گفته:

    با سلام من فاکتور فروش ثبت کردم بجای تن زدم عدد می تونم اصلاح فاکتور بزنم چون گزینه اصلاح فاکتور نداره…. باید ابطال سند بزنم دوباره فاکتور ثبت کنم یا می تونم اصلاح کنم لطفا را راهنمایی فرمایید

    پاسخ
    • ixport
      ixport گفته:

      باسلام و احترام
      تازمانی که خریدار تایید خرید نزده باشد شما میتوانید از منوی زیر سند قبلی را ابطال و سند جدید ثبت نمایید.
      منو عملیات تجارت داخلی و بخش “مدیریت اسنادخروجی”، سندی با وضعیت “در انتظار تایید” ایجاد میشود. معادل این سند ،در بخش “مدیریت اسناد ورودی” برای خریدار در کارتابل وی قابل مشاهده است و کاربر میتواند با کلیک بر روی کلید “جزئیات” اطلاعات مربوط به آن سند را نیز مشاهده نماید.

      پاسخ
  70. احمد
    احمد گفته:

    سلام
    من برنامه نويس هستم
    ميخواستم بدون براي استعلام كد نقش آيا سرويسي وجود دارد من در برنامه نويسي صدا بزنم و با دادن كد ملي كد نقش فرد را براي من استعلام بگيرد و نمايش دهد

    پاسخ
  71. بابک میرزایی
    بابک میرزایی گفته:

    با سلام بنده فروشگاه رو کلا تعطیل کردم میخواستم کلا خارج شم از سامانه با همکارهاتون تماس گرفتم‌متاسفانه صف انتظار زیاد بود ممنون میشم راهنمایی‌کنید در این‌مورد

    پاسخ
  72. محسنی
    محسنی گفته:

    با سلام
    من میخواستم سندهای ارسالی رو تایید کنم منتهی هرچی شماره بارنامه و … رو وارد میکنم خطا میده(شماره بارنامه رو سرچ کردم سند رو بالا میاره ولی برای تایید خطا میده)
    چطور حلش کنم؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هفت =